За результатами пошуку знайдено:

записів - 3831

сторінок - 384

КОНКУРС НА ПРЕМІЮ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ МОЛОДИМ УЧЕНИМ -2023

КОНКУРС НА ПРЕМІЮ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ МОЛОДИМ УЧЕНИМ -2023

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій оголосив про початок висунення кандидатів та подання робіт на Премію ВР України молодим ученим за 2023 рік.

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій оголосив про початок висунення кандидатів та подання робіт на Премію ВР України молодим ученим за 2023 рік.

Рішенням комітету від 15.12.2021 (протокол № 90) затверджена інструкція з оформлення й подання документів та порядок їх розгляду. Конкурс проводиться відповідно до Положення про Премію Верховної Ради України молодим ученим, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 05.02.2019 № 2675-VIII.

Детальніше: kno.rada.gov.ua, https://bit.ly/3GRqhwf, https://bit.ly/3Zma6y4

2023-01-11
Поширити
ПОЛІТИКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ПОЛІТИКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

У «Міжнародному журналі доброчесності в освіті» (International Journal for Educational Integrity) у відкритому доступі опублікована стаття Мері Девіс «Вивчення та вдосконалення інклюзивної практики інституційної політики академічної доброчесності, процедур, навчання та підтримки».

У «Міжнародному журналі доброчесності в освіті» (International Journal for Educational Integrity) у відкритому доступі опублікована стаття Мері Девіс «Вивчення та вдосконалення інклюзивної практики інституційної політики академічної доброчесності, процедур, навчання та підтримки».

У ній автор наводить результати власного дослідження інклюзивної практики академічної доброчесності в одному з британських закладів вищої освіти на основі інтерв’ю зі студентами, що перебувають у складних життєвих обставинах, а також співробітниками, які відіграють ключову роль у забезпеченні академічної чесності (викладання, підтримка студентів, бібліотека, розслідування, найвище керівництво, студентська спілка). Крім того, було проаналізовано інституційні документи про академічну доброчесність з метою встановлення їх відповідності принципам універсального дизайну інклюзивного навчання. Встановлено, що академічна поведінка викликає у студентів високий рівень занепокоєння; студенти мають труднощі з розумінням документів про академічну доброчесність, оскільки ці документи не є послідовними та не відповідають критеріям інклюзивності (тоді як співробітники прагнуть до більш інклюзивної практики); студенти з недостатнім рівнем підготовки, з обмеженими можливостями та іноземні студенти, які не є носіями мови, потребують більшої інституційної підтримки для опанування принципів академічної доброчесності та дотримання академічної етики.

Детальніше: https://bit.ly/3GO5KZf, https://bit.ly/3ZnKIYI

2023-01-10
Поширити
НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЄС ТА КРАЇН СХІДНОГО ПАРТНЕРСТВА

НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЄС ТА КРАЇН СХІДНОГО ПАРТНЕРСТВА

Європейська комісія оголосила про свою нову ініціативу для сприяння активній участі країн Східного партнерства (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Україна) у рамковій програмі ЄС для досліджень та інновацій «Горизонт Європа», а також в ERA.

Європейська комісія оголосила про свою нову ініціативу для сприяння активній участі країн Східного партнерства (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Україна) у рамковій програмі ЄС для досліджень та інновацій «Горизонт Європа», а також в ERA.

Ініціатива спрямована на збільшення інвестицій у науково-інноваційний потенціал зазначених країн, реформування національних систем досліджень та інновацій, підтримку зеленого та цифрового переходу. Визначені 10 головних цілей і конкретних пріоритетів на період після 2020 року для науково-дослідної співпраці з країнами Східного партнерства. Очікується збільшення національних валових витрат на дослідження та інновації принаймні на 50% та залучення щонайменше 700 учасників у «Горизонт Європа» та EU4Innovation, упровадження стратегій розумної спеціалізації та дорожніх карт передачі технологій.

Детальніше: https://bit.ly/3XaDKVa

2023-01-10
Поширити
ОЕСР: СТВОРЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ДО ВПЛИВУ КЛІМАТУ

ОЕСР: СТВОРЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ДО ВПЛИВУ КЛІМАТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підвищення фінансової стійкості до кліматичного впливу: механізм урядового управління ризиками втрат і збитків» У ньому наголошується, що уряди стикаються зі значними кліматичними ризиками через очікуване збільшення частоти та інтенсивності циклонів, затоплень, пожеж та інших кліматичних екстремальних явищ.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підвищення фінансової стійкості до кліматичного впливу: механізм урядового управління ризиками втрат і збитків» У ньому наголошується, що уряди стикаються зі значними кліматичними ризиками через очікуване збільшення частоти та інтенсивності циклонів, затоплень, пожеж та інших кліматичних екстремальних явищ.

Звіт містить матеріали, які будуть корисні урядам країн із ринковою економікою та країн, що розвиваються, які прагнуть посилити свою спроможність керувати фінансовими наслідками кліматичних змін. Він націлений на підтримку ефективних стратегій управління державними фінансами, а також розробці та впровадженню відповідних заходів на національному та міжнародному рівнях. Пропонуються рішення з пом’якшення ризиків: захист домогосподарств і підприємств, реалізація інтегрованих багатосторонніх фінансових стратегій для фінансування державних витрат.

Детальніше: https://bit.ly/3VTxVum, https://bit.ly/3ZcQKvj, https://doi.org/10.1787/9e2e1412-en

2023-01-10
Поширити
МАЙБУТНЄ ОСВІТИ

МАЙБУТНЄ ОСВІТИ

Проект Google for Education у співпраці з консалтинговою компанією Canvas8 презентували глобальний звіт про майбутнє освіти.

Проект Google for Education у співпраці з консалтинговою компанією Canvas8 презентували глобальний звіт про майбутнє освіти.

Дослідження підготовлене на даних широкого опитування експертів та дослідників у галузі освіти, представників профільних органів влади, директорів шкіл, педагогів, представників EdTech-компаній з 24 країн. Звіт складається із трьох частин, які охоплюють наступні питання: підготовка до нового майбутнього; розвиток процесу навчання; переосмислення освітніх екосистем. Викладачі працюють над тим, щоб озброїти своїх учнів навичками та сформувати спосіб мислення, необхідний для майбутніх змін. Опитані експерти щодо переосмислення ролі освіти зосередились на зростанні попиту на вирішення глобальних проблем, змінах у наборі навичок, а також переході до навчання упродовж життя. В контексті технологічних досягнень модель «один до багатьох» трансформується в бік індивідуального підходу. Тут важливі персоналізація навчання, переосмислення дизайну та підвищення кваліфікації вчителя. Щодо перетворень освітньої екосистеми, то основними напрямками будуть: модернізація середовища навчання, розширення можливостей викладачів завдяки використанню великих даних, нове бачення системи оцінювання успішності навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3IxLAEa, https://bit.ly/3VYPola, https://bit.ly/3WSqwfV, https://bit.ly/3ihNk9Q

2023-01-09
Поширити
РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКОГО ПРОЄКТУ ЗІ СТВОРЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ

РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКОГО ПРОЄКТУ ЗІ СТВОРЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ

Державна наукова установа “Український інститут науково-технічної експертизи та інформації” разом із Латвійською національною бібліотекою за підтримки Міністерств освіти України та Латвії упродовж 2021-2022 рр.

Державна наукова установа “Український інститут науково-технічної експертизи та інформації” разом із Латвійською національною бібліотекою за підтримки Міністерств освіти України та Латвії упродовж 2021-2022 рр.

виконували проєкт «Методи текстового аналізу та інструменти визначення подібності у великих національних текстових архівах: на прикладі Латвійської Національної цифрової бібліотеки та Національного репозитарію академічних текстів України». Його мета – упровадження нових сервісів текстового аналізу в практику наукових бібліотек та репозитаріїв. Українською командою проєкту отримані наступні результати: розроблений та описаний прототип інструменту цифрового аналізу; проведене його тестування; організовані консультації з профільними фахівцями і латвійськими партнерами з обговорення побудованого інструменту; визначені перспективи сервісів цифрового аналізу у крупних текстових архівах. Про ці результати наукова спільнота була своєчасно поінформована завдяки проведенню серії відкритих вебінарів, оприлюдненню напрацьованих матеріалів у вигляді наукових статей, тез доповідей, презнетацій, стендових доповідей, а також розміщенню відповідних повідомлень на вебсайті ДНУ УкрІНТЕІ й сторінках НРАТ у соціальних мережах. Більш детальна інформація щодо змісту дослідження представлена на вебсайті проєкту.

Детальніше: https://sites.google.com/view/text-analysis-ua-lv

2023-01-09
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЙ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 4 січня 2023 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 4 січня 2023 року відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167, оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Детальніше: https://bit.ly/38usTza, https://bit.ly/3Z7sFpA

2023-01-09
Поширити
ПІДТРИМКА З БОКУ  НАЦІОНАЛЬНОГО НАУКОВОГО ФОНДУ США

ПІДТРИМКА З БОКУ НАЦІОНАЛЬНОГО НАУКОВОГО ФОНДУ США

Національний науковий фонд США (National Science Foundation / NSF) пропонує українським дослідникам власний механізмів фінансування для сприяння міжнародній науковій співпраці.

Національний науковий фонд США (National Science Foundation / NSF) пропонує українським дослідникам власний механізмів фінансування для сприяння міжнародній науковій співпраці.

Науковці з України можуть підготувати та подати на розгляд NSF пропозицію щодо інтеграції до дослідницьких проєктів у рамках програм OISE: IRES (Міжнародний дослідницький досвід для студентів), AccelNet (Прискорення досліджень через міжнародну співпрацю між мережами), PIRE (Партнерство для міжнародних досліджень та освіти). Також приймаються запити на доплату за встановлення нової міжнародної співпраці в рамках спеціальних пропозицій: RAPID (Дослідження швидкого реагування); EAGER (Гранти ранніх концепцій на пошукові дослідження); RAISE (Передові міждисциплінарні дослідження у сфері науки і техніки).

Детальніше: https://beta.nsf.gov/, https://bit.ly/3Zh1Qj2, https://bit.ly/3WOfWXf, https://bit.ly/3GdNZ40

2023-01-09
Поширити
ПОСІБНИК ЩОДО ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ ДАНИМИ

ПОСІБНИК ЩОДО ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ ДАНИМИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Перехід на цифрові технології.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала «Перехід на цифрові технології.

Посібник із розробки політики управління даними». У ньому зазначається, що широке розповсюдження збору, використання та обміну даними, яке лежить в основі сучасної цифрової економіки, створює нові виклики існуючим системам управління. Експертами ОЕСР проведені дослідження у галузі правових інструментів управління даними, політик та практичних заходів на рівні окремих країн. Виокремлені три основних проблеми процесу розроблення, перегляду та впровадження політик управління даними у різних галузях: збалансування відкритості та контролю даних при забезпеченні максимальної довіри; управління пересічними та потенційно конфліктними інтересами та правилами, пов’язаними з даними; стимулювання інвестицій у дані та забезпечення їх ефективного повторного використання. Пропонується контрольний список питань для осіб, що визначають політику управління даними, побудований на основі реальних прикладів.

Детальніше: https://bit.ly/3Qg7az0, https://bit.ly/3GgVqYp, https://doi.org/10.1787/40d53904-en

2023-01-09
Поширити
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

6 січня 2023 року відбудеться відкрите заняття на тему «Академічна доброчесність».

6 січня 2023 року відбудеться відкрите заняття на тему «Академічна доброчесність».

Захід проводиться в рамках гуртка «Інноваційні ливарні процеси та технології». Планується обговорити ключові аспекти академічної доброчесності як сукупності етичних принципів та визначених законом правил, встановлених для учасників освітнього процесу, а також політику академічної доброчесності КПІ, основоположні документи університету, кращі практики. Організатор – наукова бібліотека Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

Детальніше: https://us04web.zoom.us/j/7867779222, https://t.me/kpi_library/2647, https://t.me/dnvr_31/2824

2023-01-06
Поширити