Методичні засади діагностики академічної обдарованості учнів загальноосвітньої школи.
Керівник роботи
Буров Олександр Юрійович,
Дата реєстрації
05-06-2012
Організація виконавець
Інститут обдарованої дитини АПН України
Опис
Обгрунтовано теоретичну модель методичних засад академічної обдарованості учнів загальноосвітньої шкіл, уточнено основні напрями індивідуальних тем наукового дослідження, створено програму експериментального дослідження за кожною з індивідуальних підтем. З’ясовано і сформульовано методичні засади діагностики академічної обдарованості учнів шкільного віку. Створено структурну модель методів діагностики академічної обдарованості. Досліджено наступність діагностики академічної обдарованості у дітей різних вікових груп. Змодельовано експериментальні ситуації як метод виявлення академічної обдарованості учнів шкільного віку. Сформульовано сутність і з’ясовано структуру методу моделювання експериментальних ситуацій, необхідних для первинної діагностики академічної обдарованості, визначити його місце в теоретичній моделі методичних засад діагностики академічної обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Виокремлено валідні й надійні методи, що сприяють діагностуванню академічної обдарованості дитини в різні сенситивні періоди її розвитку.За результатами аналізу наукових джерел з проблеми дослідження уточнено термінологічний апарат діагностування академічної обдарованості, зокрема таких термінів, як академічна обдарованість, функціональний перфекціонізм, дисфункціональний перфекціонізм.
Опис продукції
Висвітлено досвід підготовки педагогічних кадрів до музично-творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. На основі осмислення численних технологій автори дають цілісну систему естетизації навчально-виховного процесу, розкривають тонкощі професійної майстерності. Книга розрахована на викладачів педагогічних вузів, учителів, вихователів, працівників позашкільних установ, культурних закладів, студентів, аспірантів, усіх, хто цікавиться духовним потенціалом мистецтва.
Керівник: Буров Олександр Юрійович. Методичні засади діагностики академічної обдарованості учнів загальноосвітньої школи..
Інститут обдарованої дитини АПН України. № 0212U005299