Інформація
Реєстраційний номер
0825U004287, Дисертація доктора філософії
На здобуття
Доктор філософії
Дата захисту
11-12-2025
Статус
Запланована
Назва роботи
Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР
Здобувач
Хун Женлунь ..,
Керівник Соколова Алла Вікторівна
Опонент Шумілова Ірина Федорівна
Опонент Кожевнікова Лариса Василівна
Рецензент Юр'єва Катерина Анатоліївна
Рецензент Васильєва Оксана Вікторівна
Опис
Хун Женьлун. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. – Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харків, 2025. У дисертаційній роботі здійснено цілісне дослідження теоретичних ідей та досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти Китаю. Актуальність дослідження зумовлена потребою в якісній підготовці майбутніх учителів; значним виховним потенціалом музичного мистецтва; важливістю вивчення ефективного досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти різних країн світу, зокрема в Китайській Народній Республіці. У першому розділі – «Теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької роботи в закладах вищої освіти КНР» – висвітлено ґенезу ідеї просвіти та просвітницької діяльності у світовій педагогічній думці; уточнено термінологічне поле дослідження; охарактеризовано організацію просвітницької діяльності учителя музичного мистецтва. У другому розділі – «Досвід формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР» – проаналізовано й узагальнено досвід формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР, а саме: зміст, форми і методи підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти; окреслено перспективні напрями використання досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в Китаї в закладах вищої освіти України. Наукова новизна та теоретичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вперше: – здійснено комплексне дослідження проблеми формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР; – охарактеризовано організацію просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва в КНР і Україні: виявлено спільні та відмінні цільові орієнтири музично-просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва в обох країнах; виокремлено напрями і функції просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва в Україні і КНР; визначено форми, методи просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва; – узагальнено досвід формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР, а саме: зміст, форми, методи; – окреслено перспективні напрями використання досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в Китаї в закладах вищої освіти України, а саме: розширення видів практик і стажувань у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності; використання форм та методів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з урахуванням освітнього і культурного досвіду різних країн світу; синтез просвітницької діяльності та музично-етнографічної дослідницької роботи у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності; створення й оновлення програм навчальних дисциплін, які поєднують кращі освітні практики різних країн; зорієнтованість процесу підготовки вчителів музичного мистецтва на досягнення цілей сталого розвитку. Уточнено основні поняття дослідження («просвіта», «просвітництво», «просвітницька діяльність», «готовність», «готовність майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності»). Подальшого розвитку набула ґенези ідеї просвіти та просвітницької діяльності у світовій педагогічній думці. Практичне значення результатів дослідження визначається тим, що сформульовані в дисертації положення і висновки забезпечують нову інтерпретацію теоретичних ідей і практичного досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької діяльності в закладах вищої освіти КНР і України та сприятимуть збагаченню теорії та методики професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР, України та інших країн світу, попередженню труднощів в організації просвітницької діяльності.
Дата реєстрації
2025-12-10
Додано в НРАТ
2025-12-10
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-10
