Міністерство цифрової трансформації України, національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес, Офіс з розвитку підприємництва та експорту в співпраці з Київською школою економіки та за підтримки UKAID почали активну частину пілотної програми маркетингової підтримки малих та середніх підприємств.

Мета програми – допомогти представникам малого та середнього бізнесу України, обраних шляхом відкритого конкурсу, із запровадженням цифрової маркетингової стратегії та її реалізації. 

Учасниками пілотного проєкту маркетингової підтримки стали 12 підприємств, бізнес-модель яких забезпечила вихід у точку “нуль”, але перестала працювати на зростання. Всі підприємства поділені між партнерами пілотного запуску маркетингової підтримки.

Провідні маркетингові агенції, яких було відібрано як партнерів проєкту також за допомогою відкритого конкурсу, після запланованої для кожного з учасників стратегічної сесії, допоможуть з планом дій на весь термін пілотного проекту.

Детальніше: https://bit.ly/3ImBMtw, https://bit.ly/3IAtmi9, https://web-promo.ua/ua/ 

Фото: МІнцифри

Пілотний проєкт Мінцифри з впровадження цифрової маркетингової стратегії
2022-01-19
Поширити