Інформація
Реєстраційний номер
0220U101225, 0117U000167 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Методика формування у старшокласників готовності до захисту Вітчизни
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Остапенко Олександр Іванович,
Дата реєстрації
05-01-2020
Організація виконавець
Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Опис етапу
Мета дослідження - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми і методи формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни у різних у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів. Об'єкт дослідження - процес формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни у загальноосвітніх навчальних закладах. Предмет дослідження - педагогічні умови та методика формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни у загальноосвітніх навчальних закладах. Методи дослідження: теоретичні - вивчення, аналіз та узагальнення педагогічної і методичної літератури з проблеми дослідження з метою визначення теоретичних основ обраної теми, вироблення наукових підходів до визначення сутності й змісту основних понять та обґрунтування змісту, форм і методів формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни; вивчення й узагальнення досвіду загальноосвітніх навчальних закладів з питань формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни; аналіз документації, інструктивно-методичних матеріалів і нормативних документів з метою вивчення стану готовності до захисту Вітчизни в старшокласників; емпіричні - педагогічне спостереження під час проведення позакласних заходів, бесіди, опитування, анкетування, інтерв'ю в процесі організації і проведення формувального етапу педагогічного експерименту; педагогічний експеримент з метою визначення ефективності змісту, форм і методів формування готовності в старшокласників до захисту Вітчизни; статистичні - методи математичної статистики з метою порівняльного аналізу результатів дослідження, з'ясування динаміки кількісних змін у рівнях готовності до захисту Вітчизни в старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Новизна виконаної роботи полягає в тому, що вперше буде розроблено методику формування готовності у старшокласників до захисту Вітчизни у різних типах загальноосвітніх навчальних закладах на засадах єдності навчання і виховання у процесі військово-патріотичного виховання.
Опис продукції
У посібниках визначено стан проблеми формування у старшокласників готовності до захистуВітчизни різних типах навчальних закладів; уточнено складові компоненти формування в учнів старших класів готовності до захисту незалежності вітчизни в процесі позакласної роботи; представлено критерії та показники визначення рівнів сформованості в старшокласників готовності до захисту Вітчизни. У методичних рекомендаціях розкрито основні форми і методи, їх сучасні класифікації й умови підвищення ефективності військово-патріотичної діяльності з формування в старшокласників готовності до військової служби в складних сучасних умовах.
Автори роботи
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-07
