На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Меган Міттельштадт «Чотири практики навчання, які сприяють академічній доброчесності».
У ній наголошується, що серед багатогранних обов’язків, покладених на викладачів, є підтримка академічної доброчесності. Разом із тим, ця етична норма є не лише невід’ємною частиною професійних обов’язків викладача, але й визначальним чинником успіху та усієї освітньої траєкторії студентів як в університеті, так і за його межами. У «Основних цінностях академічної доброчесності» Міжнародного центру академічної доброчесності зазначено «академічна доброчесність ґрунтується на шести основних цінностях: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність і мужність». Ці цінності не лише слугують основою для дотримання академічних стандартів, але й роблять значний внесок у розвиток академічних досягнень студентів, готуючи їх до успішного майбутнього життя та роботи. Автор пропонує чотири прості стратегії навчання, реалізація яких сприятиме успіху студентів, а також підтримуватиме їх академічну чесність. 1) Чітко і неодноразово повідомляти про свої очікування та політику академічної чесності. 2) Створити сприятливе навчальне середовище, в якому студенти почуваються комфортно, обговорюючи труднощі у навчанні та шукаючи на допомогу від колег та викладачів. 3) Забезпечити прозорість у навчанні та викладанні. 4) Використовувати базові оцінки з низькими ставками (або без ставок). Вибір навчального матеріалу також відіграє ключову роль у підтриманні академічної доброчесності. Меган упевнена, що використовуючи ці стратегії викладання можна створити будь-який курс, що дійсно сприятиме академічній доброчесності, забезпечуватиме залученість студентів та їх академічну успішність.
Детальніше: http://surl.li/rwloz, http://surl.li/rwltm
Фото: ІСАІ
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини