Інформація
Реєстраційний номер
0220U102351, 0120U100558 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Стратегічне управління брендом на споживчому ринку
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Файвішенко Діана Сергіївна, Кандидат економічних наук
Дата реєстрації
12-03-2020
Організація виконавець
Київський національний торговельно-економічний університет
Опис етапу
Актуальність дослідження. Сучасний етап розвитку національної економіки характеризується певними зрушеннями в структурі національного господарства, в структурі та характері зв'язків у виробництві, збуті, розподілі і споживанні. Впливаючи на споживчий вибір, бренд є важливим чинником формування кола лояльних споживачів, надає можливість підприємству зміцнити ринкові позиції, забезпечує стійкість грошових потоків, збільшення вартості бізнесу тощо. Об’єктом дослідження є процес стратегічного управління брендом на споживчому ринку. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи формування та реалізації маркетингових стратегій управління брендом на споживчому ринку. Метою проміжного дослідження є обґрунтування та розробка рекомендацій щодо стратегічного управління брендом на споживчому ринку. Завдання дослідження: - теоретико-методичне обґрунтування аспектів щодо стратегічного управління брендом на споживчому ринку; - аналіз теоретичних аспектів оцінки ефективності управління брендом; - формування механізмів стратегій брендів. Методи дослідження. Основними методами дослідження є принципи функціональності, гносеологічний аналіз. Інформаційною базою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів з питань стратегічного управління, розробки та управління брендом, фахівці з питань маркетингу та маркетингового менеджменту, законодавчі та нормативні акти України. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробленні концептуальних засад та науково-методичних рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій управління брендом на споживчому ринку, з урахуванням специфіки ринку мінеральної води. Практична цінність роботи. Полягає у тому, що основні положення, доведено до рівня методичних розробок і практичних рекомендацій. Обсяг та структура роботи. Проміжний звіт складається зі вступу, 3 розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел. Загальний обсяг звіту складає 23 сторінки.
Опис продукції
В сучасних умовах, в умовах швидкої диференціації продукції та послуг на споживчому ринку, стратегічне управління брендом є ефективним засобом формування конкурентних позицій підприємства на ринку. Сьогодні бренди грають основну роль у бізнесі, представляють собою найцінніший актив підприємств та компаній, найцікавішим є ринок мінеральної води, що забезпечує нормальну життєдіяльність населення, відновлення і збереження здоров'я нації. Проведений аналіз наукових розробок українських і зарубіжних вчених став підставою для висновку щодо необхідності створення методологічного інструментарію розвитку ринку мінеральної води, діагностики стану, формування маркетингової системи позиціонування торгової марки на вітчизняному ринку, стратегічного управління брендом в цілому.
Автори роботи
Баранюк Юрій Романович
Лісун Яніна Вікторівна
Суслова Тетяна Олегівна
Файвішенко Діана Сергіївна
Додано в НРАТ
2020-04-01
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-06
