Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
2124U000343, Матеріали видань та локальних репозитаріїв
Книга, Рецензовано
Індивідуалізація навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в профільній старшій школі: методичний посібник Individualization of instruction amid blended learning at career-oriented high school: methodical manual
01-01-2024
НАПН України
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741093/
Видавничий дім «Освіта»
Методичний посібник присвячено індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в профільній старшій школі. У посібнику розкрито проблему індивідуалізації навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу в профільній старшій школі, висвітлено теоретичні засади організації освітнього процесу в профільній старшій школі в умовах змішаного навчання, обґрунтовано структурно-функційну модель освітнього процесу в профільній старшій школі на засадах індивідуалізації в умовах змішаного навчання, конкретизовано індивідуалізацію навчання як засіб компенсації освітніх втрат у профільній старшій школі, досліджено стратегічні орієнтири та успішні практики компенсації освітніх втрат, аргументовано індивідуалізацію навчання як дидактичний механізм подолання освітніх втрат у профільній старшій школі. Особливу увагу приділено практичній складовій щодо побудови індивідуальної освітньої траєкторії учнів профільної старшої школи в умовах змішаного навчання та запропоновано технологію проєктування індивідуальної освітньої траєкторії учнів профільної старшої школи. Методичний посібник буде корисним керівникам і вчителям закладів загальної середньої освіти, науковим і науково-педагогічним працівникам у сфері загальної середньої, післядипломної освіти та освіти дорослих, аспірантам, докторантам, державним службовцям системи управління освітою. The methodical manual is aimed at individualization of instruction at career-oriented high school amid blended learning. The manual reveals the problem of individualization of instruction at career-oriented high school amid blended learning, highlights the theoretical foundations for the organization of instruction at career-oriented high school amid blended learning, substantiates the structural and functional model of instruction at career-oriented high school based on the principles of individualization amid blended learning, specifies the individualization of instruction as a means of compensating for educational losses at career-oriented high school, investigates the strategic orientations and successful practices for compensating educational losses, argues the individualization of instruction as a didactic mechanism for overcoming educational losses at career-oriented high school. Special attention is paid to the practical component of creating individual educational trajectory for career-oriented high school students amid blended learning and the technology for designing individual educational trajectory for career-oriented high school students is proposed. The methodical manual will be useful for heads and teachers of general secondary education institutions, scientific and scientific-and-teaching staff in the field of general secondary, postgraduate and adult education, postdoctoral students, civil servants of the education management system.
2024-11-25
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/