Search results found:

posts - 3802

pages - 381

TO BE OR NOT TO BE – THAT IS THE QUESTION

TO BE OR NOT TO BE – THAT IS THE QUESTION

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Бути чи не бути університетам: криза ідентичності в Австралії».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Бути чи не бути університетам: криза ідентичності в Австралії».

Автор говорить про те, що нові жорсткі вимоги до закладів вищої освіти щодо проведення досліджень світового рівня, можуть поставити під загрозу ім’я і благополуччя університетів. Країни розробили системи класифікації, щоб розподілити свої університети за категоріями з метою оцінювання репутації, прийняття рішення про фінансування чи регулювання. Найбільш жорсткий директивний підхід застосувала Австралія: тут щоб отримати високу оцінку, університети повинні проводити дослідження на найвищому рівні та здійснювати підготовку в докторантурі щонайменше у трьох широких галузях знань. Перегляд вимог до закладів освіти викликає занепокоєння. Надходження від міжнародної освіти, які університети зазвичай використовували для фінансування своїх досліджень, останнім часом скоротились, що найсильніше вплинуло на регіональні ЗВО, а реформа освіти, що вимагає «готових до роботи випускників» позбавила університети можливості перехресного субсидування досліджень за рахунок внутрішніх грантів на викладання. Автор наводить думки австралійських вчених з приводу того, як саме можна вирішити цю проблему та звертається до політиків задля пошуку компромісів.

Детальніше: https://bit.ly/3ERPvZM

2023-03-03
Share
НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ

НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ

Міністерство цифрової трансформації України, міжнародна компанією з кібербезпеки ISSP, канадський Toronto Metropolitan University та рекрутингова платформа BazaIT оголосили відкриття конкурсу на участь у тримісячній онлайн-програмі RE/START IN CYBER з навчання теоретичним і практичним основам кібербезпеки.

Міністерство цифрової трансформації України, міжнародна компанією з кібербезпеки ISSP, канадський Toronto Metropolitan University та рекрутингова платформа BazaIT оголосили відкриття конкурсу на участь у тримісячній онлайн-програмі RE/START IN CYBER з навчання теоретичним і практичним основам кібербезпеки.

Це має допомогти зацікавленим особам отримати якісні знання і практики з кібербезпеки, щоб у подальшому вони могли реалізувати себе у цій важливій та перспективній сфері. Участь у конкурсі можуть взяти громадяни України віком від 25 до 60 років, які не мають профільної освіти та досвіду роботи у кібербпезпеці і вільно володіють англійською мовою. Програма передбачає інтерактивне проходження онлайн-курсу із основ кібербезпеки (теоретична підготовка та виконання практичних завдань); консультації менторів ISSP Training Center в онлайн та в офлайн форматі; допомогу з пошуком роботи у сфері кібербезпеки. Фахівці рекрутингової платформи BazaIT допоможуть учасникам програми підготуватися до співбесіди з майбутнім роботодавцем, написати CV та мотиваційні листи, розвивати власні soft skills. Ті, хто успішно завершать навчання, отримають сертифікат GIAC Foundational Cybersecurity Technologies (GFACT), який визнається у всьому світі. Подати заявку на участь можна до 15 березня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3ZzJyZG, https://bit.ly/3mi7phY, https://bit.ly/3J3WQIo

2023-03-03
Share
ОЕСР: ПОЛІТИКА ПОСИЛЕННЯ СТІЙКОСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЛАНЦЮЖКІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ

ОЕСР: ПОЛІТИКА ПОСИЛЕННЯ СТІЙКОСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЛАНЦЮЖКІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Політика посилення стійкості глобальних ланцюжків доданої вартості: емпіричні дані про шок від COVID-19» із серії «Документи з питань політики ОЕСР у сфері науки, технологій та промисловості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Політика посилення стійкості глобальних ланцюжків доданої вартості: емпіричні дані про шок від COVID-19» із серії «Документи з питань політики ОЕСР у сфері науки, технологій та промисловості».

У ньому наголошується: масштабні перебої у постачанні, які мали місце під час пандемії, викликали занепокоєння серед політиків щодо того, що глобалізовані ланцюги доданої вартості наражають національні економіки на негативний вплив імпортованих «шоків». У цій роботі використано нові індикатори залежності глобальних ланцюжків доданої вартості та екзогенних пандемічних «шоків» для економетричної оцінки впливу перебоїв в імпорті на внутрішнє виробництво. Результати свідчать, що негативні наслідки таких перебоїв є особливо значними, коли кількість країн-постачальників та компаній-постачальників є невисокою. Симуляції економетричної моделі показують, що диверсифікація постачальників має значні переваги з точки зору захисту вітчизняного виробництва від перебоїв у постачанні, тоді як часткова офшоризація виробництва має лише незначні додаткові переваги. Технологічні інновації, які зменшують зовнішню залежність, можуть мати такі ж переваги, як і диверсифікація постачальників.

Детальніше: https://bit.ly/3Zfczd9, https://bit.ly/3EPHnZW, https://doi.org/10.1787/fd82abd4-en

2023-03-03
Share
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Знайомтесь, інституційні репозитарії Житомирщини:
· Державного університету «Житомирська політехніка»
· Житомирського державного університету імені Івана Франка
2023-03-03
Share
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Знайомтесь, інституційні репозитарії Донеччини:
· Донецького національного технічного університету
· Маріупольського державного університету
2023-03-02
Share
ЯК ПЕРЕТВОРИТИ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ НА МОЖЛИВОСТІ

ЯК ПЕРЕТВОРИТИ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ НА МОЖЛИВОСТІ

Times Higher Education рекомендує інформаційний матеріал «Перетворіть результати навчання на можливості за допомогою цифрових облікових даних».

Times Higher Education рекомендує інформаційний матеріал «Перетворіть результати навчання на можливості за допомогою цифрових облікових даних».

У ньому йдеться про те, що доволі складним є завдання опису результатів навчання у форматі й термінології, які були б цілком зрозумілими для роботодавців. Студенти, які шукають роботу, прагнуть поділитися інформацією про свої знання, але роботодавці при відборі майбутніх працівників намагаються якомога ретельніше зрозуміти й перевірити їхні здібності. Зробити це набагато простіше за допомогою цифрових облікових даних. Зокрема, цифрові посвідчення забезпечують подолання комунікаційного розриву між роботодавцями та потенційними працівниками; облікові дані допомагають студентам розповідати свої історії; цифрові облікові дані відкривають шлях для кар’єри, популяризують заклад вищої освіти, підвищують залученість студентів. У публікації наводяться конкретні приклади, кращі практики, позитивні відгуки, а також пропонуються корисні цифрові рішення (Credly Acclaim, LMS Integrations, Talent Directory)

Детальніше: https://bit.ly/3IGxqix

2023-03-02
Share
WEB OF SCIENCE OPEN HOUSE SESSIONS

WEB OF SCIENCE OPEN HOUSE SESSIONS

15 березня 2023 року відбудеться вебінар «День відкритих дверей Web of Science».

15 березня 2023 року відбудеться вебінар «День відкритих дверей Web of Science».

Під час заходу редакційна команда Web of Science запропонує слухачам власне бачення процесу оцінювання журналів, детально роз’яснить критерії їх відбору, наведе пояснення щодо надійності процесу оцінювання для включення до Web of Science Core Collection™ . Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3mejTqS, https://bit.ly/41BNyKY

2023-03-02
Share
КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ ПРЕМІЇ «DANUBIUS YOUNG SCIENTIST AWARD 2023»

КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ ПРЕМІЇ «DANUBIUS YOUNG SCIENTIST AWARD 2023»

Австрійське федеральне міністерство освіти, науки та досліджень разом із Інститутом Дунайського регіону та Центральної Європи оголосили конкурс для молодих учених на здобуття премії «Danubius Young Scientist Award 2023».

Австрійське федеральне міністерство освіти, науки та досліджень разом із Інститутом Дунайського регіону та Центральної Європи оголосили конкурс для молодих учених на здобуття премії «Danubius Young Scientist Award 2023».

Премія присуджується тим, хто має значні наукові здобутки у дослідженні Дунайського регіону. Її призначення – підтримати кращі наукові роботи та знайти талановитих молодих дослідників. У 2023 році премія у сумі 1350 євро буде вручена 14-м молодим ученим, які представлятимуть кожну з країн Дунайського регіону (Австрія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Молдова, Німеччина, Сербія, Словаччина, Словенія, Румунія, Угорщина, Хорватія, Чехія, Чорногорія та Україна). Критерії відбору номінантів: наукова досконалість, інноваційний підхід, актуальність, потенціал (інтеграція в міжнародні мережі, досвід участі у наукових проєктах, публікаційна історія, досвід викладацької діяльності). Подати заявку на участь у конкурсі можна до 5 травня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3kzlibb, https://bit.ly/3KNaLE2, https://bit.ly/3y3BrIS

2023-03-02
Share
РЕКОМЕНДАЦІЇ EUA ЩОДО НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

РЕКОМЕНДАЦІЇ EUA ЩОДО НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Європейська асоціація університетів підготувала рекомендації щодо покращення Програми Horizon Europe та підготовки програми, яка прийде на її заміну.

Європейська асоціація університетів підготувала рекомендації щодо покращення Програми Horizon Europe та підготовки програми, яка прийде на її заміну.

У цих рекомендаціях EUA зосередилася на особливостях та наскрізних темах рамкових програм ЄС з досліджень та інновацій. Йдеться про інновації, відкриту науку, мультидисциплінарність, залучення соціальних та гуманітарних наук, міжнародну співпрацю, взаємодію з іншими програмами фінансування, а також правила участі. Асоціація опублікувала спільну заяву з CESAER, у якій висловила занепокоєння незбалансованою часткою фінансування дослідницьких проектів у рамках кластерів Horizon Europe порівняно з проектами, які знаходяться на стадії розробки та реалізації. У подальшому планується доповнити рекомендації до Програми Horizon Europe формулюванням власного бачення майбутніх викликів і ключових напрямків, які слід враховувати при розробці наступної рамкової програми досліджень та інновацій.

Детальніше: https://bit.ly/3kF16oo, https://bit.ly/3J262wI, https://bit.ly/3J50GRD, https://bit.ly/3kC2Azz

2023-03-02
Share
IT CAREER CHALLENGE

IT CAREER CHALLENGE

13-21 березня 2023 року відбудеться «IT Career Challenge».

13-21 березня 2023 року відбудеться «IT Career Challenge».

Захід покликаний об’єднати на одній площадці студентів і роботодавців у сфері ІТ, підготувати молодих фахівців до майбутньої кар’єри, показати можливості набуття ними практичного досвіду. Планується провести сім воркшопів з експертами із компаній SoftServe, GlobalLogic, Jooble, Readdle, Appflame, SQUAD, EY, а також провести індивідуальні зустрічі із рекрутерами для набуття студентами навичок участі у співбесідах. Організатор – UGEN.

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/387, https://bit.ly/3Z8gWXy,

2023-03-02
Share