Соціалістична Республіка В’єтнам відповідно до Угоди про співробітництво в галузі освіти з Урядом України, надає стипендії для навчання та наукового стажування у своїх університетах у 2021 році.
Соціалістична Республіка В’єтнам відповідно до Угоди про співробітництво в галузі освіти з Урядом України, надає стипендії для навчання та наукового стажування у своїх університетах у 2021 році.
Це: – до 25 стипендій для здобуття вищої освіти за освітніми рівнями «бакалавр» та/або «магістр» у закладах вищої освіти за філологічними, природничими і технічними спеціальностями; – до 10 стипендій для навчання в аспірантурі закладів вищої освіти; – до 5 стипендій для наукового стажування.
На Всеукраїнському форумі «Україна 30. Освіта та наука» представники Мінцифри розповіли про необхідність реформування IT-освіти, цифрову грамотність та забезпечення українців швидкісним Інтернетом.
На Всеукраїнському форумі «Україна 30. Освіта та наука» представники Мінцифри розповіли про необхідність реформування IT-освіти, цифрову грамотність та забезпечення українців швидкісним Інтернетом.
Глобальне завдання Мінцифри полягає у побудові цифрової держави, основою якої є її громадяни — освічені, сучасні та успішні. Тому окрім покращення умов для розвитку технологічних галузей та створення цифрових продуктів, Мінцифра фокусується на розвитку освіти, зокрема в IT-сфері. Пріоритетні цілі — навчити цифрової грамотності 6 млн українців за 3 роки та збільшити частку IT у ВВП країни до 10%.
У рамках форуму відбулась панель «Цифровізація освіти та науки», на якій експерти розповіли про платформи «Дія.Цифрова освіта» та «Всеукраїнська школа онлайн», а також забезпечення громадян доступом до швидкісного інтернету. Обговорювались сучасні виклики та шляхи їх подолання, перспективи розвитку IT-освіти в Україні.
Міністерством освіти і науки України 1 червня 2021 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Міністерством освіти і науки України 1 червня 2021 року відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 р. № 943, оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.
Проєкт Концепції, який визначає стратегічні напрями цифрового розвитку та цифрової трансформації освіти і науки було презентовано на площадці Всеукраїнського форуму «Україна 30. Освіта і наука».
Стратегія цифрової трансформації освіти і науки націлена на те, щоб створити єдину освітню екосистему, яка допоможе здобувачам освіти та педагогічним працівникам розвиватись, опановувати цифрові компетентності й мати постійний доступ до якісного цифрового контенту.
Визначені наступні цілі: – створення цифрового освітнього середовища, забезпечення шкіл комп’ютерною технікою та широкосмуговим доступом до інтернету (виділено 500 млн. грн на проведення Інтернету до 3 000 населених пунктів і, відповідно, закладів освіти в них, 980 млн. грн на забезпечення комп’ютерною технікою вчителів для якісного проведення дистанційного навчання); – формування цифрових компетентностей спільно з партнерами Google та Microsoft, розробка типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з цифрової компетентності; – створення сучасного змісту освіти шляхом розвитку платформи «Всеукраїнська школа онлайн».
У найближчих планах МОН також трансформація послуг та процесів освіти, зокрема – запуск електронної черги до закладів освіти; централізований збір та аналіз даних у сфері освіти і науки; запуск платформи “Позашкілля”, на якій буде зосереджено всі можливості позашкільної освіти в Україні.
За фінансової підтримки Програми Європейського Союзу «Еразмус+» 36 українців з 2 756 переможців цьогорічного конкурсу з усього світу будуть навчатися на спільних магістерських програмах у провідних університетах Європи.
За фінансової підтримки Програми Європейського Союзу «Еразмус+» 36 українців з 2 756 переможців цьогорічного конкурсу з усього світу будуть навчатися на спільних магістерських програмах у провідних університетах Європи.
Це наші співвітчизники з Києва, Чернівців, Острога, Львова, Херсону, Маріуполя, Одеси, Ужгорода, Дніпра та Харкова. Ще 117 студентів з України резервного списку мають шанс на стипендію.
Спільні магістерські програми «Еразмус Мундус» – це магістерські програми, розроблені у партнерстві університетів двох і більше країн Європи, які надають гранти кандидатам з усього світу та покривають витрати на навчання, трансфери, візу, страхування, щомісячну стипендію. Окрім основних освітніх програм, студенти отримують можливість відвідувати мовні курси, дізнатись більше про країни Європи, нові традиції та культури разом з одногрупниками з усього світу.
Студенти з України розпочнуть своє навчання на спільних магістерських програмах «Еразмус Мундус» восени 2021 року у відомих університетах Бельгії, Чехії, Естонії, Фінляндії, Німеччини, Греції, Ірландії, Італії, Іспанії, Швеції та Великобританії. Основними предметними областями, які обрали наші студенти, є: література, засоби масової інформації та культура; європейські та євразійські студії; інженерні та програмні системи; інноваційна медицина та охорона здоров’я; хімія; математика; політика, економіка та суспільство.
Всього на конкурс 2021 року від України було подано 162 заявки, що дозволило Україні увійти до топ-25 країн.
31 травня 2021 року на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Освіта і наука» Президент України підписав Указ № 217/2021 «Питання проекту «Президентський університет».
Президентський університет має стати сучасним інноваційним освітнім та науковим центром з підготовки лідерів, які володітимуть якісними прикладними знаннями, лідерськими навичками. Його випускники будуть задіяні у стратегічних галузях розвитку держави та готові до сучасних викликів.
Освітній простір охоплюватиме напрями та спеціальності, які відносяться до професії майбутнього або створюють шосту хвилю технологічного устрою.
В основу Президентського університету закладено три «П»: Personality (індивiдуальнiсть); Profession (професіоналізм); Progress (здатність до стратегічного розвитку). На цих складових будуть ґрунтуватись вступні тестування, вони забезпечать розвиток професійних навичок.
Організація освітнього процесу передбачається за всіма напрямами: бакалавр, магістр, МВА, МВІ, PHD.
Освітні напрями університету: – інформаційні технології; – кібербезпека та штучний інтелект; – нанотехнології; – аерокосмічні технології; – біотехнології та науки про здоров’я; – енергетичні технології; – глобалізація та міжнародні комунікації.
Розвиток особистості базуватиметься на наступних ключових темах: компетентність (технічна і поведінкова); комунікативні навички; професійні навички; мотивація до розвитку (наставництво).
Особливістю університету для студентів та викладачів стане: соціальний пакет, безкоштовне навчання, соцстрахування та гарантоване працевлаштування випускників університету в провідних державних компаніях, дослідницьких та наукових установах, центральних органах влади тощо.
До викладання в університеті залучатимуть найкращих українських фахівців, іноземних викладачів та експертів і застосовуватимуться найсучасніші методики викладання (ключовий принцип: 30% теорії та 70% практики).
Президент України під час виступу на Форумі «Україна 30. Освіта і наука» наголосив, що тема освіти є першочерговою.
Президент України під час виступу на Форумі «Україна 30. Освіта і наука» наголосив, що тема освіти є першочерговою.
Ключовими умовами успішного розвитку української освіти є розбудова необхідної інфраструктури, актуалізація її змісту відповідно до потреб сучасного світу, забезпечення кадрового потенціалу, мотивація здобувачів освіти, підготовка яких має починатися не з 17-18 років в університеті, а майже з народження з тим, щоб сформувалась особистість з новим мисленням.
Перша умова – розбудова інфраструктури. Починаючи з 2019 року в межах програми «Велике будівництво» по всій країні було відремонтовано та збудовано понад 150 шкіл, а до кінця 2021 року планується збільшити цю кількість до двохсот. Паралельно з будівництвом відбувається забезпечення закладів освіти швидкісним інтернетом, розробляються державні програми відродження професійно-технічної освіти та відновлення й розбудови студентських гуртожитків.
Друга важлива умова – розвиток кадрового потенціалу: цьогоріч були підвищені заробітні плати освітян.
Третя умова – мотивовані здобувачі освіти. Цього року були запроваджені президентські стипендії для найкращих учнів за результатами ЗНО, переможців всеукраїнських та міжнародних олімпіад, а також гранти Президента на навчання за кордоном.
Четверта умова – забезпечення високого рівня змісту освіти. Освіта має не лише давати знання, а й розвивати важливі для сучасної людини навички лідерства, саморозвитку, креативного мислення, фінансової, цифрової, інформаційної грамотності.
З метою подальшого розвитку енергетичного переходу Федеральне міністерство освіти та наукових досліджень Німеччини (BMBF) оголосило конкурс для надання підтримки співпраці з Україною, Центральною Азією та Південним Кавказом у галузі зеленого водню.
З метою подальшого розвитку енергетичного переходу Федеральне міністерство освіти та наукових досліджень Німеччини (BMBF) оголосило конкурс для надання підтримки співпраці з Україною, Центральною Азією та Південним Кавказом у галузі зеленого водню.
BMBF надаватиме фінансування релевантним пілотним проектам, в рамках яких будуть розроблені конкурентоспроможні технології у співпраці з науково-дослідними установами згаданих країн – як для виробництва та зберігання, так і для транспортування та використання зеленого водню. Також можлива підтримка проектів, які досліджують потенціал захисту клімату та соціальне значення зелених технологій майбутнього.
Фінансування надається індивідуальним або комплексним проектам німецьких заявників, які подаються спільно із, принаймні, однією або кількома науковими установами країн-партнерів. Тривалість проектів – до 36 місяців.
Тематичні напрями конкурсу: – процеси виробництва / каталізу: (подальший) розвиток ефективних процесів каталізу, включаючи визначення стійких матеріалів для каталізаторів; процесів прямого виробництва високоякісних хімічних речовин, таких як олефіни та рідкі ароматичні сполуки; – водневий електроліз: дослідження процесів електролізу водню з використанням відновлюваних джерел енергії та з урахуванням особливого потенціалу цільових регіонів; – біомаса: Дослідження технологій виробництва водню з біомаси або за допомогою біомаси (наприклад, каталітичні генератори водню з біосировини або біотехнології для виробництва водню з харчових відходів); – відновлювані джерела енергії: поєднання піролізу метану з виробництвом електроенергії з відновлюваних джерел енергії відповідно до регіональних можливостей; – зберігання, транспортування та розподіл водню: використання існуючих трубопроводів та іншої транспортної інфраструктури, промислові вимоги та сертифікація; – утилізація вуглецю: Розробка екологічно стійких методів утилізації вуглецю як продукту піролізу, які сприяють збільшенню прибутковості всього процесу; – потенціал захисту клімату: супутні дослідження з вивчення потенціалу захисту клімату, що відкривають можливості розвитку сталого виробництва водню та утилізації побічних продуктів; – суспільство та екологія: Аналіз соціального значення та сприйняття чи аналіз балансу парникових газів або екологічного балансу.
Розмір та тривалість можливої підтримки – проектна підтримка здійснюється у формі безповоротного гранту. Вона становить максимум 200 тис. євро на один проект з німецької сторони – в окремих випадках плюс 20-відсоткова фіксована ставка.
Подати заявку на участь у конкурсі можна до 30 червня 2021 року.
Захист і здоров’я довкілля наразі є серйозною проблемою, яка зачіпає благополуччя народів та економічний розвиток у всьому світі. Відзначення цього дня дає можливість розширити основу для розуміння необхідності та відповідальної поведінки людей, підприємців та громад у справі збереження і захисту довкілля.
1972 рік ознаменувався поворотним моментом у розвитку міжнародної екологічної політики: відбулась перша велика конференція з екологічних питань, відома як Конференція з довкілля людини або Стокгольмська конференція. Пізніше у 1972 році Генеральна Асамблея ООН прийняла резолюцію про проведення 5 червня Всесвітнього дня довкілля і закликала уряди та організації системи ООН щорічно проводити у цей день заходи, які підтверджують стурбованість збереженням і охороною довкілля та допомагають поглибити екологічну обізнаність.
Якість технічної освіти та дефіцит спеціалістів — це проблеми для майже половини студентів і роботодавців, що було виявлено за результатами спеціального дослідження, проведеного ІТ-асоціацією України.
Якість технічної освіти та дефіцит спеціалістів — це проблеми для майже половини студентів і роботодавців, що було виявлено за результатами спеціального дослідження, проведеного ІТ-асоціацією України.
Надання сучасних знань та формування затребуваних навичок вимагає: – кваліфікованих викладачів-практиків; – підготовлених курсів (а у сучасних умовах ще й у якісному онлайн форматі); – можливостей відпрацювати знання на практиці; – розуміння студентами та молодими фахівцями того факту, що починаючи з вишу спеціалісти мають багато вчитися, щоб встигати за змінами у сфері технологій.
Університетам важко відповідати таким вимогам та встигати за індустрією. На це впливає їхнє матеріально-технічне забезпечення, матеріальне стимулювання викладачів та постійний відтік кадрів.
Три стратегічно важливих напрямки співпраці реального бізнесу з університетами: – створення нової генерації викладачів, яка спроможна зробити ключовий внесок у якісне навчання студента, має бути підтримана бізнесом шляхом впровадження програм підвищення кваліфікації, де б інженери з індустрії на прикладі реальних проєктів показували викладачам, як застосовувати сучасні технології на практиці; конкурсів проєктів викладачів, реалізацію викладацьких ідей — від інноваційного курсу та розробки необхідного програмного забезпечення до наукового дослідження та міжнародного стажування; впровадження системи персональних грантів найкращим (за різними показниками) викладачам, які будуть мотивувати їх залишатися в університетах та розвиватися; – формування якісного онлайн-контенту, дистанційного навчання, наявність зручних технологій та привабливого контенту може стати конкурентною перевагою як української освіти в цілому, так і конкретного університету для абітурієнтів; можливість ЗВО та роботодавцям створювати спільні онлайн-курси, залучаючи до викладання інженерів з компаній; – застосування R&D проєктів дозволить подолати основну проблему фахівця-початківця — нестачу практичних навичок, які необхідні для роботи на реальному проєкті. Ідея полягає в тому, що компанії передають в університети свої проєкти — це можуть бути або справжні комерційні задачі, які викладачі та студенти вирішують як субпідрядники, або навчальні проєкти, задачі, яких максимально наближені до реальних. В обидвох випадках — це можливість для студентів і викладачів познайомитися із тим як «живе» реальний проєкт, навчитися працювати в команді, взаємодіяти із замовником та презентувати результати своєї роботи; – грантові проєкти, які компанії можуть виділяти для підтримки ідей викладачів і студентів.
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.