Information
Registration Number
2109U000014, Article
popup.category
Монографія, Не рецензовано
Title
popup.author
Пригодій Микола Анатолійович
popup.publication
01-01-2009
popup.source_user
НАПН України
popup.source
http://lib.iitta.gov.ua/715513/
popup.publisher
Редакційно-видавничий відділ ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка
Description
У монографії розглядаються сучасний стан, проблеми та перспективи становлення профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначені передумови поширення професій електротехнічної галузі виробництва. Розроблено методику визначення змісту допрофільної підготовки учнів 8-9 класів та початкового професійного навчання учнів 10-12 класів з робітничих професій у технологічному напряму профільного навчання. Проаналізовано та визначено методику ефективного використання міжпредметних зв’язків, проблемності, наочності та технічних задач при формуванні знань з електротехніки в учнів загальноосвітніх закладів. Визначено місце лабораторно-практичних робіт в системі формування умінь за електротехнічним профілем. Зроблено поглиблений аналіз теоретичних основ вдосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до організації технологічного профілю навчання в сучасній школі. Для викладачів, учителів технологій, наукових працівників, аспірантів, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів та підготовки майбутніх учителів технологій до профільного навчання. В монографии рассматривается современное положение, проблемы и перспективы становления профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Определены предпосылки распространения профессий электротехнической отрасли производства. Разработана методика определения содержания предпрофильной подготовки учеников 8-9 классов и начального профессионального обучения учеников 10-12 классов по рабочим специальностям в технологическом направлении профильного обучения. Проанализирована и определена методика эффективного использования межпредметных связей, проблемности, наглядности и технических задач при формировании знаний по электротехники у учащихся общеобразовательных учебных заведений. Определено место лабораторно-практических работ в системе формирования умений по электротехническому профилю. Проведен углубленный анализ теоретических основ усовершенствования подготовки будущих учителей технологий к организации технологического профиля обучения в современной школе. Для преподавателей, учителей технологий, научных работников, аспирантов, студентов и всех, кто интересуется проблемами профильного обучения учеников общеобразовательных учебных заведений и подготовки будущих учителей технологий к профильному обучению. The contemporary state, problems and perspectives of profile secondary education are analyzed in the monograph. The extension preconditions of electrical engineering professions are considered. The content definition methodology of 8-9 formers pre-profile training and 10-12 formers elementary professional training in the course of technology profile education is worked out. The effective use of interdisciplinary approach, problem based learning, visual aids and technical tasks in electrical engineering profile education is analyzed and defined. The role of laboratory works and practical tasks in the system of electrical engineering skills formation is considered. The profound analysis of theoretical grounds of future technology teachers’ preparation to technology profile education in modern school is done. For educators, technology teachers, scientists, postgraduate/undergraduate students and those who are interested in profile education.
popup.nrat_date
2024-01-15
search.subscribing
Updated: 2025-12-09
