СХЕМА ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ЗДОБУТОГО ШЛЯХОМ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

СХЕМА ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ЗДОБУТОГО ШЛЯХОМ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА/АБО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки України підготувало алгоритм визнання результатів навчання, здобутого шляхом неформальної та/або інформальної освіти закладами вищої та фахової передвищої освіти.

Міністерство освіти і науки України підготувало алгоритм визнання результатів навчання, здобутого шляхом неформальної та/або інформальної освіти закладами вищої та фахової передвищої освіти.

Він включає наступні кроки: подання заяви щодо визнання, декларацію про попереднє навчання та додаткові документи, що підтверджують наведену у декларації інформацію про попереднє навчання (за наявності); проходження процедур визнання (ідентифікація задекларованих у письмовій формі особою результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню закладом освіти (науковою установою), проходження оцінювання задекларованих результатів навчання); отримання рішення про визнання та зарахування результатів неформального та інформального навчання як відповідних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) освітньої програми або відмову у їх визнанні. Порядок визнання у вищій та фаховій передвищій освіті результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти було затверджено наказом МОН № 130 від 8 лютого 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3OjnSMT, https://bit.ly/3V5EBpc

2022-11-21
Share
ПРОСУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ПРОСУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Адріани Барберена «Як розповісти про академічну доброчесність за межами вашого закладу?».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Адріани Барберена «Як розповісти про академічну доброчесність за межами вашого закладу?».

У ній автор ділиться досвідом обміну інформацією про академічну доброчесність з іншими університетами. Він наголошує на відповідальності тих, хто навчає доброчесності, а також їх зобов’язаннях адекватно передавати зміст і стратегії підтримки культури доброчесності в інших університетах. Разом з тим, вихід за межі власного ЗВО, дозволяє реалізувати ініціативу та робить більш ефективним пошук нових стратегій просування культури доброчесності. Під час проведення публічних освітніх заходів потрібно ураховувати наступні моменти: контекст академічної доброчесності закладу, де буде запропоновано навчання; аналіз правил, процедур та процесів, які там запроваджені, загальне відношення до цієї тематики, а також на кого у ЗВО покладені функції просування доброчесності. Необхідно підтримувати контакти зі спільнотою, зацікавленою в обміні досвідом, бути відкритим для консультацій та дискусій, надавати роз’яснення, пропонувати співпрацю, що в сукупності зробить внесок для обох університетів більш значним та корисним.

Детальніше: https://bit.ly/3EBUVsm, https://bit.ly/3tBJMBn

2022-11-18
Share
ПРОГРАМА GO TO BUSINESS

ПРОГРАМА GO TO BUSINESS

Компанія Radar Tech за підтримки Європейського інституту інновацій та технологій у галузі харчових продуктів (EIT Food) оголосила про запуск програми GoTo Business.

Компанія Radar Tech за підтримки Європейського інституту інновацій та технологій у галузі харчових продуктів (EIT Food) оголосила про запуск програми GoTo Business.

Вона націлена на підтримку підприємницьких талантів вітчизняних науковців та практиків у сфері Agri Food. Учасники програми отримають практичні рекомендації щодо заснування та розвитку інноваційного бізнесу. Програма триває 2 тижні та складається з шести воркшопів, які охоплюють всі основні етапи розвитку стартапу на ранній стадії̈: від ідей та розробки бізнес-моделей до презентації̈ та фінансування стартапу. У фіналі програми учасники з найкращими рішеннями отримають фінансові та інші призи. Заявку на участь можна подати до 23 листопада 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3gbc1Uy, https://bit.ly/3gdD15S

2022-11-18
Share
ГОЛОВНІ ДОСЯГНЕННЯ У СФЕРІ НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ 2020-2022

ГОЛОВНІ ДОСЯГНЕННЯ У СФЕРІ НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ 2020-2022

Міністерство освіти і науки України оприлюднило інформацію про головні досягнення у сфері науки та інновацій за 2020-2022 роки.

Міністерство освіти і науки України оприлюднило інформацію про головні досягнення у сфері науки та інновацій за 2020-2022 роки.

У публікації, розміщеній на офіційному вебсайті МОН, наголошується, що розвиток сфери науки та активізація інноваційної діяльності є одним із пріоритетів роботи Міністерства. Його мета – підвищення престижу української науки, забезпечення індустріальної конкурентоспроможності та розвитку високотехнологічного виробництва, зростання наукоємності ВВП, підтримка спільних дій із провідними країнами світу щодо подолання глобальних викликів, співпраця з науковою діаспорою. МОН із залученням зацікавлених сторін підготовлені пропозиції з законодавчого регулювання дослідницької та інноваційної інфраструктури; надається підтримка молодим ученим, здійснюється фінансування наукових досліджень згідно визначених пріоритетів; реалізуються практичні кроки щодо європейської інтеграції. Є суттєвий прогрес у діджиталізації освіти і науки: розвивається Національний репозитарій академічних текстів, створена Національна електронна науково-інформаційна система URIS.

Детальніше: https://bit.ly/3hROR6d

2022-11-18
Share
ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

У листопаді 2022 року відбудеться серія відкритих лекцій з економіки охорони здоров’я.

У листопаді 2022 року відбудеться серія відкритих лекцій з економіки охорони здоров’я.

Планується обговорити основи економіки та фінансування системи охорони здоров’я, зокрема – наукові концепції та практичний досвід оцінювання та управління людським капіталом, визначення поведінки людей у питаннях здоров’я, побудову систем охорони здоров’я і медичного страхування у розвинених країнах та країнах, що розвиваються, систему оплати медичної допомоги. Мова заходу – англійська. Організатор – Київська школа економіки.

Детальніше: https://bit.ly/3EeTJd0, http://bit.ly/3fUVfJ4

2022-11-18
Share
КОАЛІЦІЯ З РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

КОАЛІЦІЯ З РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Європейська комісія закликала організації, які працюють у галузі науки, створити коаліцію з метою реформування оцінювання.

Європейська комісія закликала організації, які працюють у галузі науки, створити коаліцію з метою реформування оцінювання.

Процес підготовки Угоди про реформування оцінювання досліджень було розпочато у січні 2022 року. Понад 350 організацій з 40 країн, які виявили зацікавленість, були залучені до процесу розроблення проєкту Угоди. Сформована Коаліція CoARA об’єднує організації, що фінансують і виконують дослідження, національні/регіональні органи та агенції з оцінювання, асоціації грантонадавачів і виконавців досліджень, а також наукові товариства тощо. Після широкого обговорення основних засад Угоди та проведення відповідних консультацій відбулось її підписання. Це дозволило визначити напрямки змін у практиці оцінювання досліджень, дослідників і організацій, які виконують дослідження, з метою максимально повного урахування якості та впливу досліджень. Документ містить принципи і часові рамки реформи, а також зобов’язання учасників, які бажають працювати над упровадженням змін. Від України Угоду підписав Національний Фонд досліджень України.

Детальніше: https://coara.eu/about/, https://bit.ly/3Oaxole, https://bit.ly/3GjBR3l

2022-11-18
Share
ЗВІТ ОЕСР: СПРИЯННЯ ТВОРЧОСТІ ТА КРИТИЧНОМУ МИСЛЕННЮ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ В УНІВЕРСИТЕТІ

ЗВІТ ОЕСР: СПРИЯННЯ ТВОРЧОСТІ ТА КРИТИЧНОМУ МИСЛЕННЮ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ В УНІВЕРСИТЕТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння творчості та критичному мисленню при викладанні та навчанні в університеті» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння творчості та критичному мисленню при викладанні та навчанні в університеті» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Документ підготовлений у рамках проекту ОЕСР «Сприяння та оцінка навичок творчого та критичного мислення студентів у системі вищої освіти». Він фокусується на питаннях розвитку креативності та критичного мислення у контексті підготовки та професійного навчання дослідників. Спирається на публікації щодо відповідних практик, наукову літературу, метааналізи, профільні звіти, інституційні веб-сайти та експертизу учасників проекту. Містить опис типових моделей та приклади передового досвіду, охоплює інституційні та індивідуальні чинники, які роблять затребуваним, цінним та ефективним професійне навчання науковців, рекомендації закладам освіти щодо впровадження й посилення тих складових у навчанні, які сприяють розвитку креативності та критичного мислення.

Детальніше: https://bit.ly/3TACloN, https://bit.ly/3AjJdQi, https://doi.org/10.1787/09b1cb3b-en

2022-11-18
Share
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

У ній зазначається, що «управління навчальною програмою» означає складний набір завдань та процесів, що охоплюють майже всі основні операції університетської навчальної програми, у т.ч. курси, предмети, модулі, основні, додаткові та спеціалізовані пропозиції. У Керівництві Gartner® з ринку каталогів вищої освіти та рішень для управління навчальними програмами за 2021 рік наголошується: «Необхідні зручні та адаптовані системи як для оптимізації викладання у ЗВО, так і для забезпечення гнучкості та вибору для студентів… деякі установи продовжують перешкоджати змінам та нести витрати, користуючись власними системами та/або вручну керуючи процесами для підтримки функцій управління каталогами та навчальними програмами». Існує потреба у більш сучасних та надійних системах управління навчальними програмами. Розглядаються переваги та недоліки протилежних підходів до систем керування (обрати на ринку чи створити власноруч). Автор робить висновок, що інновації в управлінні навчальними програмами дозволяють університету робити необхідні нововведення та покращувати свою навчальну програму і, таким чином, підвищувати досвід та успішність студентів.

Детальніше: https://bit.ly/3g7Un3Q, https://bit.ly/3TEGxUk, https://gtnr.it/3Oa9Vkg

2022-11-17
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Документ розроблений на виконання Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики». Зауваження та пропозиції можна надати до 1 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3g5BOxc, https://bit.ly/3XgxtZ5

2022-11-17
Share
ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

17 листопада 2022 року відбудеться вебінар «Додаткові можливості Web of Science Core Collection».

17 листопада 2022 року відбудеться вебінар «Додаткові можливості Web of Science Core Collection».

Планується розглянути питання розширеного пошуку інформації на платформі WoS, а також пошуку у пристатейній бібліографії, зокрема: як побудувати пошуковий запит, які можливості надає складна комбінація пошуків, у т.ч. за окремими науковцями та установами, визначення кількості проіндексованих матеріалів певного журналу, аналіз цитування документів, які не проіндексовані у Web of Science Core Collection. Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3g7uYr6, https://bit.ly/3CVQir5, https://bit.ly/3TC4Eni

2022-11-17
Share