За результатами пошуку знайдено:

записів - 4941

сторінок - 495

Переможці II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

Переможці II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

15 квітня 2020 року на базі Української інженерно-педагогічної академії  відбувся заключний етап другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта».

15 квітня 2020 року на базі Української інженерно-педагогічної академії  відбувся заключний етап другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта».

На першому етапі змагань галузева конкурсна комісія оцінила 86 студентських наукових робіт з 36 закладів вищої освіти та визначила 21 найкращу. Надалі захист наукових робіт проходив у чотирьох секціях, де студенти під час онлайн-конференції продемонстрували високий рівень своїх знань та навичок.

Переможцями конкурсу стали студенти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, Української інженерно-педагогічної академії, Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Київського національного університету будівництва і архітектури, які посіли перше місце.

Детальніше: https://bit.ly/3by5nAc

2020-04-24
Поширити
Всеукраїнське опитування щодо онлайн-навчання

Всеукраїнське опитування щодо онлайн-навчання

З 23 квітня 2020 року Державна служба якості освіти почала  опитування науково-педагогічних працівників та студентів закладів вищої освіти України щодо питань, пов’язаних із використанням технологій дистанційного навчання в умовах карантину. 

З 23 квітня 2020 року Державна служба якості освіти почала  опитування науково-педагогічних працівників та студентів закладів вищої освіти України щодо питань, пов’язаних із використанням технологій дистанційного навчання в умовах карантину. 

Опитування проводиться з метою виявлення проблем, які є загальними для освітянської спільноти, пошуку шляхів їх вирішення, а також визначення основних тенденцій подальшого розвитку процесів використання технологій дистанційного навчання. 

Анкети (окремі для науково-педагогічних працівників та студентів)  є анонімними. Вони містять питання щодо галузі знань/дисциплін, типу ЗВО та форми власності, наявного досвіду он-лайн навчання, можливостей, яке надає онлайн-навчання, стратегії ЗВО щодо дистанційної освіти та системного характеру роботи, форм та способів комунікації викладачів і студентів, чинників негативного впливу, недоліків та переваг дистанційної освіти, характеру організації навчального процесу (лекції, семінари, лабораторні роботи), використовуваних інструментів тощо. 

Взяти участь в опитування можна до 5 травня 2020 року.

Детальніше:   https://bit.ly/3eOOxPuhttps://bit.ly/2x2oPWy, https://bit.ly/3eOZb8M

Фото: Державна служба якості освіти

2020-04-24
Поширити
Громадське обговорення проєкту урядової постанови щодо акредитації кваліфікаційних центрів

Громадське обговорення проєкту урядової постанови щодо акредитації кваліфікаційних центрів

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про акредитацію кваліфікаційних центрів».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про акредитацію кваліфікаційних центрів».

Документ визначає основні засади та порядок акредитації кваліфікаційних центрів як суб’єктів, уповноважених на оцінювання і визнання результатів навчання осіб (зокрема, здобутих шляхом неформальної чи інформальної освіти), присвоєння та/або підтвердження відповідних професійних кваліфікацій.

Зауваження і пропозиції можна подати до 23 травня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3eOS14A

Фото: МОН

2020-04-24
Поширити
Новий механізм бази даних PATENTSCOPE

Новий механізм бази даних PATENTSCOPE

Всесвітня організація інтелектуальної власності запровадила новий механізм пошуку, інтегрований у глобальну патентну базу даних PATENTSCOPE. Основне його призначення – зручний пошук та отримання з опублікованих патентних документів інформації, яка може бути корисною розробникам нових технологій для боротьби з пандемією COVID-19.

Всесвітня організація інтелектуальної власності запровадила новий механізм пошуку, інтегрований у глобальну патентну базу даних PATENTSCOPE. Основне його призначення – зручний пошук та отримання з опублікованих патентних документів інформації, яка може бути корисною розробникам нових технологій для боротьби з пандемією COVID-19.

Нове діалогове вікно пошуку в рамках PATENTSCOPE містить десятки пошукових запитів, спеціально відібраних експертами у галузі патентної інформації за підсумками визначення галузей техніки, що мають відношення до виявлення, попередження та лікування COVID-19.

Новий механізм дозволяє користувачам шукати, отримувати й аналізувати цінну інформацію про обрані технології десятьма мовами. ВОІВ також планує проведення вебінарів на теми пошуку патентної інформації в базі даних PATENTSCOPE.

Детальніше:  https://bit.ly/2VXnh8D, https://patentscope.wipo.int/search/en/covid19.jsf  

2020-04-24
Поширити
Конкурс на здобуття премій академій наук України, Білорусі та Молдови

Конкурс на здобуття премій академій наук України, Білорусі та Молдови

Національна академія наук України оголошує конкурс 2020 року на здобуття премій академій наук України, Білорусі та Молдови за видатні наукові результати, одержані при виконанні спільних наукових досліджень у галузі природничих наук (одна премія), технічних наук (одна премія), гуманітарних і суспільних наук (одна премія).

Національна академія наук України оголошує конкурс 2020 року на здобуття премій академій наук України, Білорусі та Молдови за видатні наукові результати, одержані при виконанні спільних наукових досліджень у галузі природничих наук (одна премія), технічних наук (одна премія), гуманітарних і суспільних наук (одна премія).

Право висунення робіт на здобуття премій академій наук України, Білорусі та Молдови надається  ученим радам наукових установ академій наук України, Білорусі, Молдови, а також академікам і членам-кореспондентам цих академій.

Заявку на участь можна подати до 1 жовтня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3bCxVIHhttps://bit.ly/2yDkqKc, https://bit.ly/3ePN3UW 

Фото: НАНУ

2020-04-24
Поширити
Міжнародні інформаційні ресурси щодо COVID-19

Міжнародні інформаційні ресурси щодо COVID-19

Національна академія аграрних наук України пропонує добірку міжнародних інформаційних ресурсів, які містять достовірну та регулярно оновлювану інформацію щодо епідеміологічної ситуації, а також заходів протидії пандемії коронавірусної інфекції COVID-19, викликаної SARS-CoV-2.

Національна академія аграрних наук України пропонує добірку міжнародних інформаційних ресурсів, які містять достовірну та регулярно оновлювану інформацію щодо епідеміологічної ситуації, а також заходів протидії пандемії коронавірусної інфекції COVID-19, викликаної SARS-CoV-2.

Добірка містить перелік, упорядкований за чотирма розділами:

–  ресурси загального типу;

–  інформація про тест-системи для діагностики вірусу SARS-CoV-2;

–  методичні рекомендації щодо лікування COVID-19;

–  інформація щодо заходів, які запроваджуються у зв’язку з поширенням коронавірусної  інфекції.

Детальніше: https://bit.ly/2VXLcoH, https://bit.ly/2VYp2ml 

2020-04-24
Поширити
Кар’єрний компас для студентів

Кар’єрний компас для студентів

Команда UGEN  пропонує серію вебінарів, орієнтованих на студентів та випускників ЗВО. Заходи допоможуть почати кар’єру в міжнародній компанії та підготуватись до конкурсу у літніх школах.

Команда UGEN  пропонує серію вебінарів, орієнтованих на студентів та випускників ЗВО. Заходи допоможуть почати кар’єру в міжнародній компанії та підготуватись до конкурсу у літніх школах.

Три лекції стосуються побудови кар’єри (кар’єра у ритмі DISCа, кар’єра від інтерна до керівника міжнародної компанії), а також роботи відділу продаж.

Після кожного вебінару – мін-тест у Kahoot, за його результатами визначається переможець, який отримає приз. Ті, хто прослухає усі три вебінари, зможуть підготуватися до відбору на літнє оплачуване стажування “ASPIRE” та програми “INCOMPASS”.

Проект орієнтований на студентів від 18 років та випускників минулого року.

Детальніше: https://bit.ly/3aAX3hH 

2020-04-24
Поширити
COVID Challenge Hackathon

COVID Challenge Hackathon

У COVID Challenge Hackathon, який проходить зараз в Україні, взяли участь більше 300 учасників з усієї України. Вони разом працювали над проєктами для подолання коронавірусу.

У COVID Challenge Hackathon, який проходить зараз в Україні, взяли участь більше 300 учасників з усієї України. Вони разом працювали над проєктами для подолання коронавірусу.

Учасники подали близько 40 проєктів, які спрямовані на:

– підтримку системи охорони здоров’я;

– розвиток телемедицини;

– підтримку вразливих верств суспільства;

– психологічну допомогу в ізоляції;

– вирішення проблем малого та середнього бізнесу.

Приєднатись до хакатону можуть усі бажаючі, тим самим:

– розробники, дизайнери, датасайнтисти можуть знайти команду для свого проєкту;

– долучитись до розробки дійсно важливого проєкту;

– виграти 5 тис.дол. на реалізацію ідеї.

Детальніше: https://bit.ly/2x6eeKq

2020-04-23
Поширити
Онлайн-лекція з математичного моделювання проблем, пов’язаних з епідемією коронавірусу SARS-CoV-2

Онлайн-лекція з математичного моделювання проблем, пов’язаних з епідемією коронавірусу SARS-CoV-2

24 квітня 2020 року у межах проекту «Дійсна наука» відбудеться онлайн-лекція координатора робочої групи представників НАН України, КНУ імені Тараса Шевченка та НАМН України з математичного моделювання проблем, пов’язаних з епідемією коронавірусу SARS-CoV-2 в Україні – заступника директора Інституту проблем математичних машин і систем HAH України доктора фізико-математичних наук Ігоря Бровченка.

24 квітня 2020 року у межах проекту «Дійсна наука» відбудеться онлайн-лекція координатора робочої групи представників НАН України, КНУ імені Тараса Шевченка та НАМН України з математичного моделювання проблем, пов’язаних з епідемією коронавірусу SARS-CoV-2 в Україні – заступника директора Інституту проблем математичних машин і систем HAH України доктора фізико-математичних наук Ігоря Бровченка.

Під час лекції будуть обговорюватись математичні моделі для моделювання поширення вірусних інфекцій, які були використані, зокрема, для розробленого членами Робочої групи прогнозу розвитку епідемії COVID-19 в Україні.

Детальніше: https://bit.ly/2Y5KRmi  

Фото: НАНУ

2020-04-23
Поширити
Освітня онлайн-платформа Learning Passport

Освітня онлайн-платформа Learning Passport

За інформацією Міністерства освіти і науки, Україна стане однією з перших трьох країн світу, в яких запрацює освітня онлайн-платформа Learning Passport. 

За інформацією Міністерства освіти і науки, Україна стане однією з перших трьох країн світу, в яких запрацює освітня онлайн-платформа Learning Passport. 

Ця платформа – результат партнерства ЮНІСЕФ, Майкрософт і Кембриджського університету. Вона розроблялась для дистанційної онлайн-освіти дітей біженців та переселенців, однак функціонал ресурсу значно розширили, щоб допомогти у навчанні дітям та молоді на дистанційному навчанні, яке було запроваджено через пандемію COVID-19. 

За останніми даними ЮНЕСКО біля 1,5 млрд учнів та студентів у 190 країнах відчувають на собі наслідки закриття навчальних закладів. Зараз усі країни, де навчальну програму можна викладати дистанційно, зможуть організувати онлайн-навчання для школярів та студентів. Для кожної країни платформа надає онлайн-ресурси навчальної програми та додаткові матеріали рідною мовою. Ці матеріали відібрано експертами, щоб найкращим чином забезпечити потреби учнів та викладачів. 

В Україні платформа Learning passport буде використана для створення онлайн-ресурсу самоосвіти та неформальної освіти, зокрема – для поширення програм розвитку соціально-емоційних навичок серед підлітків. У рамках проєкту буде створено цифрову версію навчальної програми UPSHIFT, спрямованої на формування підприємницьких навичок у підлітків та молоді як агентів соціальних змін, а також надання можливостей для реалізації власних ініціатив із соціального підприємництва. 

Платформа також пропонуватиме доступ до навчальних і дидактичних ресурсів, створених для всіх учасників освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19.

Детальніше: https://bit.ly/2x1WHmB

Фото: МОН

2020-04-23
Поширити