В Україні стартувала перша інформаційно-роз’яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави.

Захід розпочато в рамках концепції EUКраїна на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. Мета – підвищення обізнаності українців про базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права.

Кампанія передбачає охоплення 10 млн громадян України у шести південно-східних областях України – Одеській, Миколаївській, Херсонській, Харківській, підконтрольних територіях Донецької та Луганської областей. 

Поширення та обсяг інформаційно-роз’яснювальних матеріалів у межах кампанії заплановані наступними комунікаційними каналами:
– телевізійні ролики на національних телеканалах;
– радіоролики на національних радіостанціях;
– відеоролики та анімовані банери у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger) з геолокацією на шість південно-східних областей України;
– сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами тощо.

Захід реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України в партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.

Детальніше: https://bit.ly/30eXxe6

Фото: скріншот

Інформаційно-роз’яснювальна кампанія EUКраїна
2021-11-08
Поширити