17, 24 лютого та 3 березня 2022 року відбудеться триденний вебінар із комунікацій проєкту «PR лайфхаки для бізнесу».

Організатор – Міністерство цифрової трансформації України.

Вебінар покликаний допомогти комунікаційникам і підприємцям вибудовувати грамотні комунікації у своїх компаніях і проектах. Зокрема, як заявити про свою компанію в інформаційному просторі, зробити її впізнаваною, як готуватися до інтерв’ю на телебаченні та радіо, як співпрацювати із журналістами й лідерами думок та як заздалегідь готуватися до можливих криз. 

Під час вебінару планується обговорити наступні питання:
– планування PR-кампанії: ресурси, команда, бюджети;
– визначення цільових аудиторій, меседжів, позиціонування;
– «Дорожня карта»: вибір правильних інструментів, каналів просування, заходів;
– вимірювання ефективності PR-кампаній;
– як обрати майданчик для публікації та знайти журналістів;
– як будувати стосунки з журналістами та стати для них експертом №1;
– які теми цікавлять ЗМІ, або чому вашу інформацію не розміщують;
– поради спікерам: як підготуватися до інтерв’ю на радіо та телебаченні;
– що таке сторітелінг: як він працює і як його застосовувати;
– «Ареал» історій: реклама, промови, статті, блоги, фільми;
– як перетворити сухі факти на переконливий наратив;
– техніки сторітелінгу.

Захід відбудеться в межах національного проєкту з розвитку підприємництва Дія.Бізнес.

Для участі в заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://bit.ly/3qjD1U4, https://bit.ly/3fiSpK3

2022-01-12

Фото: Мінцифра

Вебінарний проєкт «PR-лайфхаки для бізнесу»
Поширити