Завершився другий етап державної комунікаційної кампанії EU Країна, покликаної інформувати суспільство про базові європейські цінності, практичний зміст євроінтеграції й переваги та можливості для українців завдяки інтеграції України до ЄС.

Другий етап кампанії проходив у межах виконання урядового Плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. Він складався з двох частин:
– базові цінності ЄС з метою стимулювання поведінки змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права;
– можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція для громадян України на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС.

Основний акцент кампанії було зроблено на розповіді про перші результати євроінтеграції, яких досягла країна з 2014 року та шість південно-східних областей України (Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, підконтрольні території Донецької та Луганської областей). Розроблені та розміщені комунікаційні матеріали на наступних 11 національних телеканалах, 6 національних радіостанціях, у найпопулярніших месенджерах України, 400 носіях зовнішньої реклами тощо. 15-ти млн громадян була надана можливість дізнатися про цінності Європейського Союзу та досягнення євроінтеграції.

Детальніше: https://association4u.in.ua/, https://bit.ly/3m4gYhC

Фото: скріншот

Завершено другий етап комунікаційної кампанії EU Країна
2021-12-14
Поширити