Оновлено: 2025-12-26
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0823U101456, Дисертація доктора філософії
Доктор філософії
22-01-2024
Запланована
Розвиток професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг
Онищенко Алла Петрівна,
Керівник Радкевич Валентина Олександрівна
Опонент Бойчук Віталій Миколайович
Опонент Андрощук Ірина Василівна
Рецензент Лузан Петро Григорович
Рецензент Тітова Олена Анатоліївна
У дисертаційному дослідженні наведено розв’язання актуального наукового завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг. Теоретичною основою дослідження проблеми розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників сфери послуг визначено комплекс принципів, педагогічних умов, чинників, ідей, методологічних положень, що складають підґрунтя розроблення конкретних методик і технологій на певних етапах цілеспрямованого дослідницького пошуку. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше: визначено й обґрунтовано основні педагогічні умови розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; спроєктовано модель, що унаочнює процес поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг, відображаючи системну взаємодію елементів методологічно-цільового, суб’єктного, змістово-технологічного та діагностико-корегувального блоків; удосконалено: − методику поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; удосконалення полягає у виокремленні етапів, що корелюють з рівнями розвиненості професійної компетентності досліджуваної категорії кваліфікованих робітників, у застосуванні для перманентного набування працівниками здатностей здійснення професійної діяльності – від репродуктивно-виконавчих до інноваційно-творчих дій, засобами як узвичаєних, усталених у педагогічній практиці методик, так і інноваційними педагогічними технологіями (технологія навчального проєктування; тренінгові технології; проблемне навчання; імітаційно-ігрове навчання; портфоліо; кейс-технології; ІТ-технології; технологія дистанційного та змішаного навчання; інтерактивні технології навчання; форми Інтернет-самоосвіти тощо), вибір яких обумовлюється цілями і завданнями навчання на певному етапі; − діагностичний інструментарій оцінювання рівнів розвиненості (низький, середній, достатній, високий) професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг відповідно до обґрунтованих критеріїв і показників: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного; дістав подальшого розвитку зміст поняття «професійна компетентність кваліфікованого робітника сфери послуг»; розвиток полягає у введенні до дефініції таких суттєвих видових ознак: «інтегративна властивість особистості, що виявляється в діяльності щодо виробництва і надання певних послуг», «здатність працівника ефективно виконувати професійні функції з урахуванням інновацій у сфері послуг», «готовність до саморозвитку та професійного вдосконалення».
2023-11-27
2024-01-23
Оновлено: 2025-12-26
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/