Інформація
Реєстраційний номер
0210U000840, 0108U001379 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Управлінське консультування: методологічні принципи і адаптація рішень до використання технологій соціально-етичного маркетингу
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Семеняк Інна Володимирівна,
Дата реєстрації
31-03-2010
Організація виконавець
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Опис етапу
Об'єкт дослідження - управлінське консультування, що спрямоване на досягнення конкурентної стійкості українських підприємств. Мета дослідження - актуальні управлінські ситуації щодо організації, культури, принципів та інструментів адаптації менеджмент-рішень до використання технологій соціально-етичного маркетингу. Методи дослідження - теоретичне обґрунтування і узагальнення основних напрямів й методичних принципів аналітичного забезпечення прийняття рішень з менеджмент-маркетингу і на цій основі удосконалення методів і методик стратегічного аналізу для розробки пропозицій в системі управлінського консультування з адаптації рішень до використання технологій соціально-етичного маркетингу. Результати та їх новизна - наукова новизна результатів виконаного дослідження полягає в подальшому розвитку наукових знань про методологічні принципи адаптації класичних положень управлінського консультування до сучасних глобальних економічних викликів і тенденцій трансформації менеджменту маркетингу, а також в удосконаленні інструментів (методів і методик) системного стратегічного аналізу і моделювання нових явищ і процесів соціально-економічного розвитку України. За змістом отримані наукові результати мають сутність: теоретичних та експериментальних; встановлених закономірностей; визначених методологічних аспектів; підходів, методів, наукових методик, моделей. Достовірність отриманих результатів забезпечена обґрунтуваннями прийнятих рішень класичними науковими положеннями тих наук, які були адекватні змісту досліджуваних явищ і процесів (філософії, економічної теорії, менеджменту, маркетингу, теорії ймовірностей, статистики, економіки підприємства) і використанням офіційної інформації для перевірки гіпотез і експериментальних перевірок. Коректність отриманих результатів забезпечена використанням тих методів і прийомів дослідження, які адекватні природі досліджуваних явищ і процесів у відповідності із конкретними часовими і територіальними положеннями. Отримані результати відповідають актуальному напряму розвитку світової економічної науки, а саме створенню умов стабільного прогресивного розвитку соціально-орієнтованих регіональних економік. Цьому служать отримані нові наукові положення про стратегічний аналіз для обґрунтування управлінських рішень і підготовки кадрів з менеджменту маркетингу. Ступінь впровадження - дисертаційні дослідження аспірантів, наукові дослідження студентів, навчальний курс "Основи управлінського консультування", наукові статті, практична консультаційна робота. Рекомендації щодо використання результатів роботи - науково-навчальний процес, науково-дослідні організації, консалтингові компанії і. Галузь застосування - стратегічне управлінське консультування з маркетингових рішень у сфері професійних послуг, університетські програми підготовки магістрів з маркетингу і менеджменту. Економічна ефективність - формування активів компетентності, що знижує ризики управлінських рішень. Прогнози, припущення про розвиток об'єкту дослідження - кризові явища в економіці посилюють актуальність використання роботи професійних управлінських консультантів.
Опис продукції
Управлінське консультування, що спрамоване на досягнення конкурентної стійкості українських підприємств.
Автори роботи
Євтушенко В.
Оберемок С.
Рахман М.
Семеняк І.
Хруслова Н.
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-07
