Оновлено: 2025-12-06
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
2117U000108, Матеріали видань та локальних репозитаріїв
Монографія, Не рецензовано
Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі Activity self-realization of the personality in the educational space
Бучма Вікторія Володимирівна
Гурова О.В.
Дзюбко Л.В.
Каплуненко Ярина Юріївна
Капустюк О.М.
Кесьян Т.В.
Луньов Віталій Євгенійович
Мар’яненко Л.В.
Мойзріст О.М.
Пастушенко В.С.
Пушкарська Л.П.
Слободяник Н.В.
Скулиш Н.Є.
Терещенко Л.А.
Тополов Є.В.
Федько В.В.
Чудакова О.М.
01-01-2017
НАПН України
http://lib.iitta.gov.ua/709731/
Видавничий Дім «Слово»
Монографію присвячено узагальненню проведення емпіричного дослідження низки конкретних психологічних проявів, що відображують цілісне системне бачення феномену самореалізації особистості в освітньому просторі. Колектив авторів виходив з необхідності визначення системи припущень про різні види емпіричних залежностей, та можливості їх пояснень шляхом аналізу психічних новоутворень суб’єкта діяльності, які відображують феномен самореалізації. Емпірично досліджено підсистеми психологічних конструктів, з допомогою яких можуть бути проаналізовані особливості ціннісно-смислових, мотиваційно-потребових, інструментальних, емоційно-вольових і рефлексивно-оцінних характеристик діяльнісної самореалізації особистості в освітньому просторі. Встановлено, на основі експериментальної перевірки каузальних гіпотез, наявність і характер причинно-наслідкових зв’язків між характеристиками самореалізації особистості. Монографію адресовано психологам-науковцям, психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам, студентам вищих навчальних закладів, усім представникам професій типу «людина-людина», а також усім, хто цікавиться проблемою професійного учіння особистості. The monograph is devoted to the generalization of an empirical study of a number of specific psychological manifestations, reflecting a holistic systemic vision of the phenomenon of self-realization of personality in the educational space. The authors' group proceeded from the necessity of determining the system of assumptions about different types of empirical dependencies, and the possibility of their explanations by analyzing the psychic neoplasms of the subject of activity, which reflect the phenomenon of self-realization. The subsystems of psychological constructs are analyzed empirically, with the help of which features of value-semantic, motivational-requisite, instrumental, emotional-volitional and reflexivity-estimating characteristics of activity self-realization of the personality in the educational space can be analyzed. It is established, on the basis of experimental verification of causal hypotheses, the presence and nature of cause-effect relationships between the characteristics of self-realization of the individual. The monograph is addressed to psychologists-scientists, psychologists-practitioners, educators, social workers, students of higher educational institutions, all representatives of professions such as "man-man", as well as to anyone interested in the problem of professional learning of the individual.
2024-01-15
Оновлено: 2025-12-06
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/