Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Освіта та інновації для цифрового та екологічного переходу: як вища освіта може підтримати вчителів та керівників шкіл» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У ньому наголошується, що вплив зміни клімату на економіки та суспільства, а також зростаючий цифровий розрив, викликаний глобальною пандемією COVID-19, посилили нагальність політичних дій, спрямованих на досягнення відкритого і справедливого переходу до цифрової та кліматично-нейтральної економіки. Цей аналітичний звіт підготовлено командою ОЕСР з питань політики у сфері вищої освіти в рамках Спільноти практиків освіти та інновацій (EIPC), дії Європейського Союзу в рамках Нового європейського порядку денного інновацій, флагманський напрямок 4 «Стимулювання, залучення та утримання талантів у глибоких технологіях». EIPC прагне об’єднати зусилля фахівців у галузі політики та практики для поглиблення розуміння компетенцій, здатних стимулювати та формувати інновації для цифрового і зеленого переходів, а також механізмів, за допомогою яких вища освіта може сприяти їхньому розвитку в середній школі (напрямок 1), вищій школі (напрямок 2), а також підвищенню кваліфікації та перекваліфікації дорослих (напрямок 3). EIPC розглядає питання про те, як заклади вищої освіти можуть надати підтримку вчителям і керівникам середніх шкіл у розвитку інноваційних компетенцій учнів. Спираючись на дані досліджень, практичні приклади та висновки мережі EIPC і широкого кола освітніх систем країн ОЕСР і ЄС, у доповіді запропоновано п’ять варіантів для розгляду особами, відповідальними за розроблення освітньої політики, як посилити роль ЗВО у підтримці середньої освіти в розвитку інноваційного потенціалу.

Детальніше: https://is.gd/LQ9v0e, https://is.gd/0NGi22, https://doi.org/10.1787/6407e9f4-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

ОЕСР: ЯК ВИЩА ОСВІТА МОЖЕ ПІДТРИМАТИ ВЧИТЕЛІВ ТА КЕРІВНИКІВ ШКІЛ
2023-11-16
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *