За результатами пошуку знайдено:

записів - 4073

сторінок - 408

Нові освітні програми з кібербезпеки

Нові освітні програми з кібербезпеки

Надзвичайно важливими є питання підготовки фахівців з кібербезпеки, посилення наявних і створення нових освітніх програм у цій галузі, а також перепідготовки викладачів.

Надзвичайно важливими є питання підготовки фахівців з кібербезпеки, посилення наявних і створення нових освітніх програм у цій галузі, а також перепідготовки викладачів.

У межах проєкту USAID «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» передбачається:

– реалізувати низку заходів, що сприятимуть розвитку нових талантів та нарощуванню потенціалу фахівців, які вже працюють у напрямі кібербезпеки в Україні;

– опрацювати нові підходи до викладання дисциплін за спеціальністю «Кібербезпека». 

Для цього близько 300 українських викладачів із щонайменше 12 українських закладів вищої освіти пройдуть навчання у закордонних організаціях, які працюють у сфері кібербезпеки.

Детальніше: https://bit.ly/2Hk2gC1 

Фото: МОН

2020-11-20
Поширити
Партнерство з  ЄС в рамках освітніх і наукових проєктів

Партнерство з ЄС в рамках освітніх і наукових проєктів

19 листопада 2020 року відбулась онлайн-зустріч керівництва Міністерства освіти і науки України з Послом ЄС, головою Представництва Європейського Союзу в Україні.

19 листопада 2020 року відбулась онлайн-зустріч керівництва Міністерства освіти і науки України з Послом ЄС, головою Представництва Європейського Союзу в Україні.

Було підтверджено, що завдяки сприянню європейських партнерів в Україні реалізується ряд проєктів, які стали невід’ємною складовою ключових реформ у сфері освіти і науки. Йдеться, зокрема, про:

– EU4Skills (професійна освіта);

– Еразмус+ (вища освіта);

– «Горизонт 2020» (наука);

– «Навчаємось разом» (Нова українська школа);

– «Підтримка ЄС для переміщених навчальних закладів на сході України»;

– «Архітектура реформ в Україні»(команда підтримки реформ);

– «U-LEAD з Європою» (децентралізація);

 «Дім Європи» (культурні та освітні проєкти).

Також пріоритетом для України є участь в наступній Рамковій програмі ЄС у сфері досліджень та інновацій «Горизонт Європа».

Детальніше: https://bit.ly/36QGbUp 

2020-11-20
Поширити
Оцифровано й відкрито дані інструментальних метеорологічних спостережень

Оцифровано й відкрито дані інструментальних метеорологічних спостережень

В Українському гідрометеорологічному інституті ДСНС України та НАН України у співпраці з міжнародними та вітчизняними партнерами проведено дослідницьку роботу щодо оцифрування та попереднього аналізу оригінальних (строкових) метеорологічних спостережень та вимірювань, які проводилися на території України у період 1812-1850 рр. 

В Українському гідрометеорологічному інституті ДСНС України та НАН України у співпраці з міжнародними та вітчизняними партнерами проведено дослідницьку роботу щодо оцифрування та попереднього аналізу оригінальних (строкових) метеорологічних спостережень та вимірювань, які проводилися на території України у період 1812-1850 рр. 

Загальна кількість значень, які було оцифровано, складає 291,1 тис. 

В основному – це виміри температури повітря (~57% від загальної кількості) та атмосферного тиску (~42.7%), а також (~0.3%) інформація про атмосферні опади. Оцифровані дані у вільному доступі для дослідницьких цілей можна отримати на сайті УкрГМІ ДСНС України та НАН України.

Детальніше: https://bit.ly/2IUjXsz, https://bit.ly/2IVYU8u, https://bit.ly/3pFMB14 

Фото: УкрГМІ

2020-11-20
Поширити
НФДУ презентував «зелені» проєкти, які стали переможцями конкурсів у 2020 році

НФДУ презентував «зелені» проєкти, які стали переможцями конкурсів у 2020 році

Національний фонд досліджень України презентував 29 «зелених» проєктів, які стали переможцями конкурсів Нацфонду та корелюють з напрямками досліджень «Європейського зеленого курсу». Ними стали проєкти за такими напрямками: 

Національний фонд досліджень України презентував 29 «зелених» проєктів, які стали переможцями конкурсів Нацфонду та корелюють з напрямками досліджень «Європейського зеленого курсу». Ними стали проєкти за такими напрямками: 

– «Збільшення глобальних кліматичних викликів» (3 проєкти); 

– «Чиста, доступна та безпечна енергія» (4 проєкти); 

– «Промисловість для чистої та циклічної економіки» (5 проєктів); 

– «Енергоефективні будівлі» (1 проєкт); 

– «Біорізноманіття та екосистеми» (6 проєктів); 

– «Нульове забруднення, безтоксичне середовище» (8 проєктів);

– «Біобезпека» (2 проєкти).

Детальніше: https://bit.ly/3kMjlSw, https://bit.ly/36Uappp 

Фото: НФДУ

2020-11-20
Поширити
«Штучний інтелект в освіті: зміни зі швидкістю навчання»

«Штучний інтелект в освіті: зміни зі швидкістю навчання»

Інститут ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті  опублікував короткий опис політики «Штучний інтелект в освіті: зміни зі швидкістю навчання», який відкриває нову серію публікацій «Цифрова трансформація освіти». 

Інститут ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті  опублікував короткий опис політики «Штучний інтелект в освіті: зміни зі швидкістю навчання», який відкриває нову серію публікацій «Цифрова трансформація освіти». 

Документ описує досягнення у галузі відповідних технологій, включаючи дані, аналітику та персоналізоване навчання, власне штучний інтелект (ШІ), хмарні обчислення та машинне навчання, досліджує перспективи та можливості ШІ для учнів, вчителів, керівників шкіл, батьків та адміністраторів освіти, а також висвітлює етичні аспекти впровадження ШІ та проблеми, які це може спричинити.

Нова серія публікацій «Цифрова трансформація освіти» відповідає місії ЮНЕСКО сприяти досягненню цілі сталого розвитку №4 за допомогою розширених ІКТ-рішень та найкращих практик. Вона передбачає оприлюднення інформаційних записок, аналітичних звітів та результатів дискусій, пов’язаних із вивченням постійних та нових фундаментальних змін в освіті завдяки використанню надсучасних технологій та їх впливу на освіту й інші сфери людського життя.

Детальніше: https://bit.ly/3kLPF8d 

2020-11-20
Поширити
Громадське обговорення проєкту Орієнтовного плану МОН щодо проведення консультацій з громадськістю на 2021 рік

Громадське обговорення проєкту Орієнтовного плану МОН щодо проведення консультацій з громадськістю на 2021 рік

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2021 рік.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2021 рік.

Документ розроблений на виконання Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».

Зауваження та пропозиції можна надати до 4 грудня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3fbkKkE 

2020-11-19
Поширити
Громадське обговорення проєкту наказу щодо Вимог до міждисциплінарних освітніх програм

Громадське обговорення проєкту наказу щодо Вимог до міждисциплінарних освітніх програм

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Вимог до міждисциплінарних освітніх програм».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Вимог до міждисциплінарних освітніх програм».

Проєкт акту  розроблено відповідно до пункту 242 частини першої статті 13 Закону України «Про вищу освіту».

Зауваження та пропозиції до проекту можна подати до 20 грудня 2020 року. 

Детальніше: https://bit.ly/2ITR8wr 

2020-11-19
Поширити
Пріоритети Європейського простору вищої освіти на наступні 10 років

Пріоритети Європейського простору вищої освіти на наступні 10 років

19 листопада 2020 року відбулась Римська міністерська конференція міністрів, відповідальних за вищу освіту, країн Європейського простору вищої освіти (European Higher Education Area / ЄПВО). Вона завершила 2-річний цикл роботи Групи супроводу Болонського процесу  (Bologna Follow-Up Group). 

19 листопада 2020 року відбулась Римська міністерська конференція міністрів, відповідальних за вищу освіту, країн Європейського простору вищої освіти (European Higher Education Area / ЄПВО). Вона завершила 2-річний цикл роботи Групи супроводу Болонського процесу  (Bologna Follow-Up Group). 

Під час заходу відбулась церемонія прийняття до країн ЄПВО Республіки Сан Марино, після чого відповідальні за вищу освіту міністри 49 країн ЄПВО схвалили Римське міністерське комюніке – основоположний документ, який окреслює пріоритети розвитку на наступні 10 років.

Учасники Конференції заслухали виступи міністрів, відповідальних за сферу вищої освіти, представників Європейської Комісії та консультативних членів Болонського процесу, а також обговорили перспективи глобальної співпраці у сфері вищої освіти до 2030 року. 

Римське міністерське комюніке приділяє ключову увагу фундаментальним цінностям вищої освіти – академічній свободі, університетській автономії та верховенству права. Традиційно визначено пріоритетні напрями роботи Європейського простору вищої освіти у міжнародній співпраці, соціальному виміру, цифровізації, визнанні кваліфікацій та забезпеченні якості вищої освіти. 

Також комюніке містить орієнтири для країн ЄПВО щодо досягнення Цілей сталого розвитку на період до 2030 року. Зокрема, сторони зобов’язуються дотримуватися наступних принципів, здатних підтримати стійку, згуртовану та мирну Європу: 

– інклюзивність – кожен здобувач освіти має рівний доступ до вищої освіти і повну підтримку під час навчання;

– інноваційність – запровадження нових методик навчання, викладання та оцінювання, тісно пов’язаних із дослідженнями;

– взаємозв’язаність – спільні ініціативи та інструменти сприяють і посилюють міжнародну співпрацю та реформи, обмін знаннями та мобільність персоналу й студентів.

Детальніше: https://bit.ly/331oTmf, https://bit.ly/3lNqhjE 

Фото: МОН

2020-11-19
Поширити
Акція від Unicheck

Акція від Unicheck

Unicheck являє собою один з сервісів для перевірки робіт на плагіат, який рекомендований МОН для використання закладами вищої освіти. Він допомагає якісно та легко перевірити тексти на наявність запозичень.

Unicheck являє собою один з сервісів для перевірки робіт на плагіат, який рекомендований МОН для використання закладами вищої освіти. Він допомагає якісно та легко перевірити тексти на наявність запозичень.

У 2020 році команда Unicheck Україна надає усім українським студентам спеціальний промокод, який дає можливість отримати додаткові сторінки для перевірки наукового тексту. Використовуючи промокод UNICHECKLOVESTUDENTS в індивідуальному обліковому записі Unicheck, можна отримати до 40% додаткових безкоштовних сторінок для перевірки тексту на плагіат.

Промокод діє до 31 грудня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3pJ6CnC 

2020-11-19
Поширити
Інформація для переможців проєктів ЄС Еразмус+ з розвитку потенціалу вищої освіти

Інформація для переможців проєктів ЄС Еразмус+ з розвитку потенціалу вищої освіти

Команди проєктів, які отримали перемогу у конкурсі з розвитку потенціалу вищої освіти Програми ЄС Еразмус+, що розпочали діяльність 15 листопада 2020 року, а також проєкти, які стартують з 15 січня 2021 року підписали Грантові угоди та обговорюють підготовку Партнерських угод.

Команди проєктів, які отримали перемогу у конкурсі з розвитку потенціалу вищої освіти Програми ЄС Еразмус+, що розпочали діяльність 15 листопада 2020 року, а також проєкти, які стартують з 15 січня 2021 року підписали Грантові угоди та обговорюють підготовку Партнерських угод.

Для підготовки партнерської угоди та пакету офіційної реєстрації проєкту рекомендовано ознайомитись із досвідом українських університетів, методичними рекомендаціями для виконавців, пакетом відеопрезентацій щодо культури впровадження проєктів міжнародної співпраці, які охоплюють питання управління коштами та модернізації освітніх програм.

Команда Національного Еразмус+ офісу пропонує переможцям  переглянути робочий план проєкту, зібрати від усіх партнерів інформацію про виклики, які можуть вплинути на вчасне/повне виконання завдань проєкту й поінформувати координатора, додавши пропозиції щодо подолання зазначених викликів і погодження з ЕАСЕА.

Детальніше: https://bit.ly/3fdVr19, https://bit.ly/32VBO9u, https://bit.ly/3nEtd2Q, https://bit.ly/2UD02Rj, https://bit.ly/3lMzYyO 

2020-11-19
Поширити