Якщо Ви не отримали лист активації після проходження процесу реєстрації на сайті НРАТ, виконайте наступні дії послідовно:
- Перевірте папку «Спам»
- Надішліть повідомлення через форму зворотнього зв’язку про те, що Ви не отримали лист підтвердження
- Якщо упродовж доби Ви не отримали відповідь, надішліть звернення щодо реєстрації на адресу NRAT@ukrintei.ua
Листи для підтвердження електронної скриньки можуть бути визначені поштовим сервером як «спам» або «небезпечні» і перенесені в папку «Спам» або в «Чорний список».
Ми працюємо над тим, щоб уникнути потрапляння листів від НРАТ у такого роду обмежувальні списки та намагаємось зробити Вашу роботу з Нацрепозитарієм комфортною.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО НЕ ПРИХОДИТЬ ЛИСТ АКТИВАЦІЇ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ НА САЙТІ?
2024-11-04