Оновлено: 2025-12-17
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0219U004719, 0116U003824 , Науково-дослідна робота
Новий підхід до викладання інформаційних технологій та природничих дисциплін відповідно до концепції реорганізації ВНЗ в Україні
Дудченко Олег Миколайович, к.т.н.
08-10-2019
Херсонська філія Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова
Об'єкт дослідження: напрямки підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої технічної освіти; Метою роботи є на основі власних досліджень і узагальнення досвіду провідних науковців Європи визначити найбільш ефективні методи комплексного викладання інформаційних технологій та природничих дисциплін, а також найбільш ефективні види контролю навчальної діяльності студентів, відповідно до концепції реорганізації ВНЗ в Україні; Методи дослідження: теоретичні - узагальнення передового педагогічного досвіду у ЗВТО, моделювання процесу адаптивного навчання природничих дисциплін; діагностичні - використання серії досліджень по впливу різних факторів на формування у студентів компетентностей з природничих дисциплін, статистичне опрацювання результатів педагогічного експерименту та їх аналіз; формувальні - розробка методики адаптивного навчання студентів. Створено методичну систему адаптивного навчання студентської молоді з вираженою акцентуацією когнітивних особливостей (виражені ознаки кліпового мислення), яка відповідає концепції реорганізації закладів вищої освіти України. Результати НДР упроваджені в учбовий процес кафедри інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін Херсонської філії НУК імені адмірала Макарова і використовуються при викладанні дисциплін "Фізика", "Вища математика", "Теоретична механіка", "Електротехніка". Прогнозні припущення щодо розвитку об'єкта дослідження - розробка нової концепції викладання природничих дисципліни у ЗВО Украіни.
Розкрито сутність і дійові аспекти адаптивного навчання через генезис і методичного наповнення поняття освітньої адаптації, визначені методологічні підходи, що сприятимуть реалізації адаптивного навчання фізики у ЗВТО. Встановлено, що важливим фактором впливу на якість природничої освіти майбутніх інженерів є новий тип мислення студентів, який розвинувся у сучасної молоді під впливом інформаційно-комп'ютерних технологій. Для його позначення за поєднанням двох термінів, що найчастіше використовуються в англомовній, україномовній і російськомовній психолого-педагогічній літературі застосовується термін "мозаїчно-кліпове мислення". Визначено, що таке мислення є способом сприйняття й обробки інформації, що одночасно фіксує різноманітні властивості об'єктів без урахування зв'язків між ними, з високою швидкістю перемикання уваги між інформаційними блоками/частинами. За аналізом науково-психологічних досліджень встановлено, що мозаїчно-кліпове мислення є загальною властивістю мислення сучасної молоді, не обмеже
Карпова Світлана Олегівна
Ковальов Анатолій Миколайович
Колодяжний Віталій Савельєвич
Літвінова Марина Борисівна
Політикін Борис Михайлович
Тендітна Наталля Володимірівна
Тендітний Юрій Григорович
Чиркова Тетяна Ігоревна
Штанько Олександр Дмитрович
2020-04-02
Оновлено: 2025-12-17
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/