Міністерство цифрової трансформації та Національним агентством з акредитації України домовились про спільну роботу з метою розвитку інформаційного суспільства. Підписаний Меморандум передбачає співпрацю у сфері цифровізації, цифрового розвитку та цифрових інновацій.
Міністерство цифрової трансформації та Національним агентством з акредитації України домовились про спільну роботу з метою розвитку інформаційного суспільства. Підписаний Меморандум передбачає співпрацю у сфері цифровізації, цифрового розвитку та цифрових інновацій.
Співпраця агентства з Міністерством сприятиме започаткуванню робіт з надання електронних послуг у сфері акредитації та посиленню ІТ-спроможності НААУ, формуванню електронних реєстрів та документообігу, організації та проведенню спільних конференцій, тренінгів і зустрічей.
15 липня 2020 року на запрошення Всесвітньої організації інтелектуальної власності представники Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» взяли онлайн-участь у круглому столі для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності (IPTIs).
15 липня 2020 року на запрошення Всесвітньої організації інтелектуальної власності представники Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» взяли онлайн-участь у круглому столі для Національних навчальних центрів інтелектуальної власності (IPTIs).
Під час заходу представники національних навчальних центрів Африканської регіональної організації інтелектуальної власності (ARIPO), Єгипту, Тунісу, Грузії, Ірану, Саудівської Аравії, Республіки Тринідад і Тобаго та України обговорили питання розвитку центрів інтелектуальної власності, звіти про роботу центрів за попередній рік та перспективи подальшого розвитку. Учасники круглого столу представили презентації своїх проєктів та обмінялись досвідом із впровадження програм навчання та підготовки тренерів центрів ІВ.
15 липня на засіданні Комітету освіти, науки та інновацій т.в.о. Міністра освіти і науки та Головний державний санітарний лікар України обговорили формат організації навчання у період адаптивного карантину.
15 липня на засіданні Комітету освіти, науки та інновацій т.в.о. Міністра освіти і науки та Головний державний санітарний лікар України обговорили формат організації навчання у період адаптивного карантину.
У залежності від епідемічної ситуації, Україна буде ділитися на зони: «зелену», «жовту», «помаранчеву» та «червону». Очний освітній процес у навчальних закладах буде заборонено лише у «червоній» зоні.
Уряд планує, що навчальний рік в Україні розпочнеться у відповідності до одного з трьох сценаріїв, а саме:
– низький рівень захворюваності: відвідування закладів освіти дозволено у звичайному режимі;
– високий рівень захворюваності: освітній процес забезпечується повністю дистанційно;
– середній рівень захворюваності: освітній процес забезпечується у змішаній формі – дистанційно та безпосередньо у закладах освіти, з відповідним дистанціюванням та заходами гігієни.
Найбільш вірогідним в Україні вважається третій сценарій. Для нього визначені такі рекомендації щодо організації освітнього процесу. У пріоритеті – дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту (за певних умов); скасування масових заходів і екскурсій; проведення зборів педколективів у дистанційній формі; запобігання скупчення великої кількості людей; розмежування потоків школярів у залежності від їх віку; проведення окремих видів занять на свіжому повітрі та застосування комбінованого навчання. Особам з групи ризику (з хронічними, легеневими, розладами імунної системи, захворюванням на цукровий діабет, тощо) буде рекомендовано продовжити форму освіти, що максимально відповідає потребам їх захисту: екстерна форма чи дистанційне навчання. Повністю дистанційна форма навчання для молодшої школи застосовуватися не буде, оскільки визнана неприйнятною. На карантині навчальні заклади закриватимуть на 14 або 7 днів (рішення ще не ухвалено). Вчителям не будуть щотижня робити тести, а іноземні студенти зможуть приїхати в Україну та навчатися.
Остаточне рішення про зміну підходів до адаптивного карантину та, зокрема, до організації навчального процесу буде ухвалене на наступному засіданні Кабінету Міністрів.
Сучасні бібліотекарі повинні мати високорозвинені м’які навички, які охоплюють широке коло, починаючи від здібностей щодо вирішення проблем, і до навичок спілкування та адаптивності.
Сучасні бібліотекарі повинні мати високорозвинені м’які навички, які охоплюють широке коло, починаючи від здібностей щодо вирішення проблем, і до навичок спілкування та адаптивності.
Wiley пропонує посібник із соціальних медіа для бібліотек, а також поради щодо спілкування, тренування команди, організації робочих потоків та підтримки критичного мислення. Цей посібник безкоштовний, його можна завантажити після заповнення короткої анкети.
Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України.
Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України.
Команда проєкту «Дія.Цифрова освіта» планує запустити щомісячний дайджест, для чого пропонує бібліотекам, які вже приєднались до проєкту, надати додаткову інформацію, а новим бібліотекам, які хочуть долучитись до програми, – зареєструватись. Це дозволить їм отримати підтвердження набутого офіційного статус хабу, а також матеріали проєкту.
Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів.
Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів.
Досвід роботи з персоналізованими інформаційними панелями, параметрами обміну та рекомендаціями на платформі визначав вимоги до користувацького інтерфейсу. Нова версія EBSCO Discovery Service ™ поєднала популярні функції комерційних веб-сайтів з функціональними можливостями, які необхідні для бібліотек. Використання нового інструменту дозволяє не лише здійснювати пошук, а й надає навчальне середовище, підтримку пошуку, нові можливості роботи з даними.
З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.
З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.
За 6 місяців 2020 року вітчизняні користувачі завантажили 82,8 тис. повнотекстових журнальних статей та 182,3 тис. розділів книг. Пік активності по роботі з платформою SpringerLink припав на січень (60,8 тис. завантажень) та квітень (53,7 тис. завантажень), а найменша активність спостерігалась у березні (23,2 тис. завантажень). Разом із тим, через відсутність передплати до запитуваного контенту видавництва мало місце 4,3 тис.відмов у доступі до журнальних статей та 21,3 тис. – до книг. Найчастіше користувачі шукали інформацію у галузі хімії, матеріалознавства, біомедицини, біології, машинобудування, медицини, фізики та астрономії.
Топ найпопулярніших книг серед українських користувачів виглядає наступним чином:
– Handbook Of Biological Confocal Microscopy;
– Springer Handbook of Electronic and Photonic Materials;
– Quantum Mechanics;
– Advanced Guide to Python 3 Programming;
– 30th International Symposium on Shock Waves;
– Nanophysics, Nanomaterials, Interface Studies, and Applications;
– CONAT 2016 International Congress of Automotive and Transport Engineering;
– Intelligent Human Systems Integration 2020;
– Handbook of Industrial Chemistry and Biotechnology;
– The A-Z of the PhD Trajectory.
Здебільшого користувачі знаходили шлях до порталу SpringerLink через пошукову систему Google, переходили через прямий лінк або ж використовували Google Scholar. Значно менша кількість користувачів потрапляла на платформу через соціальну мережу Twitter, PubMed та із сайту Springer.com.
У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).
У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).
Через пандемію COVID-19 другий захід проходив у форматі заочної наради. За ходом обговорення стежили понад 2 тис. спостерігачів зі 130 країн, представники держав-членів, академічних і наукових кіл, а також приватних організацій. Понад 50 спікерів від різних організацій виступили з повідомленнями. За підсумками дискусії Генеральний директор ВОІВ окреслив подальші дії у площині політики інтелектуальної власності та штучного інтелекту.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіляцією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіляцією.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіляцією ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіляцією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Інструкція зі складання пошукового запиту
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад.Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».