Search results found:

posts - 2363

pages - 237

Меморандум про співробітництво щодо забезпечення якості освіти

Меморандум про співробітництво щодо забезпечення якості освіти

28 травня 2020 року Державною службою якості освіти України та Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» підписано Меморандум про співробітництво. 

28 травня 2020 року Державною службою якості освіти України та Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» підписано Меморандум про співробітництво. 

Згідно з меморандумом, надаватиметься експертна підтримка і технічна допомога щодо навчання представників місцевого самоврядування, вчителів, керівників закладів освіти з питань забезпечення якості освіти, а також забезпечуватиметься підвищення рівня обізнаності громадян щодо реалізації реформ із децентралізації. Крім того, буде проведено ряд стратегічних сесій задля  розроблення рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якості освіти.

Детальніше: https://bit.ly/3eoVR3l, https://bit.ly/2B4OGyM 

Фото: ДС якості освіти України

2020-05-28
Share
Засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти

Засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти

26 травня 2020 року відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти. 

26 травня 2020 року відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти. 

Одним із важливих питань порядку денного було виявлення плагіату в акредитаційних документах трьох медичних ЗВО: Харківського Національного медичного університету, Львівського Національного медичного університету ім. Данила Галицького, Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет».

Національне агентство не може погодитися з такою практикою та вважає її неприпустимою. Експерти не можуть оцінити реальне виконання з боку ЗВО критеріїв, визначених положенням про акредитацію. Ураховуючи сказане, Національне агентство прийняло рішення не приймати подані документи:  відомості про самооцінювання названих закладів вищої освіти мають бути подані ними заново, а процес акредитації для цих закладів фактично відтерміновується.

Серед інших питань під час засідання було розглянуто питання  доопрацювання Порядку присудження наукових ступенів та Положення про акредитацію спеціалізованих вчених рад. 

Детальніше: https://bit.ly/2zDdrln, https://bit.ly/3c5OOLb 

Фото: НАЗЯВО

2020-05-28
Share

Призначення академічних стипендій

Міністерство освіти і науки України наказами від 27 травня 2020 № 703 та від 27 травня 2020 № 704 затвердило списки студентів вищих навчальних закладів, яким на II семестр 2019/2020 навчального року призначено стипендії імені Грушевського та імені Гетьмана. 

Міністерство освіти і науки України наказами від 27 травня 2020 № 703 та від 27 травня 2020 № 704 затвердило списки студентів вищих навчальних закладів, яким на II семестр 2019/2020 навчального року призначено стипендії імені Грушевського та імені Гетьмана. 

Детальніше: https://bit.ly/2ZHY0mA, https://bit.ly/2yKkIQ0 

2020-05-28
Share
Kudos розширює безкоштовний доступ

Kudos розширює безкоштовний доступ

Kudos об’явив про розширення безкоштовного доступу до KudosPro після того, як 5000 дослідників зареєструвалися, щоб підвищити видимість своїх досліджень.

Kudos об’явив про розширення безкоштовного доступу до KudosPro після того, як 5000 дослідників зареєструвалися, щоб підвищити видимість своїх досліджень.

Kudos – це відзначена нагородами служба підтримки результатів досліджень, яка надає глобальній академічній спільноті доступ до своїх послуг, щоб вчені могли повідомляти широкій зацікавленій аудиторії про результати своїх досліджень і розробок.

Kudos Pro включає в себе інструментарій для демонстрації досліджень. 

З його допомогою науковці можуть:

– швидко створювати сторінки профілю для пояснення суті своєї роботи;

– генерувати брифінги для певних цільових  груп;

– підключати результати, які розподілені по інших веб-сайтах;

– відстежувати відомості у різних засобах масової інформації.

Дослідники з 1000 установ по всьому світу вже використовують Kudos Pro, щоб максимізувати комунікацію, залученість та потенціал впливу своїх досліджень.

Детальніше: https://info.growkudos.com/, https://blog.growkudos.com/news/kudos-pro-5000

2020-05-27
Share
Як підвищити продуктивність при віддаленому режимі роботи

Як підвищити продуктивність при віддаленому режимі роботи

Поради фахівця щодо ефективної організації роботи онлайн з’явились на сайті компанії GlobalLogic Ukraine.

Поради фахівця щодо ефективної організації роботи онлайн з’явились на сайті компанії GlobalLogic Ukraine.

Віддалена робота має багато переваг: автономність, гнучкість робочих годин, можливість працювати з будь-якої точки світу. Проте, вона може стати серйозним викликом для багатьох спеціалістів.

Пропонується зробити наступне.

1. Обрати для себе найбільш зручний інструмент серед найбільш поширених “work from home”:  Microsoft Teams або Skype; Zoom; Hangouts; Webex; Slack (для відеоконференцій та підтримання зв’язку з колегами); Google Drive та G-Suite (для онлайн-роботи з документацією та зберігання документів); Basecamp, Asana (для спільної роботи над проєктами) та ін.

2. Організувати свій робочий простір, виокремивши його саме як робочу зону та зібрати в ній усе необхідне для праці.

3. Визначити чітко робочі години та час для відпочинку і неробочий час.

4. Чітко розподілити робочий час відповідно до завдань – спілкування, самостійна робота, інтернет-серфінг. Щоб дотримуватись встановленого розподілу можна використовувати такі інструменти тайм-менеджменту, як, наприклад,  Any.Do, Trello, Sectograph, Remember the Milk, Todoist, To Do Reminder.

5. Започаткувати ритуал початку і завершення роботи.

6. Не обмежувати спілкування з колегами лише робочими питаннями, має бути і психологічна розрядка і взаємна підтримка.

7. Скоротити непродуктивні витрати часу, відволікання на несуттєві речі.

8. Додати у робочий простір звуки, які допомагають знизити напругу та відчувати себе комфортно – музика, звуки природи або навіть звуки офісу (для гурманів). 

9. Робити перерви для того, щоб провітрити приміщення, розім’ятись.

10. Використовувати відомі техніки самоорганізації: Getting things done; Pomodoro; Метод ABC-аналізу; Chronodex; Ivy Lee та ін.

Детальніше: https://www.globallogic.com/ua/blog/efficient-wfh-mode/ 

2020-05-27
Share
WILEY запрошує взяти участь в опитуванні щодо препринтів

WILEY запрошує взяти участь в опитуванні щодо препринтів

WILEY запрошує усіх бажаючих взяти участь в опитуванні про використання у дослідженнях серверів препринтів та попередніх публікацій. Компанію цікавить, наскільки цінною для науковця та дослідника є можливість поділитися результатами своєї роботи зі спільнотою.

WILEY запрошує усіх бажаючих взяти участь в опитуванні про використання у дослідженнях серверів препринтів та попередніх публікацій. Компанію цікавить, наскільки цінною для науковця та дослідника є можливість поділитися результатами своєї роботи зі спільнотою.

Опитування коротке, анонімне та конфіденційне. Усі відповіді будуть зведені у єдиний масив та проаналізовані, щоб визначити основні тенденції та краще зрозуміти мотивацію дослідників.

Щоб залучити відповідальних за навколишній світ та екологію респондентів, за кожну заповнену анкету компанія Wiley пожертвує 1 дол. США некомерційній організації One Tree Planted, яка займається питаннями лісовідновлення в усьому світі.

Детальніше: https://bit.ly/3d9fEU5

2020-05-27
Share
Меморандум про цифрову освіту

Меморандум про цифрову освіту

Основні положення Меморандуму про співпрацю між Мінцифрою, комітетом Верховної Ради з питань цифрової трансформації, Інтернет-Асоціацією України та Українською бібліотечною асоціацією, підписаного 26 травня 2020 року, стали доступні для ознайомлення.

Основні положення Меморандуму про співпрацю між Мінцифрою, комітетом Верховної Ради з питань цифрової трансформації, Інтернет-Асоціацією України та Українською бібліотечною асоціацією, підписаного 26 травня 2020 року, стали доступні для ознайомлення.

Документ передбачає:

– створення осередків формування цифрової грамотності на базі публічних бібліотек у всіх регіонах України;

– удосконалення комунікації між представниками органів місцевого самоврядування, фірм-провайдерів і керівників публічних бібліотек на місцях для створення техніко-технологічних та фінансових умов щодо підключення публічних бібліотек до інтернет-мережі;

– впровадження програми державних субвенцій і захищених статей Державного бюджету України на 2021 рік для відповідного технічного оснащення і підключення публічних бібліотек до Інтернету, стимулювання розвитку широкосмугового доступу до Інтернету в цих закладах;

– стимулювання залучення представників бізнесу до допомоги публічним бібліотекам щодо технічного оснащення й підключення до Інтернету і розвиток  взаємних  програм партнерства;

– інформування територіальних громад стосовно переваг використання онлайн-сервісу «Бібліотека для тебе / Library for you»;

– залучення фахівців до проведення на базі публічних бібліотек занять з різними верствами населення з розвитку цифрової грамотності й формування цифрових навичок.

Детальніше: https://bit.ly/3eoeWm5, https://bit.ly/3ejgzl0 

2020-05-27
Share
Результати опитування щодо дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах карантину

Результати опитування щодо дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах карантину

Державною службою якості освіти України упродовж квітня – травня 2020 року було проведено опитування науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти закладів вищої освіти з питань використання технологій дистанційного навчання під час загальнонаціонального карантину.

Державною службою якості освіти України упродовж квітня – травня 2020 року було проведено опитування науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти закладів вищої освіти з питань використання технологій дистанційного навчання під час загальнонаціонального карантину.

Загалом в анкетуванні взяли участь близько 30 тис. респондентів: 22,4 тис. здобувачів вищої освіти та 6 тис. науково-педагогічних працівників. Отримані відповіді допомогли виявити досягнення і проблеми, які є загальними для освітянської спільноти, а також визначити основні тенденції розвитку процесів використання сучасних технологій дистанційного навчання. Усі респонденти, як виявилось, з розумінням поставились до необхідності дистанційної роботи, але при цьому зазначили, що нова ситуація стала для них викликом, який потребує  зваженої та ефективної відповіді.

Детальніше: https://bit.ly/3d9N8lf, https://bit.ly/36Ah8Ep 

2020-05-27
Share
IP Webinar: Договори у сфері інтелектуальної власності

IP Webinar: Договори у сфері інтелектуальної власності

28 червня 2020 року відбудеться вебінар на тему «Договори у сфері ІВ». 

28 червня 2020 року відбудеться вебінар на тему «Договори у сфері ІВ». 

Організатори:  відділення розвитку відносин у сфері інтелектуальної власності Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності», Redcliffe Partners та Legal IT Group.

Під час вебінару будуть обговорюватись наступні питання: 

– основні положення та особливості договірних відносин у сфері ІВ;

– визначення об’єкту ІВ;

– підходи до формування договору в залежності від суб’єктів укладання тощо.

Спікери:

– Марія Коваль, радниця і керівниця практики інтелектуальної власності Redcliffe Partners, адвокат, арбітр Центру арбітражу та медіації ВОІВ з доменних спорів, членкиня Комітету з авторських прав Міжнародної асоціації торговельних марок;

– Катерина Дубас, IT-юрист в Legal IT Group, спеціаліст із супроводження договірної роботи у сфері IT;

– Сергій Брудняк, керівник проекту Центрів підтримки технологій та інновацій TISC в Україні, професіонал з інтелектуальної власності Укрпатенту, експерт в сфері права інтелектуальної власності та відносин в інноваційній екосистемі.

Участь у вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації.  

Детальніше: https://bit.ly/2yCLidL, https://bit.ly/2M5RDl3

Фото: Укрпатент

2020-05-27
Share
Погодження проєктів нормативно-правових актів в електронній формі

Погодження проєктів нормативно-правових актів в електронній формі

Уряд надав доручення Мінцифри та іншим центральним органам виконавчої влади впродовж місяця розробити модуль погодження нормативно-правових актів у онлайн режимі. Це дозволить поступово перейти від паперового до електронного документообігу та пришвидшити роботу Кабінету Міністрів.

Уряд надав доручення Мінцифри та іншим центральним органам виконавчої влади впродовж місяця розробити модуль погодження нормативно-правових актів у онлайн режимі. Це дозволить поступово перейти від паперового до електронного документообігу та пришвидшити роботу Кабінету Міністрів.

Також в органах виконавчої влади України буде призначатись посадова особа  (рівнем не нижче заступника керівника), відповідальна за підключення до системи е-документообігу.

Детальніше: https://bit.ly/3eo7kQx 

2020-05-27
Share