Інформація
Реєстраційний номер
0214U000623, 0111U009490 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Жегус Олена Валентинівна, Кандидат економічних наук
Дата реєстрації
04-04-2014
Організація виконавець
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Опис етапу
Заключний звіт про НДР: 193с., 3 розділи, 23 рис., 21 табл., 125 джерела, 1 додаток. Об'єктом дослідження науково- дослідної роботи є організаційні аспекти та процесс формування соціально орієнтованої роздрібної мережі. Мета дослідження полягала в обгрунтуванні необхідності розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі і розробці теоретичних, практичних та методичних рекомендацій щодо її формування та розвитку. Теоретичною і методичною основою дослідження стали праці зарубіжних та вітчизняних вчених-економістів з проблем розвитку роздрібної торгівлі в цілому та формування, розміщення і функціонування роздрібної торговельної мережі. У процесі дослідження використовувалися матеріали Державної служби статистики України, головного управління статистики у Харківській області, результати опитування населення Харківської області. Були використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: методи комплексного і системного аналізу, порівняльний, економічного та статистичного аналізу, спостереження та опитування. За результатами дослідження соціально-економічного розвитку країни та аналізу стану й тенденцій розвитку роздрібної торгівлі та роздрібної торгвельної мережі доведено необхіднісь розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі.Обгрунтовано концептуальні засади формування та розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі (СОРМ), надано рекомендації з організації маркетингової діяльності: формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики. Визначено потенційну ємність ринку СОРМ. В цілому розвиток та формування СОРМ сприятиме вирішенню проблем доступності товарів для соціально-вразливих верств населення й вирішенню низки проблем продовольчої безпеки України. Результати дослідження можуть бути використані під час розробки національної та регіональної програми розвитку торгівлі (роздрібної торгівлі) державними та місцевими органами влади. РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ТОРГОВЕЛЬНА МЕРЕЖА, СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАММА, КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНОЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ
Опис продукції
За результатами дослідження соціально-економічного розвитку країни та аналізу стану й тенденцій розвитку роздрібної торгівлі та роздрібної торгвельної мережі доведено необхіднісь розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі.Обгрунтовано концептуальні засади формування та розвитку соціально орієнтованої роздрібної мережі (СОРМ), надано рекомендації з організації маркетингової діяльності: формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики. Визначено потенційну ємність ринку СОРМ. В цілому розвиток та формування СОРМ сприятиме вирішенню проблем доступності товарів для соціально-вразливих верств населення й вирішенню низки проблем продовольчої безпеки України. Результати дослідження можуть бути використані під час розробки національної та регіональної програми розвитку торгівлі (роздрібної торгівлі) державними та місцевими органами влади.
Автори роботи
Афанасьєва Оксана Пилипівна
Жегус Олена Валентинівна
Красноусов Андрій Володимирович
Кривошеєва Надія Михайлівна
Кушнір Тамила Борисівна
Мітяєва Тетяна Леонідівна
Михайлова Марія Володимирівна
Олініченко Катерина Сергіївна
Онопрієнко Інна Всеволодівна
Парцирна Тетяна Миколаївна
Попова Людмила Олексіївна
Прядко Ольга Миколаївна
Раковська-Башмакова Ольга Сергіївна
Синицина Галина Анатоліївна
Тарасов Ігор Юрийович
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-07
