Інформація
Реєстраційний номер
0218U006379, 0116U003589 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Сталий розвиток в умовах глобальних викликів: методологія та практика.
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Новікова Марина Миколаївна,
Дата реєстрації
02-05-2018
Організація виконавець
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
Опис етапу
Удосконалено сутність та зміст понять "регіональний маркетинг", "сталий розвиток" та управління маркетинговими інструментами на рівні регіону, міста, суб'єкту господарювання, особливість якого полягає в комплексному підході до вивчення потенціалу розвитку та можливостей його використання в умовах глобалізації; досліджено соціальний потенціал маркетингових комунікацій у контексті формування сучасного інформаційного середовища великого міста та розроблено практичні рекомендації стосовно його ефективного використання в сучасних умовах; узагальнено стратегічний підхід до планування сталого територіального розвитку, а саме виділено чотири великі групи стратегій, націлених на залучення інвесторів, розвиток промисловості, збільшення експорту регіонального виробництва; набуло подальшого розвитку методичні підходи до розвитку маркетингових комунікацій а також стратегії маркетингу щодо окремих складових маркетингу на рівні регіону, суб'єктів господарювання; набуло подальшого розвитку методологія проведення маркетингових досліджень на рівні муніципального утворення, методики та моделі маркетингу в системі муніципального менеджменту.
Опис продукції
Удосконалено сутність та зміст понять "регіональний маркетинг" "сталий розвиток" та управління маркетинговими інструментами на рівні регіону, міста, суб'єкту господарювання, особливість якого полягає в комплексному підході до вивчення потенціалу розвитку та можливостей його використання в умовах глобалізації; досліджено соціальний потенціал маркетингових комунікацій у контексті формування сучасного інформаційного середовища великого міста та розроблено практичні рекомендації стосовно його ефективного використання в сучасних умовах; узагальнено стратегічний підхід до планування сталого територіального розвитку, а саме виділено чотири великі групи стратегій, націлених на залучення інвесторів, розвиток промисловості, збільшення експорту регіонального виробництва; набуло подальшого розвитку методичні підходи до розвитку маркетингових комунікацій а також стратегії маркетингу щодо окремих складових маркетингу на рівні регіону, суб'єктів господарювання; набуло подальшого розвитку методологія проведення маркетин
Автори роботи
Боровик М.В.
Великих К.О.
Волкова М.В.
Гайдученко С.О.
Гнатенко М.К.
Дєгтяр О.А.
Запорожець Г.В.
Калашнікова Х.І.
Колонтаєвський О.П.
Кондратенко Н.О.
Мазур А.Б.
Плотницька С.І.
Самойленко І.О.
Чернов С.І.
Шевченко В.С.
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-07
