Інформація
Реєстраційний номер
0212U006573, , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Формування маркетинг-орієнтованої системи управління страховими компаніями
Керівник роботи
Ковальчук Світлана Володимирівна,
Дата реєстрації
17-05-2012
Організація виконавець
Хмельницький національний університет
Опис
За умов поглиблення економічної кризи існуючи механізми управління виявилися неспроможними забезпечити ефективне функціонування вітчизняних підприємств та фінансових установ. У докризові роки, незважаючи на негативний попит та недовіру населення, страховий ринок України демонстрував значні темпи приросту та динамічний розвиток. За умов зниження попиту на фінансові послуги загалом та, відповідно, на послуги страхування, постає питання пошуку нових механізмів забезпечення ефективності розвитку страхового бізнесу. Об'єктом проведеної роботи виступали процеси формування маркетинг-орієнтованої системи управління страховим компаніями. Метою науково-дослідної роботи стало обґрунтування теоретико-методичних засад і формування практичних рекомендацій щодо створення маркетинг-орієнтованої системи управління страховою компанією. Для досягнення поставленої мети була використана система сучасних загальнонаукових методів: системного аналізу, індукції, дедукції, класифікації, статистичного аналізу, економіко-математичного моделювання, графічний метод. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці теоретико-методичних засад, аналітичних й організаційних підходів, які дозволяють сформувати складові маркетинг-орієнтованої системи управління страховою компанією. Наукова новизна сформульованих і обґрунтованих положень, висновків та рекомендацій полягає в тому, що вони у сукупності вирішують важливе наукове завдання щодо формування ефективного маркетинг-орієнтованого механізму управління страховими компаніями
Опис продукції
Сформовано механізм маркетинг-орієнтованої системи управління страховими компаніями, який відтворює процеси організування маркетинг-орієнтованої системи управління страховими компаніями з урахуванням впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища через застосування специфічних принципів, методів та функцій за допомогою створення організаційної структури маркетингової діяльності, яка використовує специфічний маркетинговий інструментарій