Інформація
Реєстраційний номер
2119U000311, Матеріали видань та локальних репозитаріїв
Категорія
Монографія, Не рецензовано
Назва роботи
Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія Прогнозирование развития общего среднего образования: теория и методология Forecasting the development of general secondary education: theory and methodology
Автор
Онищук Людмила Анатоліївна
Цимбалару Анжеліка Дмитрівна
Пузіков Дмитро Олегович
Гораш Катерина Вікторівна
Климчук І.О.
Мушка О.В.
Прохоренко О.О.
Пархоменко Н. Є.
Мезенцева Олена Іванівна
Дата публікації
01-01-2019
Постачальник інформації
НАПН України
Першоджерело
http://lib.iitta.gov.ua/718914/
Видання
КОНВІ ПРІНТ
Опис
У монографії подано теоретичні результати цілісного міждисциплінарного наукового аналізу проблеми прогнозування розвитку загальної середньої освіти, розкрито його теоретичні й методологічні засади. З’ясовано компонентний склад прогнозного фону розвитку загальної середньої освіти. Охарактеризовано основні методи й засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Висвітлено розроблений і обґрунтований в процесі дослідження методологічний інструментарій і теоретичну модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти як рівневої системи, прогностичну модель розвитку початкової освіти. Монографія адресується керівникам органів управління освітою різних рівнів, директорам і заступникам директорів шкіл, учителям, методистам, здобувачам вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», викладачам, дослідникам системи загальної середньої освіти. Монографія сприятиме розвитку вітчизняної системи загальної середньої освіти, підвищенню її якості, стане корисною для здійснення подальших теоретичних і прикладних наукових досліджень розвитку системи освіти України, теорії і практики освітньо-педагогічного прогнозування, підготовки суб’єктів освітньої діяльності до здійснення освітньо-педагогічного прогнозування. В монографии представлены теоретические результаты целостного междисциплинарного научного анализа проблемы прогнозирования развития общего среднего образования, раскрыты его теоретические и методологические основы. Выяснено компонентный состав прогнозного фона развития общего среднего образования. Охарактеризованы основные методы и средства прогнозирования развития общего среднего образования. Освещены разработан и обоснован в процессе исследования методологический инструментарий и теоретическую модель прогнозирования развития общего среднего образования как уровневой системы, прогностическую модель развития начального образования. Монография адресуется руководителям органов управления образованием различных уровней, директорам и заместителям директоров школ, учителям, методистам, соискателям высшего образования по образовательно-квалификационному уровню «магистр», преподавателям, исследователям системы общего среднего образования. Монография будет способствовать развитию отечественной системы общего среднего образования, повышению ее качества, станет полезной для осуществления дальнейших теоретических и прикладных научных исследований развития системы образования Украины, теории и практики образовательно-педагогического прогнозирования, подготовки субъектов образовательной деятельности к осуществлению -педагогического прогнозирования. The monograph presents the theoretical results of a comprehensive interdisciplinary scientific analysis of the problem of forecasting the development of general secondary education, its theoretical and methodological foundations are revealed. The component composition of the predictive background of the development of general secondary education has been found. The basic methods and means of forecasting the development of general secondary education are described. The methodological toolkit and theoretical model of forecasting the development of general secondary education as a level system, the prognostic model of primary education development are elaborated and substantiated in the process of research. The monograph is addressed to the heads of education management bodies at different levels, directors and deputy directors of schools, teachers, methodologists, higher education graduates by master's educational level, teachers, researchers of the general secondary education system. The monograph will contribute to the development of the national system of general secondary education, improve its quality, will be useful for further theoretical and applied scientific studies of the education system of Ukraine, the theory and practice of educational and pedagogical forecasting, preparation of subjects of educational activity for the implementation of educational and pedagogical forecasting.
Додано в НРАТ
2024-01-15
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-05
