
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Анжеліки Бустос Ібарра «Відсутність академічної чесності: як проводити співбесіду зі студентами з позиції формуючого підходу?».
Автор зазначає, що академічна доброчесність є одним з основних принципів Університету Кантабрії, якій прагне просувати культуру, засновану на цінностях чесності, правдивості, довіри, справедливості, поваги та відповідальності. Аналізується досвід співбесід зі студентами, під час яких найбільш важливі три аспекти: формальний простір для зустрічі; простір довіри та поваги; активне слухання. Проведення таких співбесід зі студентами, які вже припустились порушення академічної доброчесності, може допомогти їм належним чином проаналізувати наслідки цього для власного професійного розвитку, а також збагнути неприпустимість такої поведінки. З іншого боку, коментарі та роздуми студентів, висловлені під час співбесіди, дадуть викладачам додаткову цінну інформацію про те, як можна у майбутньому запобігти нечесній поведінці студентів, допоможуть у формуванні та упровадженні відповідних стратегій.
Детальніше: https://bit.ly/3Y7lA7o