Оновлено: 2025-12-10
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0825U004289, Дисертація доктора філософії
Доктор філософії
10-12-2025
Запланована
Естетичне виховання учнів дитячих музичних шкіл КНР в умовах змішаного навчання
Чжоу Ань ..,
Керівник Доценко Світлана Олексіївна
Опонент Комаровська Оксана Анатоліївна
Опонент Благова Тетяна Олександрівна
Рецензент Костікова Ілона Іванівна
Рецензент Соколова Алла Вікторівна
У дисертації здійснено комплексний аналіз теоретичних засад та узагальнено досвід організації естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл у Китайській Народній Республіці в умовах змішаного навчання з метою творчого використання цього досвіду в педагогічній освіті України. У вступі обґрунтовано актуальність дослідження, що зумовлена потребою модернізації мистецької освіти в епоху цифровізації, сформульовано мету, завдання, об’єкт і предмет, визначено наукову новизну, практичну значущість та методологічні засади. Представлено інформацію про апробацію результатів дослідження. У першому розділі «Теоретичні засади естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл КНР в умовах змішаного навчання» розкрито сутність ключових понять. Естетичне виховання трактується як цілеспрямований процес формування гармонійної особистості, здатної сприймати, цінувати та створювати прекрасне. Фундаментальною ідеєю визначено концепцію «естетика як ядро» (以美育人), що передбачає перехід від техноцентричного навчання до виховання через занурення в мистецтво. Змішане навчання розглядається як інноваційний інструмент модернізації цього процесу. На основі аналізу нормативної бази КНР виокремлено ключові державні стратегії, що створюють підґрунтя для цифровізації освіти, зокрема «Інтернет + Освіта» та «Модернізація освіти Китаю до 2035». У другому розділі «Досвід організації естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл КНР в умовах змішаного навчання» проаналізовано практичні аспекти імплементації змішаного навчання на прикладах провідних музичних шкіл (при Центральній, Шанхайській, Сіанській консерваторіях). Визначено ключовий цифровий інструментарій, що використовується в освітньому процесі: інтегровані освітні платформи (DingTalk, Tencent Classroom), мультимедійний контент (Bilibili), віртуальні лабораторії та мобільні додатки. Систематизовано ефективні форми та методи, що демонструють синергію національних традицій, адаптованих світових методик (Suzuki, Kodály, Orff) та інноваційних педагогічних моделей («перевернутий клас», проєктне навчання, гейміфікація). Авторка наголошує на перспективності адаптивного впровадження китайського досвіду в український освітній контекст. Зокрема, сформульовано чотири ключові напрями модернізації: світоглядний (пріоритет гуманістичного розвитку особистості), організаційно- технологічний (побудова гнучкої децентралізованої цифрової екосистеми), кадровий (трансформація ролі педагога від репетитора до тьютора та фасилітатора) та методично- практичний (створення відкритої «педагогічної лабораторії» для розробки сучасного освітнього контенту).
2025-12-10
2025-12-10
Оновлено: 2025-12-10
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/