На офіційному сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано результати дослідження «Створення потенціалу для інклюзивного навчання: політика і практика для підготовки всіх учителів до різноманітності та залучення».
Цей документ належить до серії матеріалів «Робочі документи ОЕСР з освіти». Серія призначена для того, щоб зробити доступними для більш широкого кола читачів вибрані дослідження, виконані під егідою Директорату освіти ОЕСР.
Шкільні класи стають місцями, де учні з різних прошарків суспільства спілкуються між собою та обмінюються своїм різноманітним досвідом у навчанні. Одним з ключових напрямків політики є створення інклюзивного шкільного середовища серед усіх учнів і вчителів.
Системи освіти повинні гарантувати, що вчителя адекватно підготовлені до інклюзивного навчання й отримують підтримку протягом усієї своєї кар’єри. Також слід розробити механізми для залучення та збереження більш різноманітного викладацького складу, а також для моніторингу та оцінки підготовки та роботи вчителів з точки зору різноманітності та інклюзивності. У той час, як політика по відношенню до вчителів усе частіше зачіпає деякі з цих сфер, у більшості систем освіти відсутні всеохоплюючі рамки для нарощування потенціалу для інклюзивного навчання.
У документі описуються політики та практики з нарощування потенціалу вчителів для інклюзивного навчання в країнах ОЕСР. У ньому представлені основні елементи та компетенції для розробки й реалізації стратегій інклюзивного навчання. Насамкінець, у дослідженні розглядаються деякі наявні дані про індивідуальні якості вчителів і сторонні втручання в інклюзивне навчання.
Детальніше: https://bit.ly/3ERhBCh, https://bit.ly/3ELswNH, https://doi.org/10.1787/57fe6a38-en
Фото: скріншот