Search results found:

posts - 3814

pages - 382

РІК ВІД ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЧИННОГО ПОРЯДКУ ПРИСУДЖЕННЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

РІК ВІД ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЧИННОГО ПОРЯДКУ ПРИСУДЖЕННЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

31 січня 2023 року відбудеться вебінар «Перша річниця порядку присудження доктора філософії: досвід застосування та перспективи вдосконалення».

31 січня 2023 року відбудеться вебінар «Перша річниця порядку присудження доктора філософії: досвід застосування та перспективи вдосконалення».

Під час заходу планується обговорити актуальні питання практичної реалізації затвердженого Кабінетом Міністрів України 12 січня 2022 р. № 44«Порядку присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії», зокрема – проблеми, з якими стикаються заклади вищої освіти під час його застосування.

Детальніше: https://bit.ly/3XAEmDy, https://bit.ly/3XzM2pF

2023-01-20
Share
ПРЕМІЇ ЮНЕСКО ТА ЯПОНІЇ ЗА ОСВІТУ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ПРЕМІЇ ЮНЕСКО ТА ЯПОНІЇ ЗА ОСВІТУ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ЮНЕСКО оголосила конкурс на здобуття Премії ЮНЕСКО та Японії за освіту для сталого розвитку (ESD) 2023 року.

ЮНЕСКО оголосила конкурс на здобуття Премії ЮНЕСКО та Японії за освіту для сталого розвитку (ESD) 2023 року.

Премія фінансується урядом Японії та передбачає три нагороди проектам і програмам у сфері освіти для сталого розвитку, які формують знання, ставлення, цінності та дії освітян, спрямовані на протидію глобальним викликам зміни клімату, щоб створювати краще майбутнє для всіх. Номінанти мають продемонструвати надихаючі приклади діяльності організацій, окремих осіб та урядів, що заохочують навчання і діяльність у сфері сталого розвитку. Премія присуджується з 2015 року, а її розмір становить 50 тис. дол. США. Висунення претендентів здійснюється урядами держав-членів ЮНЕСКО, а також неурядовими організаціями-партнерами ЮНЕСКО. Заявки приймаються до 21 квітня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3XACWJe, https://bit.ly/3GRM2e1

2023-01-20
Share
ОЕСР: РЕАГУВАННЯ НА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДАНИХ

ОЕСР: РЕАГУВАННЯ НА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Реагування на суспільні виклики за допомогою даних: доступ, обмін, управління та контроль» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала останній випуск звіту «Реагування на суспільні виклики за допомогою даних: доступ, обмін, управління та контроль» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

У ньому наголошується, що доступ до даних, обмін ними та їх повторне використання (тобто відкритість даних) може принести значні соціальні та економічні вигоди. Зокрема – під час реагування на надзвичайні ситуації у сфері охорони здоров’я (як пандемія COVID-19) та здійснення заходів, спрямованих на досягнення Цілей сталого розвитку. Разом із тим, відкритість даних спричиняє ризики для окремих осіб та організацій: ризики для приватності, захисту особистих даних, прав інтелектуальної власності, цифрової та національної безпеки. Етичні проблеми виникають, коли доступ до даних, обмін ними та їх повторне використання підривають етичні цінності та норми моралі. Звіт демонструє, як збалансовані та диференційовані підходи до управління й контролю даними можуть максимізувати переваги згадані вище переваги й нівелювати недоліки при дотриманні законних інтересів суспільства і цілей державної політики.

Детальніше: https://bit.ly/3IYeq0J, https://bit.ly/3IV8plx, https://doi.org/10.1787/2182ce9f-en

2023-01-20
Share
СТВОРЕННЯ ЦИФРОВИХ КУРСІВ ІЗ ВІДКРИТИМ ДОСТУПОМ

СТВОРЕННЯ ЦИФРОВИХ КУРСІВ ІЗ ВІДКРИТИМ ДОСТУПОМ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріки Варнач «Поради щодо створення цифрових курсів з відкритим доступом, присвячених проблемам кліматичної кризи».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріки Варнач «Поради щодо створення цифрових курсів з відкритим доступом, присвячених проблемам кліматичної кризи».

Автор наголошує, що подолання кліматичної кризи, як і більшість глобальних викликів, має в своїй основі відповідну освіту. Знання глобального та місцевого клімату і того, як він змінюється, може не лише розширити можливості окремих людей, громад та підприємств у боротьбі з причинами та наслідками цієї проблеми, але й допомогти їм адаптуватися до змін, підвищити стійкість та зменшити ризики. Подаються поради для тих, хто має намір розробляти, планувати, створювати та впроваджувати курси з кліматичної освіти. Зокрема, пропонується розробляти безкоштовні ресурси з відкритим доступом; робити зручним їх дизайн для різних категорій слухачів; зміст курсів має бути зрозумілим для глобальної аудиторії; бажано передбачити декілька засобів взаємодії зі слухачами; забезпечити інклюзивність, підтримувати співпрацю та взаємодію; орієнтуватись на цільову аудиторію. Крім того, потрібне широке інформування громадськості про створений освітній ресурс та задіяння усіх доступних інструментів комунікації (від соціальних медіа до професійних мереж і спеціальних маркетингових каналів) задля охоплення якомога більшої кількості людей.

Детальніше: https://bit.ly/3kjXkQB, https://bit.ly/3w9hwrd

2023-01-19
Share
КОНКУРСИ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+ 2023 РОКУ

КОНКУРСИ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+ 2023 РОКУ

Оприлюднені документи та оголошення конкурсів Програми ЄС Еразмус+ 2023 року.

Оприлюднені документи та оголошення конкурсів Програми ЄС Еразмус+ 2023 року.

У відкритому доступі усі зацікавлені можуть ознайомитись з наступними документами: Call for proposals 2023; Programme Guide 2023 (in the Erasmus+ Website); Annual Work Programme 2023; конкурсна документація для напрямів ЕАСЕА. Також українською мовою представлений огляд можливостей, відкритих для України на 2023 р., відеозаписи заходів тощо. На сайті Міністерства освіти і науки України є перелік пріоритетів, план трансформації освіти України, новий план дій МОН щодо розвитку освіти EDUCATION 4.0 UKRAINIAN SUNRISE.

Детальніше: https://bit.ly/3IX8NzV, https://bit.ly/3QOs1JN, https://bit.ly/3w7pb9v, https://bit.ly/3CXkKBX, https://bit.ly/3ISDaHP, https://bit.ly/3Wdl3zi, https://bit.ly/3iPczkk, https://bit.ly/3knQyJE, https://bit.ly/3XlnOzP, https://bit.ly/3XkNYmo, https://bit.ly/3QLBrFW, https://bit.ly/3XloPb7, https://bit.ly/3CYB6dA

2023-01-19
Share
ПРОГРАМА СТИПЕНДІЙ ВІД BASEES

ПРОГРАМА СТИПЕНДІЙ ВІД BASEES

Британська Асоціація Слов’янських та Східноєвропейських Студій (BASEES) оголосила конкурс на стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Британська Асоціація Слов’янських та Східноєвропейських Студій (BASEES) оголосила конкурс на стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Переможці отримають стипендію для підтримки інтелектуальної діяльності у розмірі 1 тис. фунтів стерлінгів, зможуть стати членами BASEES, та відповідно упродовж року брати участь у регулярних семінарах BASEES Talks, представляти свої дослідження. Стипендії відкриті для науковців, які наразі проживають в Україні, працюють в українських академічних установах, мають ступінь доктора філософії чи еквівалент у галузі гуманітарних і соціальних наук або навчаються на програмах доктора філософії. Документи на конкурс можна подати до 31 січня 2023 року.

Детальніше: https://cutt.ly/U2KEcKz, https://bit.ly/3WfZfTz, https://bit.ly/3QMBkdg

2023-01-19
Share
НОВИЙ ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ НА «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА»

НОВИЙ ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ НА «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА»

На порталі «Дія.

На порталі «Дія.

Цифрова освіта» став доступний новий освітній серіал «Базові принципи працевлаштування та фінансової грамотності». Він покликаний допомогти у пошуку роботи та підвищені цифрової грамотності, щоб люди могли адаптуватися до нових умов. Розглядаються наступні питання: з чого варто почати пошук роботи, якщо попередня робота була втрачена чи у разі бажання зміни роду діяльності; ситуація на ринку праці; як зареєструватись на біржі праці, отримати роботу, обрати сферу діяльності; як правильно написати резюме, скласти мотиваційний лист та підготуватись до ти співбесіди; теорія життєвого циклу людського капіталу, формула багатства; персональний бюджет (види та правила ведення); кредити та інфляція; фінансове планування; депозити та кредити. Курс розроблено студентами Київської школи економіки в рамках програми UPSHIFT за підтримки ЮНІСЕФ та Міністерства цифрової трансформації України.

Детальніше: https://bit.ly/3ZGrzl1, https://bit.ly/3IViRJD

2023-01-19
Share
ОЕСР: ПІДТРИМКА ТРАНСГРАНИЧНИХ ПОТОКІВ ДАНИХ

ОЕСР: ПІДТРИМКА ТРАНСГРАНИЧНИХ ПОТОКІВ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння транскордонним потокам даних» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння транскордонним потокам даних» із серії «Документи ОЕСР із цифрової економіки».

У ньому наголошується, що потоки даних мають вирішальне значення для глобальної економічної та соціальної взаємодії, але для полегшення обміну ними (особливо – транскордонного) необхідно забезпечити довіру до них. Завдання створення глобального цифрового середовища та переміщення даних через державні кордони потребує забезпечення відповідного контролю й захисту даних, що визначено у Концепції «Вільний потік даних на основі довіри» (DFFT). У звіті подається інформація про те, як різні країни та зацікавлені сторони реалізують транскордонні потоки даних на основі довіри за допомогою прямих і непрямих підходів, на різних рівнях, а також у політичних спільнотах. Розглядаються питання, пов’язані з просуванням DFFT, а саме: інтероперабельність систем захисту приватного життя та даних; доступ уряду до персональних даних, що зберігаються у приватному секторі; заходи з локалізації даних. Автори звіту роблять висновок, що незважаючи на існуючі відмінності, є й спільні риси у цих процесів (взаємодоповнюваність та елементи конвергенції), які можуть допомогти зміцнити довіру, сприяти майбутній інтероперабельності та просуванню DFFT.

Детальніше: https://bit.ly/3ZFlRzQ, https://bit.ly/3kpDHa0, https://doi.org/10.1787/139b32ad-en

2023-01-19
Share
ПРО ЗАРПЛАТИ В АВСТРАЛІЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

ПРО ЗАРПЛАТИ В АВСТРАЛІЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Стали відомі «вражаючі» зарплати в австралійських університетах».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Росса «Стали відомі «вражаючі» зарплати в австралійських університетах».

У ній зазначається, що близько 50 співробітників заможних австралійських вишів заробляють більше, ніж середньостатистичний віце-канцлер в Англії. Нещодавно оприлюднені документи свідчать про можливості, якими користуються керівники австралійських університетів: десятки співробітників заробляють більше, ніж прем’єр-міністр, а сотні отримують зарплати, що значно перевищують передбачені у галузевих угодах. В університетах Сіднею та Квінсленду викладачі отримують понад 350 тис. австралійських доларів (201 тис. фунтів стерлінгів) на рік. І це – без урахування додаткових виплат, таких як пенсія за вислугу років й вихідна допомога при звільненні. Неочікувані дані були отримані від Австралійського податкового управління у 2018-19 і 2019-20 роках. Звісно, відомості були передані без персональної ідентифікації. Автор наголошує, що існує непрозорість нарахування зарплат, суми яких обговорюються у вузькому колі за зачиненими дверима. Національна профспілка працівників вищої освіти Австралії заявила, що зарплати керівників вишів «зашкалюють», тоді як навчальні заклади все більше покладаються на соціально незахищену робочу силу з низькими доходами. Університети, які можуть дозволити собі платити проректорам і вищому керівництву такі вражаючі суми, мали натомість забезпечити справедливе підвищення заробітної плати своїм працівникам.

Детальніше: https://bit.ly/3kkQqL9, https://bit.ly/3CUoYdz

2023-01-18
Share
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії.

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 23 грудня 2022 року. Рекомендовано присвоїти п’яти друкованим періодичним виданням категорію «А» та вісімнадцяти друкованим і чотирьом електронним категорію «Б» (наказ МОН від 23.12.2022 № 1166). Актуальний перелік наразі містить 128 друкованих та 8 електронних видань категорії «А», а також відповідно 1320 та 98 категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/3Oc9zIz, https://bit.ly/3GjgTkM, https://bit.ly/3C0EQuD

2023-01-18
Share