
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Гонсало Ернесто Пісаррро Пуччіо, Сесілія Арсе Майлард, Матіас Ісла Агілера та Пауліна Родрігес «Управління порушеннями академічної доброчесності з допомогою підходу до навчання.
Досвід Папського католицького університету Чилі». У ній наголошується, що заклади вищої освіти у Північній Америці та Європі ще з середини минулого століття розробили політики та системи підтримання академічної доброчесності. А університети Латинської Америки долучились до цього руху не більше, ніж 10 років тому. У Папському католицькому університеті Чилі першим кроком стало створення Кодексу честі у 2016 році, на основі якого у 2020 році у результаті спільної роботи зацікавлених сторін було затверджено політику академічної чесності. Автори демонструють зміну парадигми від моделей, заснованих на покаранні, до управління академічною чесністю в рамках формувального підходу. Також вони аналізують проблеми надмірної бюрократизації процесу і показують, яким чином рухались у справі академічної етики: створення протоколу з чітко визначеними кроками; створення на всіх факультетах комітетів з академічної чесності; тиражування найкращих прикладів для студентів на різних етапах навчання; розширення відповідних навчальних заходів, які студент проходить для розвитку навичок академічної чесності; створення інституційної системи реєстрації випадків порушень. Досвід показав, наскільки важливо постійно підтримувати академічну етику, залучати студентів як дієвих учасників, а не спостерігачів, акуратно дотримуватись протоколу. Оскільки студентське середовище оновлюються щороку, просування базових цінностей університету має бути постійним. Тому важливо постійно оновлювати й впроваджувати стратегії ефективного навчання як студентів, так і викладачів.
Детальніше: https://bit.ly/3ItAO09, https://doi.org/10.1080/0309877X.2022.2130195, https://doi.org/10.1007/978-3-030-83255-1_29