28 травня 2020 року Державною службою якості освіти України та Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» підписано Меморандум про співробітництво.
28 травня 2020 року Державною службою якості освіти України та Громадською організацією «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» підписано Меморандум про співробітництво.
Згідно з меморандумом, надаватиметься експертна підтримка і технічна допомога щодо навчання представників місцевого самоврядування, вчителів, керівників закладів освіти з питань забезпечення якості освіти, а також забезпечуватиметься підвищення рівня обізнаності громадян щодо реалізації реформ із децентралізації. Крім того, буде проведено ряд стратегічних сесій задля розроблення рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якості освіти.
26 травня 2020 року відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти.
26 травня 2020 року відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти.
Одним із важливих питань порядку денного було виявлення плагіату в акредитаційних документах трьох медичних ЗВО: Харківського Національного медичного університету, Львівського Національного медичного університету ім. Данила Галицького, Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет».
Національне агентство не може погодитися з такою практикою та вважає її неприпустимою. Експерти не можуть оцінити реальне виконання з боку ЗВО критеріїв, визначених положенням про акредитацію. Ураховуючи сказане, Національне агентство прийняло рішення не приймати подані документи: відомості про самооцінювання названих закладів вищої освіти мають бути подані ними заново, а процес акредитації для цих закладів фактично відтерміновується.
Серед інших питань під час засідання було розглянуто питання доопрацювання Порядку присудження наукових ступенів та Положення про акредитацію спеціалізованих вчених рад.
Міністерство освіти і науки України наказами від 27 травня 2020 № 703 та від 27 травня 2020 № 704 затвердило списки студентів вищих навчальних закладів, яким на II семестр 2019/2020 навчального року призначено стипендії імені Грушевського та імені Гетьмана.
Міністерство освіти і науки України наказами від 27 травня 2020 № 703 та від 27 травня 2020 № 704 затвердило списки студентів вищих навчальних закладів, яким на II семестр 2019/2020 навчального року призначено стипендії імені Грушевського та імені Гетьмана.
Kudos об’явив про розширення безкоштовного доступу до KudosPro після того, як 5000 дослідників зареєструвалися, щоб підвищити видимість своїх досліджень.
Kudos об’явив про розширення безкоштовного доступу до KudosPro після того, як 5000 дослідників зареєструвалися, щоб підвищити видимість своїх досліджень.
Kudos – це відзначена нагородами служба підтримки результатів досліджень, яка надає глобальній академічній спільноті доступ до своїх послуг, щоб вчені могли повідомляти широкій зацікавленій аудиторії про результати своїх досліджень і розробок.
Kudos Pro включає в себе інструментарій для демонстрації досліджень.
З його допомогою науковці можуть:
– швидко створювати сторінки профілю для пояснення суті своєї роботи;
– генерувати брифінги для певних цільових груп;
– підключати результати, які розподілені по інших веб-сайтах;
– відстежувати відомості у різних засобах масової інформації.
Дослідники з 1000 установ по всьому світу вже використовують Kudos Pro, щоб максимізувати комунікацію, залученість та потенціал впливу своїх досліджень.
Поради фахівця щодо ефективної організації роботи онлайн з’явились на сайті компанії GlobalLogic Ukraine.
Поради фахівця щодо ефективної організації роботи онлайн з’явились на сайті компанії GlobalLogic Ukraine.
Віддалена робота має багато переваг: автономність, гнучкість робочих годин, можливість працювати з будь-якої точки світу. Проте, вона може стати серйозним викликом для багатьох спеціалістів.
Пропонується зробити наступне.
1. Обрати для себе найбільш зручний інструмент серед найбільш поширених “work from home”: Microsoft Teams або Skype; Zoom; Hangouts; Webex; Slack (для відеоконференцій та підтримання зв’язку з колегами); Google Drive та G-Suite (для онлайн-роботи з документацією та зберігання документів); Basecamp, Asana (для спільної роботи над проєктами) та ін.
2. Організувати свій робочий простір, виокремивши його саме як робочу зону та зібрати в ній усе необхідне для праці.
3. Визначити чітко робочі години та час для відпочинку і неробочий час.
4. Чітко розподілити робочий час відповідно до завдань – спілкування, самостійна робота, інтернет-серфінг. Щоб дотримуватись встановленого розподілу можна використовувати такі інструменти тайм-менеджменту, як, наприклад, Any.Do, Trello, Sectograph, Remember the Milk, Todoist, To Do Reminder.
5. Започаткувати ритуал початку і завершення роботи.
6. Не обмежувати спілкування з колегами лише робочими питаннями, має бути і психологічна розрядка і взаємна підтримка.
7. Скоротити непродуктивні витрати часу, відволікання на несуттєві речі.
8. Додати у робочий простір звуки, які допомагають знизити напругу та відчувати себе комфортно – музика, звуки природи або навіть звуки офісу (для гурманів).
9. Робити перерви для того, щоб провітрити приміщення, розім’ятись.
10. Використовувати відомі техніки самоорганізації: Getting things done; Pomodoro; Метод ABC-аналізу; Chronodex; Ivy Lee та ін.
WILEY запрошує усіх бажаючих взяти участь в опитуванні про використання у дослідженнях серверів препринтів та попередніх публікацій. Компанію цікавить, наскільки цінною для науковця та дослідника є можливість поділитися результатами своєї роботи зі спільнотою.
WILEY запрошує усіх бажаючих взяти участь в опитуванні про використання у дослідженнях серверів препринтів та попередніх публікацій. Компанію цікавить, наскільки цінною для науковця та дослідника є можливість поділитися результатами своєї роботи зі спільнотою.
Опитування коротке, анонімне та конфіденційне. Усі відповіді будуть зведені у єдиний масив та проаналізовані, щоб визначити основні тенденції та краще зрозуміти мотивацію дослідників.
Щоб залучити відповідальних за навколишній світ та екологію респондентів, за кожну заповнену анкету компанія Wiley пожертвує 1 дол. США некомерційній організації One Tree Planted, яка займається питаннями лісовідновлення в усьому світі.
Основні положення Меморандуму про співпрацю між Мінцифрою, комітетом Верховної Ради з питань цифрової трансформації, Інтернет-Асоціацією України та Українською бібліотечною асоціацією, підписаного 26 травня 2020 року, стали доступні для ознайомлення.
Основні положення Меморандуму про співпрацю між Мінцифрою, комітетом Верховної Ради з питань цифрової трансформації, Інтернет-Асоціацією України та Українською бібліотечною асоціацією, підписаного 26 травня 2020 року, стали доступні для ознайомлення.
Документ передбачає:
– створення осередків формування цифрової грамотності на базі публічних бібліотек у всіх регіонах України;
– удосконалення комунікації між представниками органів місцевого самоврядування, фірм-провайдерів і керівників публічних бібліотек на місцях для створення техніко-технологічних та фінансових умов щодо підключення публічних бібліотек до інтернет-мережі;
– впровадження програми державних субвенцій і захищених статей Державного бюджету України на 2021 рік для відповідного технічного оснащення і підключення публічних бібліотек до Інтернету, стимулювання розвитку широкосмугового доступу до Інтернету в цих закладах;
– стимулювання залучення представників бізнесу до допомоги публічним бібліотекам щодо технічного оснащення й підключення до Інтернету і розвиток взаємних програм партнерства;
– інформування територіальних громад стосовно переваг використання онлайн-сервісу «Бібліотека для тебе / Library for you»;
– залучення фахівців до проведення на базі публічних бібліотек занять з різними верствами населення з розвитку цифрової грамотності й формування цифрових навичок.
Державною службою якості освіти України упродовж квітня – травня 2020 року було проведено опитування науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти закладів вищої освіти з питань використання технологій дистанційного навчання під час загальнонаціонального карантину.
Державною службою якості освіти України упродовж квітня – травня 2020 року було проведено опитування науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти закладів вищої освіти з питань використання технологій дистанційного навчання під час загальнонаціонального карантину.
Загалом в анкетуванні взяли участь близько 30 тис. респондентів: 22,4 тис. здобувачів вищої освіти та 6 тис. науково-педагогічних працівників. Отримані відповіді допомогли виявити досягнення і проблеми, які є загальними для освітянської спільноти, а також визначити основні тенденції розвитку процесів використання сучасних технологій дистанційного навчання. Усі респонденти, як виявилось, з розумінням поставились до необхідності дистанційної роботи, але при цьому зазначили, що нова ситуація стала для них викликом, який потребує зваженої та ефективної відповіді.
28 червня 2020 року відбудеться вебінар на тему «Договори у сфері ІВ».
28 червня 2020 року відбудеться вебінар на тему «Договори у сфері ІВ».
Організатори: відділення розвитку відносин у сфері інтелектуальної власності Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності», Redcliffe Partners та Legal IT Group.
Під час вебінару будуть обговорюватись наступні питання:
– основні положення та особливості договірних відносин у сфері ІВ;
– визначення об’єкту ІВ;
– підходи до формування договору в залежності від суб’єктів укладання тощо.
Спікери:
– Марія Коваль, радниця і керівниця практики інтелектуальної власності Redcliffe Partners, адвокат, арбітр Центру арбітражу та медіації ВОІВ з доменних спорів, членкиня Комітету з авторських прав Міжнародної асоціації торговельних марок;
– Катерина Дубас, IT-юрист в Legal IT Group, спеціаліст із супроводження договірної роботи у сфері IT;
– Сергій Брудняк, керівник проекту Центрів підтримки технологій та інновацій TISC в Україні, професіонал з інтелектуальної власності Укрпатенту, експерт в сфері права інтелектуальної власності та відносин в інноваційній екосистемі.
Участь у вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації.
Уряд надав доручення Мінцифри та іншим центральним органам виконавчої влади впродовж місяця розробити модуль погодження нормативно-правових актів у онлайн режимі. Це дозволить поступово перейти від паперового до електронного документообігу та пришвидшити роботу Кабінету Міністрів.
Уряд надав доручення Мінцифри та іншим центральним органам виконавчої влади впродовж місяця розробити модуль погодження нормативно-правових актів у онлайн режимі. Це дозволить поступово перейти від паперового до електронного документообігу та пришвидшити роботу Кабінету Міністрів.
Також в органах виконавчої влади України буде призначатись посадова особа (рівнем не нижче заступника керівника), відповідальна за підключення до системи е-документообігу.
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.