Якщо Ви не отримали лист активації після проходження процесу реєстрації на сайті НРАТ, виконайте наступні дії послідовно:

  1. Перевірте папку «Спам»
  2. Надішліть повідомлення через форму зворотнього зв’язку про те, що Ви не отримали лист підтвердження
  3. Якщо упродовж доби Ви не отримали відповідь, надішліть звернення щодо реєстрації на адресу NRAT@ukrintei.ua

Листи для підтвердження електронної скриньки можуть бути визначені поштовим сервером як «спам» або «небезпечні» і перенесені в папку «Спам» або в «Чорний список».

Ми працюємо над тим, щоб уникнути потрапляння листів від НРАТ у такого роду обмежувальні списки та намагаємось зробити Вашу роботу з Нацрепозитарієм комфортною.

ЩО РОБИТИ ЯКЩО НЕ ПРИХОДИТЬ ЛИСТ АКТИВАЦІЇ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ НА САЙТІ?
2024-11-04
Поширити