Інформація
Реєстраційний номер
0215U002194, 0112U008147 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Формування механізму просування продукції на ринку
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Божкова Вікторія Вікторівна, Доктор економічних наук
Дата реєстрації
19-02-2015
Організація виконавець
Сумський державний університет
Опис етапу
Об'єкт дослідження - процеси просування продукції, засновані на концепції інтегрованих маркетингових комунікацій та використанні інноваційних підходів в умовах ринкової економіки. Мета роботи - розроблення та наукове обґрунтування теоретико-методологічних засад просування продукції в умовах ринкової економіки. Методи дослідження - діалектичний метод наукового пізнання, метод логічного узагальнення, методи нечіткої логіки, метод експертних оцінок, метод фокус-груп, структурно-логічного моделювання, порівняльний та статистичний аналіз, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, системний підхід, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, маркетингу, сучасної концепції управління підприємствами та інноватики. Досліджено особливості діяльності промислових підприємств у ринкових умовах. Удосконалено теоретико-методологічні основи процесу просування продукції на ринку на засадах інтегрованих маркетингових комунікацій та інноваційного розвитку. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти впровадження механізму просування продукції на ринку в частині використання інноваційних підходів щодо дослідження та впровадження комунікаційної діяльності підприємств. Досліджено особливості використання Інтернет-маркетингу на підприємствах, у т.ч. для просування науково-освітніх послуг. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності. Сфера (галузь) використання: економіка та управління підприємствами.
Опис продукції
Вирішення важливої для вітчизняних підприємств фундаментальної задачі щодо наукового обґрунтування і розробки методологічних і теоретико-методичних основ їх маркетингової політики в ринковій економіці, що ґрунтується на сучасних концепціях маркетингу, менеджменту, інноваційного розвитку та досягненнях науково-технічного прогресу
Автори роботи
Ілляшенко Наталія Сергіївна
Ілляшенко Сергій Миколайович
Біловодська Олена Анатоліївна
Божкова Вікторія Вікторівна
Голишева Євгенія Олексіївна
Грищенко Олена Федорівна
Дериколенко Олександр Миколайович
Домашенко Марина Дмитрівна
Мельник Юлія Миколаївна
Олефіренко Олег Михайлович
Прокопенко Ольга Володимирівна
Сагер Людмила Юріївна
Сигида Любов Олексіївна
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тимохіна Яна Олександрівна
Троян Марія Юріївна
Шевлюга Олена Геннадіївна
Шипуліна Юлія Сергіївна
Школа Вікторія Юріївна
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-09
