Відкрита економіка зростає швидше і має більше поширення технологій та ідей, але ерозія публічної довіри і продовження економічної невизначеності відкрили двері для недовіри та ізоляціонізму від держави, компаній і окремих осіб.

Згідно з барометром довіри Едельмана, дослідження 2017 року вперше виявило зниження довіри до всіх чотирьох установ – бізнесу, ЗМІ, уряду та НУО.

В епоху пост-істини, політичної та суспільної турбуленції, єдиною визначеністю є невизначеність – саме так зародилась «потреба ефективної корпоративної комунікації». Складні питання ефективної комунікації будуть обговорені на семінарі. 

Детальніше: https://bit.ly/2Vwbqw2

2019-05-19

Барометр довіри Едельмана
2019-05-19
Поширити