Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відкриття знань через освіту та науку» із серії «Освітні центри ОЕСР».

У ньому наголошується, відкритість завжди була в основі науки та освіти, адже їхня мета – генерувати знання та робити їх доступними для якомога більшої кількості людей. Безпрецедентні можливості, які надають цифрові технології, створюють додаткові засоби досягнення цієї місії. Знання є рушійною силою економічного, соціального та культурного прогресу. Академічні установи забезпечують залучення дослідників, учнів, викладачів та суспільства в цілому до виробництва, обміну, використання й адаптації знань задля загального блага. У документі наводяться результати дослідження щодо відкритої науки та відкритої освіти і визначаються питання для подальшого вивчення. Зокрема, йдеться про гібридне викладання та навчання, які поєднують віртуальну та фізичну діяльність як специфічну організацію простору, часу, змісту та технологій, яку можна адаптувати для підтримки персоналізованого навчання, кращого поєднання формального, неформального та інформального навчання. Більша гнучкість в освіті допомагає викладачам задовольнити конкретні потреби учнів, розвивати їх сильні навички, знаходити компроміси між онлайнм та офлайном, автономією та підтримкою. Також обговорюється, які заходи, партнерства та послуги у громаді (наприклад, забезпечення ресурсами, спілкування з сім’ями та громадами, консультаційні послуги) можуть допомогти навчальним закладам краще підтримувати навчання через співпрацю та знання.

Детальніше: https://bit.ly/3UmBr0f, https://bit.ly/3NQwhXI, https://doi.org/10.1787/024062b6-en

ЗВІТ ОЕСР: ВІДКРИТТЯ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ОСВІТУ ТА НАУКУ
2022-11-14
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *