За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Підсумки конкурсу з відбору експертів до Програмних комітетів «Горизонт 2020»

Підсумки конкурсу з відбору експертів до Програмних комітетів «Горизонт 2020»

Підведено підсумки додаткового конкурсу з відбору представників та експертів України до Програмних комітетів «Горизонт 2020».

Підведено підсумки додаткового конкурсу з відбору представників та експертів України до Програмних комітетів «Горизонт 2020».

За підсумками конкурсу відібрано нових представників та експертів від України до 6 програмних комітетів «Горизонт 2020».  Представники та експерти від України обрані до наступних Програмних комітетів:

– «Безпечні суспільства – захист свободи та безпеки Європи та її громадян»;

– «Європа у мінливому світі – інклюзивні, інноваційні та свідомі суспільства»;

– «Європейська дослідницька рада. Майбутні та новітні технології. Дії Марії Склодовської-Кюрі»;

– «Клімат, навколишнє середовище, ефективне використання ресурсів  та сировини»;

– «Малі та середні підприємства. Доступ до фінансових ризиків».

Відповідне рішення ухвалила Комісія під час свого засідання. Загалом на конкурс надійшло 26 заявок. Усі пакети документів пройшли перевірку на відповідність встановленим вимогам. Рішення про відбір експертів проводилося на основі наданих кандидатами пропозицій щодо пріоритетів діяльності як офіційного експерта з урахуванням досвіду участі й керівництва у міжнародних та європейських проєктах.  

Детальніше: https://bit.ly/2BrWLOG

Фото: Горизонт 2020

2020-07-01
Поширити
Стипендій для навчання у В’єтнамі

Стипендій для навчання у В’єтнамі

Розпочався конкурс на отримання до 40 стипендій у закладах вищої освіти В’єтнаму у 2020-2021 навчальному році. 

Розпочався конкурс на отримання до 40 стипендій у закладах вищої освіти В’єтнаму у 2020-2021 навчальному році. 

Уряд цієї країни надає до 25 стипендій для навчання у закладах вищої освіти на бакалавраті та/або магістратурі за філологічними, природничими та технічними спеціальностями, а також до 10 стипендій для навчання в аспірантурі та до 5 стипендій для наукового стажування.

Заявку можна подати до 17 липня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/2Zsq5MN 

2020-07-01
Поширити
Онлайн-зустріч у рамках підготовки нового плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд»

Онлайн-зустріч у рамках підготовки нового плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд»

30 червня 2020 року Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України провів чергову онлайн-зустріч у рамках підготовки нового плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд». 

30 червня 2020 року Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України провів чергову онлайн-зустріч у рамках підготовки нового плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд». 

У фокусі уваги учасників були питання скорочення економічної нерівності, соціального захисту, протидії дискримінації, безпечної міграції. Ці питання обговорювалися в контексті визначення проблем, які можуть бути вирішені за допомогою інструментів відкритого урядування: доступу до відповідної інформації, взаємодії громадськості та органів виконавчої влади, забезпечення прозорості та підзвітності діяльності органів виконавчої влади, використання технологій та інновацій для забезпечення прозорості та підзвітності.

До онлайн-зустрічі долучилися представники інститутів громадянського суспільства, експертних, наукових установ та організацій, зокрема аналітичного центру «CEDOS», Центру економічної стратегії, Центру прав людини «ZMINA», Студії сучасного права, Міжнародного благодійного фонду «Карітас України», Всеукраїнської асоціації компаній з міжнародного працевлаштування, Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Правозахисна спілка інвалідів», Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В.Птухи НАН України та інші. Також у заході взяли участь представники Мінекономіки, Мінсоцполітики, МВС, Мін’юсту, Мінреінтеграції, Державного центру зайнятості, відділу забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав людей з інвалідністю Офісу Президента України.

Пропозиції до нового плану дій можна подати онлайн, заповнивши форму: 

https://forms.gle/jCDkBu7a6uemdY2p7

Детальніше: https://bit.ly/3gsth2b 

2020-07-01
Поширити
Оголошення про захист на здобуття наукового ступеня

Оголошення про захист на здобуття наукового ступеня

Міністерством освіти і науки України 1 липня 2020 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 1 липня 2020 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Детальніше: https://bit.ly/2XSUS60

2020-07-01
Поширити
Перехідна книга МОН

Перехідна книга МОН

У Міністерстві освіти і науки, як і в інших міністерствах України, запроваджено Перехідну книгу (Transition book) для інформаційного забезпечення практики цивілізованої передачі влади та узагальнення ключових даних про стан справ у відповідних галузях. 

У Міністерстві освіти і науки, як і в інших міністерствах України, запроваджено Перехідну книгу (Transition book) для інформаційного забезпечення практики цивілізованої передачі влади та узагальнення ключових даних про стан справ у відповідних галузях. 

 

У перехідній книзі МОН міститься інформація про основні результати  роботи Міністерства за період з вересня 2019 року по червень 2020 року, а також стратегічні пріоритети,  середньострокові та короткострокові завдання державної політики. 

 

Документ складається з таких елементів: загальна інформація про МОН; опис сфер політики та стан справ у них (проблеми, цілі, результати, середньострокові та короткострокові завдання державної політики); завдання європейської інтеграції; міжнародна співпраця.

 

Зокрема, у документі про політику та заходи щодо освітньої, наукової та інноваційної діяльності зазначається наступне.

 

В умовах карантину було організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для здобувачів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти; створено умови для дистанційного навчання учнів з ООП спеціальних закладів освіти та визначено особливості організації роботи закладів дошкільної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів, надання (проведення) психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (занять).

 

У сфері науки та інновацій:

 

– розпочав роботу Національний фонд досліджень (НФД) щодо фінансової підтримки українських вчених;

 

– оголошено додатковий конкурс з відбору представників і експертів від України до комітетів, відповідальних за моніторинг виконання рамкової програми ЄС з досліджень та інновацій «Горизонт 2020»;

 

– у тестовому режимі запущено роботу вебплатформи «Science to Business Marketing Model» (S2BMM);

 

– забезпечено проведення державної атестації наукових установ.

 

Стосовно пріоритетних напрямів державної політики у Перехідній книзі зазначається наступне.

 

У вищій освіті та освіті дорослих: 

 

– заклади будуть реалізувати усі види автономії, передусім – фінансову; 

 

– ЗВО будуть фінансуватись за результатами їхньої освітньої, наукової та міжнародної діяльності; 

 

– керівники ЗВО забезпечать ефективне управління закладами; 

 

– науково-педагогічні працівники матимуть конкурентний рівень оплати праці та постійний професійний розвиток; 

 

– система конкурсного вступу до ЗВО забезпечить відбір вмотивованих осіб, які спроможні здобувати вищу освіту; 

 

– система забезпечення якості вищої освіти відповідатиме принципам стандартів та рекомендацій Європейського простору вищої освіти (ESG); 

 

– вища освіта буде конкурентоспроможною на міжнародному ринку освітніх послуг; 

 

– буде створена гнучка та ефективна система освіти дорослих (система навчання впродовж життя), яка відповідатиме потребам і запитам громадян, економіки та суспільства.

 

У науці важливими напрямами подальшого розвитку будуть: 

 

– долучення України до міжнародних наукових програм та організацій, а також до міжнародних дослідницьких інфраструктур; 

 

– запровадження державної підтримки права на академічну мобільність; 

 

– впровадження нових підходів до формування оплати праці наукового працівника; 

 

– запровадження пріоритетного розвитку матеріально-технічної бази дослідницької інфраструктури, що працює за принципом відкритого доступу; 

 

– фінансування діяльності наукових установ та закладів вищої освіти за результатами державної атестації; запровадження грантового фінансування науки та низка інших напрямів.

 

У сфері інновацій та трансферу технологій у середньостроковій перспективі: 

 

– держава надаватиме підтримку провадженню інноваційної діяльності та сприяє залученню приватних інвестицій у науку та інновації; 

 

– інноватори будуть користуватись підтримкою у доступі до міжнародних грантових фондів; 

 

– буде створено мережу структур, які забезпечують впровадження (комерціалізацію) розробок інноваторами; 

 

– винахідники та інноватори отримають послуги з трансферу технологій, оцінки інновацій, оцінки прав інтелектуальної власності, прототипування та створення дослідних зразків на високому рівні.

 

З повним переліком напрямів державної політики у сфері освіти та науки можна ознайомитись у відкритій версії Перехідної книги на сайті МОН.

 

Детальніше: https://bit.ly/3iAsNJ9https://bit.ly/2NZ9ECo 

 

 

Фото: МОН

2020-07-01
Поширити
Завершено перший етап конкурсів НФДУ 2020 року

Завершено перший етап конкурсів НФДУ 2020 року

Закінчився прийом заявок на перші два конкурси Національного фонду досліджень України – «Наука для безпеки людини та суспільства» та «Підтримка досліджень провідних та молодих учених». 

Закінчився прийом заявок на перші два конкурси Національного фонду досліджень України – «Наука для безпеки людини та суспільства» та «Підтримка досліджень провідних та молодих учених». 

На конкурси подано понад 900 заявок для підтримки реалізації одно-, дво- та трирічних проєктів із загальним запитом на фінансування понад 5 млрд. грн.

Зокрема, на конкурс «Наука для безпеки людини та суспільства» подано 516 заявок, у т.ч. за напрямами: природничі, технічні  науки і математика – 172; біологія, медицина, аграрні науки – 203; соціальні та гуманітарні науки – 141. Сукупний запит на  фінансування становить 2.4 млрд. грн., з них у 2020 році – 940 млн. грн. Це у 9.4 разів перевищує оголошене фінансування 2020 року.

На конкурс «Підтримка досліджень провідних та молодих учених» подано 415 заявок: природничі, технічні  науки і математика – 257; біологія, медицина, аграрні науки – 88; соціальні та гуманітарні науки – 70.  Загальний запит на фінансування поданих проєктів складає 2,7 млрд. грн., у т.ч.  на фінансування у 2020 році – понад 600 млн. грн., що приблизно в чотири рази перевищує оголошене фінансування конкурсу у відповідному році.

Рішення наукової ради НФДУ про затвердження результатів конкурсу, ухвалене за результатами наукової і науково-технічної експертизи кожного проекту, перелік проектів, які отримують грантову підтримку, а також обсяги їх фінансування будуть оприлюднені на офіційному веб-сайті НФДУ.

Детальніше: https://bit.ly/2YM6aJW 

Фото: НФДУ

2020-06-30
Поширити
Звіти і рекомендації ОЕСР у   зв’язку з пандемією коронавірусу

Звіти і рекомендації ОЕСР у зв’язку з пандемією коронавірусу

На сайті Організації економічного співробітництва і розвитку були опубліковані нові документи, пов’язані з дослідженнями COVID-19:

На сайті Організації економічного співробітництва і розвитку були опубліковані нові документи, пов’язані з дослідженнями COVID-19:

– звіт «COVID-19 і глобальні ланцюжки доданої вартості: політики по створенню стійких виробничих мереж» (3 червня 2020);

– оновлений звіт «Про заходи у сфері міжнародної міграції в умовах пандемії COVID-19» (10 червня 2020);

– звіт «Молодь і COVID-19: заходи, відновлення і стійкість» (11 червня 2020);

– звіт «Захист програм соціальної підтримки у зв’язку з COVID-19 від шахрайства і спотворень» (15 червня 2020);

– звіт «COVID-19 і сектор роздрібної торгівлі: ефект і відповідні заходи» (16 червня 2020).

17 червня 2020 року в онлайн-форматі був проведений другий блок сесій Глобального форуму ОЕСР з відповідального ведення бізнесу.

Детальніше: https://bit.ly/2VpJTPR, https://bit.ly/3g1KLlA, https://bit.ly/3eFOXY3, https://bit.ly/2AefTza, https://bit.ly/3i3SIIZ, https://bit.ly/31n5CvG 

2020-06-27
Поширити
Дизайн ціноутворення на вуглець: ефективність, ефективність та здійсненність. Інвестиційна перспектива

Дизайн ціноутворення на вуглець: ефективність, ефективність та здійсненність. Інвестиційна перспектива

Доступне для ознайомлення нове дослідження ОЕСР «Дизайн ціноутворення на вуглець: ефективність, ефективність та здійсненність. Інвестиційна перспектива». 

Доступне для ознайомлення нове дослідження ОЕСР «Дизайн ціноутворення на вуглець: ефективність, ефективність та здійсненність. Інвестиційна перспектива». 

Автори стверджують, що ціноутворення на вуглець допомагає країнам спрямовувати економіку на вуглецево-нейтральний шляху зростання та розглядають, як інструменти ціноутворення вуглецю впливають на ефективність та доцільність рішень. Вибір дизайну має значення як для податків, так і для систем торгівлі викидами (ETS). Мінливі ціни на вуглець можуть призвести до того, що інвестори, не схильні до ризику, відмовлятимуться від чистих інвестицій, які вони раніше би підтримували за більш стабільних цін. Оцінюється ефективність інструментів політики щодо стабілізації цін на вуглець в системах поглинальної торгівлі, які зазвичай призводять до більш нестабільних цін на вуглець, ніж податки. Аналізується аукціонна резервна ціна в Каліфорнії, підтримка ціни на вуглець у Великобританії та резерв стабільності ринку ETS у ЄС. 

Детальніше: https://bit.ly/3i9nu2U, https://bit.ly/2NBApws 

2020-06-27
Поширити
Міста світу: новий погляд на урбанізацію

Міста світу: новий погляд на урбанізацію

16 червня 2020 року опублікований огляд «Міста світу: новий погляд на урбанізацію», підготовлений спільно ОЕСР та Європейською комісією. 

16 червня 2020 року опублікований огляд «Міста світу: новий погляд на урбанізацію», підготовлений спільно ОЕСР та Європейською комісією. 

У доповіді вводяться 2 нових показники, які застосовуються до усіх населених пунктів: ступінь урбанізації (Degree of Urbanisation) та функціональна міська зона (Functional Urban Area). Ступінь урбанізації відображає урбаністичний континіум та пропонує три класи міст замість дихотомії міський чи сільський. Це: великі міста – cities (або густонаселені райони); міста і напівпорожні райони – towns and semi-dense areas (або райони середньої щільності); сільські райони – rural areas (або малонаселені райони).

Майже половина населення світу (48%) проживає в містах, чверть проживає в сільській місцевості (24%), а решта люди проживають в містах і напівпорожніх районах (28%). Хоча частка міських жителів стає дедалі більшою, вона залишається низькою у країнах з низьким рівнем доходу. У цих країнах частка населення в сільських районах, як і раніше найвища (28% населення), але скорочується швидше, ніж в інших місцях. У всьому світі урбанізація поширюється. Поселення все більше перетворюються на міста, передмістя поглинаються містами. За прогнозами, до 2050 року населення міст буде швидко рости: з 3,5 мільярда в 2015 році до 5 мільярдів у 2050 році.

Детальніше: http://doi.org/10.1787/d0efcbda-en, https://bit.ly/3g2fXkD 

2020-06-27
Поширити
Відповідність Національної рамки кваліфікацій Європейській

Відповідність Національної рамки кваліфікацій Європейській

25 червня 2020 року Національна рамка кваліфікацій приведена у відповідність до Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя. Відповідне рішення ухвалив Кабінет Міністрів України. 

25 червня 2020 року Національна рамка кваліфікацій приведена у відповідність до Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя. Відповідне рішення ухвалив Кабінет Міністрів України. 

Національна рамка кваліфікацій – це системний і структурований за компетентностями опис кваліфікаційних рівнів освіти. Кожен рівень характеризується сукупністю компетентностей особистості, знань, умінь, навичок та здатностей застосовувати знання.

Оновлена рамка кваліфікацій відтепер містить вісім кваліфікаційних рівнів замість одинадцяти, а також поповнилась поняттями освітньої та професійної кваліфікацій і приведена у відповідність до змін, внесених до Законів України “Про освіту” і “Про вищу освіту”.

Національна рамка кваліфікацій призначена для використання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями, закладами освіти, роботодавцями та іншими особами для розробки, ідентифікації, співвіднесення, визнання, планування і розвитку кваліфікацій.

Детальніше: https://bit.ly/2NtR0m3 

Фото: МОН

2020-06-26
Поширити