Інформація
Реєстраційний номер
0221U105677, 0120U104592 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Підвищення ефективності і ресурсозбереження дорожньо-будівельних машин
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Шевченко Валерій Олександрович, Кандидат технічних наук
Дата реєстрації
09-08-2021
Організація виконавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Опис етапу
Об’єктом науково-дослідної роботи кафедри є різноманітні будівельні, в тому числі землерійно- транспортні машини. Мета роботи – підвищення ефективності механічного обладнання дорожньо- будівельного комплексу за рахунок удосконалення конструкцій та енергозбереження. В роботі застосовувались як теоретичні, так і експериментальні методі досліджень: випробування натурних зразків, теоретичний опис робочих процесів, моделювання діючих навантажень, математичне моделювання роботи автогрейдерів, бульдозерів, скреперів, навантажувачів. Розроблені математична модель руху автогрейдера в процесі виконання технологічних операцій. Виконана оцінка параметрів курсової стійкості. Досліджено механізм позитивного впливу гідродинамічного диспергатора на протизносні властивості мастил. Досліджена можливість використання ходових коліс з гумовими вставками на мостових кранах. Виконане комп’ютерне моделювання впливу зовнішніх навантажень на ходове обладнання моделі баштового крану. Досліджено ефективність роботи ЗТМ, оснащених GPS-системами керування положенням робочого органу. Розроблено методи визначення погрішностей при діагностуванні гідроприводів. Виконано визначення робочої швидкості подачі та швидкості різання ланцюгово-скребковими копачами що здійснюють критично- глибіне різання ґрунту. Виконано дослідження напружень в металоконструкції тягової рами напівпричіпного скрепера. Визначені енерговитрати руху та тепловий режим роботи гідравлічної системи фронтального малогабаритного навантажувача з колісною формулою 4х4. Розроблені наукові основи створення енергоефективних будівельно-дорожніх машин. Виконано аналіз розрахунку динаміки об’ємного гідропривода автобетонозмішувачів вантажних автомобілів. Виконано аналіз формування локального напруженого стану у основі мікронерівностей при їх взаємодії, з урахуванням товщини адсорбційного шару ПАР.
Опис продукції
Автори роботи
Єфіменко Олександр Володимирович
Іваненко Олег Іванович
Аврунін Григорій Аврамович
Гапонов Олексій Олександрович
Ковалевський Сергій Германович
Косолапов Віктор Борисович
Орел Олександр Володимирович
Пімонов Ігор Георгійович
Розарьонов Леонід Володимирович
Слепужніков Євген Дмитрович
Супонєв Володимир Миколайович
Фідровська Наталія Миколаївна
Холодов Антон Павлович
Чаплигіна Олександра Михайлівна
Чернишенко Олег Євгенійович
Щербак Олег Віталійович
Щукін Олександр Вікторович
Додано в НРАТ
2021-08-09
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-13
