30 червня 2021 року відбудеться презентація «Керівництва по захисту інтелектуальної власності в маркетингу» – представлених у відкритому доступі рекомендацій для маркетологів, де зібрано інформацію та практичні поради щодо охорони та захисту прав інтелектуальної власності у маркетинговій діяльності.

Організатори: Мінекономіки, Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності», Центр підтримки технологій та інновацій.

У «Керівництві по захисту інтелектуальної власності в маркетингу» подані поради щодо використання та захисту прав інтелектуальної власності, які дають фахівцям розуміння основ та правил комплаєнсу в частині поводження з інтелектуальною власністю. 

Зокрема, у документі міститься  інформація з наступних питань:
– які об’єкти ІВ найчастіше використовуються під час маркетингової діяльності; 
– як забезпечити їх надійне та правомірне застосування;
– основну інформація про захист бренду як торговельної марки; 
– авторські права на контент та правила використання чужого контенту;
– реклама та правові форми недобросовісної конкуренції;
– юридичні правила цифрових платформ та фріланс-бірж.

Практичне використання представлених у керівництві порад допоможе підприємцям самостійно визначити, які об’єкти ІВ існують у компанії; спрогнозувати основні ризики та переваги використання ІВ в маркетинговій діяльності; сформувати стратегію комплаєнсу ІВ у маркетингових кампаніях; використовувати нові джерела для формування маркетингових стратегій.

Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://tisc.net.ua, https://bit.ly/3dubGI2, https://bit.ly/2UQAgfH

Фото: Скріншот

Презентація Guideline on IP protection in Marketing
2021-06-29
Поширити