Міністерство освіти і науки України здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти, у т.ч. за допомогою спеціальних опитувань. Зокрема, за результатами проведеного Державною службою якості освіти опитування щодо оцінки організації дистанційного навчання, в якому взяли участь студенти, викладачі та представники адміністрацій закладів фахової передвищої та вищої освіти,  встановлено, що у цій сфері має місце позитивна динаміка. 

Матеріали моніторингу ефективності дистанційного навчання за квітень 2021 року свідчить про наступне:
– 70% респондентів задоволені організацією дистанційного навчання (порівняно з минулим роком цей показник зріс на 15%);
– понад 70% здобувачів освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають «значно кращим» рівень організації освітнього процесу у другому семестрі 2020/2021 навчального року;
– 65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами,  а також результати навчання. 

Позиція учасників опитування щодо того, якою має бути форма освітнього процесу після закінчення карантинних обмежень, виявилась такою:
– що навчання має бути очним вважає 50% респондентів;
– навчання має бути змішаним очно-дистанційним – 42%;
– дистанційним – 8%.

З результатами опитування, представленими в «Аналітичній довідці щодо тенденцій організації дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти в умовах карантину у 2020/2021 навчальному році», можна ознайомитись у відкритому доступі.

Детальніше: https://bit.ly/3fss7EX, https://bit.ly/3ymcY0r, https://bit.ly/2S4afbh, https://bit.ly/2T3Kqsr

Фото: ДСЯО

Моніторинг ефективності дистанційного навчання
2021-05-18
Share