Search results found:

posts - 3802

pages - 381

ОЕСР: ПРАВА ЛЮДИНИ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

ОЕСР: ПРАВА ЛЮДИНИ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Права у цифрову епоху: проблеми та шляхи вперед» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Права у цифрову епоху: проблеми та шляхи вперед» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

У ньому наголошується, що по мірі стирання меж між онлайном та офлайном, перед політиками постає проблема захисту індивідуальних інтересів та прав громадян. У документі розглядається вплив цифрової трансформації на міжнародно визнані права людини, конституційні та законні права й інтереси, що захищаються всередині країни. Представлено результати трьох тематичних досліджень щодо свободи вираження поглядів, недоторканності приватного життя та доступу до мережі інтернет. Подано огляд поточних міжнародних та національних ініціатив щодо захисту прав людини у цифрову епоху. Документ закладає основу для подальшого обговорення цього питання і підтримує політиків у розробленні та здійсненні орієнтованої на права людини цифрової трансформації.

Детальніше: https://bit.ly/3QL7aXR, https://bit.ly/3CSASEO, https://doi.org/10.1787/deb707a8-en

2023-01-18
Share
РОЗДУМИ ПРО АКАДЕМІЧНІ ЦІННОСТІ

РОЗДУМИ ПРО АКАДЕМІЧНІ ЦІННОСТІ

На сайті Європейської асоціації університетів у рубриці «Голоси експертів» опублікована стаття Марії Кело «Майбутнє європейського забезпечення якості: роздуми про академічні цінності».

На сайті Європейської асоціації університетів у рубриці «Голоси експертів» опублікована стаття Марії Кело «Майбутнє європейського забезпечення якості: роздуми про академічні цінності».

У ній автор розмірковує над тим, чи може і чи повинно забезпечення якості освіти відігравати значну роль у забезпеченні дотримання академічних цінностей. У статті аналізуються поточні дебати щодо сфери забезпечення якості вищої освіти як ключової для успішності усього Болонського процесу. Акцентується увага на проблематиці стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти, необхідності їх перегляду. Наголошується, що питання забезпечення дотримання загального набору академічних цінностей, наприклад, академічної свободи, академічної доброчесності, інституційної автономії, залученості студентів, а також суспільної відповідальності за вищу освіту в рамках ЄПВО, є комплексним і непростим. Тому надзвичайно важливо критично підійти до формулювання цілей та забезпечити достатній рівень довіри у контексті мобільності та міжінституційного співробітництва.

Детальніше: https://bit.ly/3CNFQ5x, https://bit.ly/3GG6bUc

2023-01-17
Share
ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА ВІД CIUS

ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА ВІД CIUS

Канадський інститут українських студій оголосив конкурс на отримання фінансування та стипендій у 2023–2024 роках.

Канадський інститут українських студій оголосив конкурс на отримання фінансування та стипендій у 2023–2024 роках.

Головною метою проєкту є розвиток та підтримка українських досліджень у Канаді та за кордоном. Гранти надаються відомим науковцям для підтримки дослідницької роботи, результати яких будуть опубліковані або розповсюджені в іншій формі. Також взяти участь можуть бакалаври, магістри, аспіранти, докторанти, постдоки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 1 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3Zw7eyM

2023-01-17
Share
ЗАКОНОПРОЄКТ «ПРО ОСВІТУ ДОРОСЛИХ»

ЗАКОНОПРОЄКТ «ПРО ОСВІТУ ДОРОСЛИХ»

12 січня 2023 року Верховною Радою України у першому читанні прийнято проєкт Закону України «Про освіту дорослих» (№ 7039).

12 січня 2023 року Верховною Радою України у першому читанні прийнято проєкт Закону України «Про освіту дорослих» (№ 7039).

Документ підготовлений робочою групою при Міністерстві освіти і науки України. Він покликаний врегулювати систему освіти дорослих, забезпечити подальший розвиток цієї складової освітнього процесу на нових засадах. Документ визначає суспільну цінність освіти дорослих; формує інституційні основи співробітництва між державою, органами місцевого самоврядування та провайдерами освіти дорослих; передбачає надання державної підтримки дорослим задля здобуття формальної освіти повторно через упровадження пільгового кредитування; виокремлює типи надавачів послуг у сфері освіти дорослих, їхні особливості, повноваження органів управління, систему забезпечення якості та економічні відносини у сфері освіти дорослих. Центри освіти дорослих розглядається як комунальні осередки освітньої діяльності дорослого населення. Підходи, використані у законопроєкті, відповідають політиці децентралізації, розширення повноважень місцевих органів влади, формування і реалізації регіональної освітньої політики відповідно до потреб громад. Документ розроблений на виконання Плану заходів із виконання Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами.

Детальніше: https://bit.ly/3ZIK7RM, https://bit.ly/3k2hPkE

2023-01-17
Share
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УЧАСТІ В КОНКУРСАХ ЄС

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УЧАСТІ В КОНКУРСАХ ЄС

Агенція Європейських Інновацій оприлюднила «Рекомендації щодо участі у конкурсах дослідницьких та інноваційних програм Європейського Союзу».

Агенція Європейських Інновацій оприлюднила «Рекомендації щодо участі у конкурсах дослідницьких та інноваційних програм Європейського Союзу».

Вони підготовлені на основі власного досвіду, а також досвіду вітчизняних та європейських експертів, з якими співпрацює АЄІ. Їх призначення – підтримка зацікавлених сторін для успішної участі у конкурсах програми «Горизонт Європа». Надаються роз’яснення щодо конкретних програм ЄС, специфіки пошуку теми конкурсу при підготовці проєктної заявки, формування профілів учасників, організації взаємодії з майбутніми партнерами, містяться посилання на корисні ресурси для пошуку партнерів. Матеріали підготовлені за підтримки ЄС в межах грантового компоненту проєкту EU4USociety.

Детальніше: https://bit.ly/3GyT7jr, https://bit.ly/3IIRS3S, https://bit.ly/3XmjAHS, https://bit.ly/3GZCYF4

2023-01-17
Share
ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МСП ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МСП ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Фінансування МСП для сталого розвитку: рушійні сили, обмеження та політика» із серії «Документи ОЕСР з питань МСП та підприємництва».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Фінансування МСП для сталого розвитку: рушійні сили, обмеження та політика» із серії «Документи ОЕСР з питань МСП та підприємництва».

У ньому наголошується, що подолання кліматичної кризи вимагає переходу усіх МСП в світі на нульовий рівень викидів. МСП мають значний сукупний вплив на навколишнє середовище і повинні упроваджувати більш чисті бізнес-моделі. Як екопідприємці та екоінноватори, вони також мають відігравати ключову роль у розробленні інноваційних кліматичних рішень. Доступ до фінансування має важливе значення для інвестицій МСП з нульовим рівнем викидів, але малий бізнес наразі стикається зі значними проблемами в отриманні сталого фінансування. Ця проблема, ймовірно, зростатиме. У документі розглядається ландшафт сталого фінансування для МСП, а також учасники екосистеми, ключові чинники та бар’єри, що впливають на забезпечення сталого фінансування МСП, ключові політики та інструменти підтримки доступу МСП до фінансування, засоби державної підтримки.

Детальніше: https://bit.ly/3QHAa2L, https://bit.ly/3CE27mn, https://doi.org/10.1787/a5e94d92-en

2023-01-17
Share
КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ АДЕЛАЇДИ

КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ АДЕЛАЇДИ

На сайті Times Higher Education опублікована підбірка корисних порад від університету Аделаїди щодо викладання та проведення досліджень у сфері вищої освіти.

На сайті Times Higher Education опублікована підбірка корисних порад від університету Аделаїди щодо викладання та проведення досліджень у сфері вищої освіти.

Ресурс містить п’ятнадцять статей, у яких розглядаються питання наставництва і лідерства (як бути чуйним лідером у часи змін; що таке автентичне лідерство); як цифрові інструменти навчання можуть покращити освіту; як вибудовувати систему стосунків в освітньому середовищі та формувати спільноти, що процвітають; спрощення задля викладання складних речей (застосування коміксів); творчість у вищій освіті; як використовувати дані про результати навчання для удосконалення університетського курсу; навіщо потрібні та як проводити асинхронні дискусії.

Детальніше: https://bit.ly/3ixN32J

2023-01-16
Share
CES: ТЕХНОЛОГІЧНА ДИПЛОМАТІЯ В ДІЇ

CES: ТЕХНОЛОГІЧНА ДИПЛОМАТІЯ В ДІЇ

На провідній міжнародній виставці Consumer Electronics Show (CES) 12 українських стартапів представили свої нові продукти і технології.

На провідній міжнародній виставці Consumer Electronics Show (CES) 12 українських стартапів представили свої нові продукти і технології.

Площадка CES була використана для презентації інноваційних розробок та проведення інформаційної кампанії національної технологічної індустрії. Серед заходів, до яких долучились вітчизняні розробники: павільйон українських hardware стартапів; конкурс пітчів перед американськими інвесторами; презентація потенціалу інвестицій, співпраці та партнерства з українськими технологічними компаніями. Підтримку візиту української делегації на CES надали Ukrainian Startup, Western NIS Enterprise Fund, Ukrainian Venture Capital and Private Equity Association, GIST Net, програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», Міністерство цифрової трансформації України.

Детальніше: https://bit.ly/3XtH1PH

2023-01-16
Share
ОСНОВНІ ПОДІЇ У СФЕРІ ОСВІТИ – 2022

ОСНОВНІ ПОДІЇ У СФЕРІ ОСВІТИ – 2022

Асоціація інноваційної та цифрової освіти узагальнила події у сфері освіти, які відбулись упродовж 2022 року.

Асоціація інноваційної та цифрової освіти узагальнила події у сфері освіти, які відбулись упродовж 2022 року.

Ключовими визнано наступні: організація навчання офлайн, проведення національного мультипредметного тесту, забезпечення психологічної допомоги дітям; розвиток мережі українських освітніх хабів; створення провідних українських дистанційних шкіл «Оптіма» та «Атмосферна школа»; підвищення інтересу до вивчення англійської мови; реалізація проєктів «Навички для успішного життя» та «Національна школа управлінців»; отримання премії «EAIE-2022» у категорії «Візія та лідерство» від Європейської асоціації міжнародної освіти; Всеукраїнський проєкт з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії»; реалізація пілотного проєкту застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності для масового навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3CGR9wg, https://aide.one/

2023-01-16
Share
СТАЖУВАННЯ У МІНІСТЕРСТВІ ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

СТАЖУВАННЯ У МІНІСТЕРСТВІ ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

Міністерство фінансів України пропонує талановитій молоді пройти стажування у департаменті міжнародних фінансових проектів.

Міністерство фінансів України пропонує талановитій молоді пройти стажування у департаменті міжнародних фінансових проектів.

Стажисти набудуть практичного досвіду проектного циклу під час роботи з проектами Міжнародних фінансових організацій, побудови інфографіки, аналітичної роботи, упорядкування нормативних та інших документів. До кандидатів ставляться наступні вимоги: бажання та мотивація навчатись і працювати у сфері фінансів; гарні базові знання основних принципів проектного менеджменту та міжнародних фінансових відносин; навички користування програмою Microsoft Office; володіти англійською мовою не нижче рівня В2. Заявку на участь у стажуванні можна подати до 20 січня 2023 року.

Детальніше: https://t.me/work_minfin/114, https://bit.ly/3W8ZRKG

2023-01-16
Share