Розвиток особистісного потенціалу учнівської молоді в школах післябазової середньої освіти в Данії
Дисертаційна робота Бондаренко Олександри Ігорівни на тему “Розвиток особистісного потенціалу учнівської молоді в школах післябазової середньої освіти в Данії”.
Доктор філософії : спец.. 011 – Освітні, педагогічні науки : захищена 2024-11-08; . Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. – Київ.
Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у методичній підготовці
Дисертаційна робота Зайвої Марії Сергіївни на здобуття ступеня доктора філософії на тему “Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у методичній підготовці”.
Доктор філософії : спец.. 011 – Освітні, педагогічні науки : захищена 2024-08-05; . Київський університет імені Бориса Грінченка. – Київ
Моделі та методи інформаційної технології створення криптосистем на основі функцій дійсних змінних
Дисертаційна робота доктора філософії Бондаренко Микити Олеговича.
Моделі та методи інформаційної технології створення криптосистем на основі функцій дійсних змінних : Доктор філософії : спец.. 122 – Комп’ютерні науки : захищена 2024-11-14; . Сумський державний університет. – Суми.
Обґрунтування параметрів та режимів роботи транспортно-технологічної машини для внесення твердих мінеральних добрив
Кандидатська дисертаційна робота Вітруха Петра Ігоровича на тему “Обґрунтування параметрів та режимів роботи транспортно-технологічної машини для внесення твердих мінеральних добрив”.
05.05.11 – Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва : захищена 2024-11-24; . Інститут механіки та автоматики агропромислового виробництва Національної Академії аграрних наук України. – Глеваха.
Механізми публічного управління комунікаціями у сфері освіти
У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано вирішення актуального для науки публічного управління науково-прикладного завдання, яке полягає в обґрунтуванні теоретичних засад і розробленні практичних рекомендацій з удосконалення механізмів публічного управління комунікаціями у сфері освіти.
Наведено сутнісну характеристику комунікацій у сфері освіти як об’єкту публічного управління; охарактеризовано механізми публічного управління комунікаціями у сфері освіти; розглянуто систему публічного управління комунікаціями у сфері освіти. Запропоновано під механізмом публічного управління комунікаціями у сфері освіти розуміти сукупність організаційних, правових, економічних, політичних і мотиваційних засобів впливу на соціальний діалог з метою забезпечення взаємодії суб’єктів комунікативного простору системи освіти та їх впливу на об’єкти управління у контексті дотримання соціальних норм та правил спілкування, цінностей, традицій та ідеалів, а також при вирішенні проблеми створення стійких комунікаційних зв’язків. Узагальнено досвід зарубіжних країн стосовно публічного управління комунікаціями у сфері освіти; проаналізовано сучасний стан механізмів публічного управління комунікаціями у сфері освіти в Україні; здійснено оцінювання поточних викликів та суперечностей публічного управління комунікаціями у сфері освіти в Україні. Підкреслено, що руйнування інфраструктури закладів освіти, втрата людських ресурсів, відновлення навчального процесу під час воєнного стану стали ключовими викликами війни для системи освіти України. Тим не менш, здатність українських освітніх закладів адаптувати свій навчальний процес до карантинних обмежень дала їм корисний досвід для відновлення навчання навіть у цих надзвичайно складних умовах. Виокремлено стратегічні орієнтири розвитку публічного управління комунікаціями у сфері освіти; запропоновано напрями розвитку механізмів публічного управління комунікаціями у сфері освіти; здійснено моделювання процесів трансформації публічного управління комунікаціями у сфері освіти в Україні. Обґрунтовано застосування наступних принципів для побудови структури стратегічного управління комунікаціями інноваційно-орієнтованого закладу освіти: принцип цілісності та повноти; принцип ефективності; принцип стійкості; принцип адаптації; принцип диференціації та інтеграції комунікацій; принцип стратегічності розвитку; принцип єдності системи. Показано, що, синтезувавши мережевий та маркетинговий підходи, можна визначити такі напрями розвитку механізмів публічного управління комунікаціями у сфері освіти: стратегічний, аналітичний, продуктово-виробничий, збутовий, комунікативний, контрольний, адаптивний. Зазначено, що, у цілому, вдосконалення механізмів публічного управління комунікаціями у сфері освіти сприятиме підвищенню рівня організації процесів комунікації в сфері освіти на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях.
Запобігання та протидія домашньому насильству: теоретико-правове дослідження
Докторська дисертацыйна робота Андрусяк Ірини Павлівни на тему “Запобігання та протидія домашньому насильству: теоретико-правове дослідження“.
спец.. 12.00.01 – Теорія та історія держави і права; історія політичних і правових вчень : захищена 2024-12-09; . Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів.