Search results found:

posts - 4226

pages - 423

Корисна інформація від Elsevier

Корисна інформація від Elsevier

Компанія Elsevier  створила сторінку центру онлайн-навчання Elsevier Training Hub, на якій представлені доступні усім бажаючим вебінари різними мовами, зокрема – англійською та українською.

Компанія Elsevier  створила сторінку центру онлайн-навчання Elsevier Training Hub, на якій представлені доступні усім бажаючим вебінари різними мовами, зокрема – англійською та українською.

Тематика цих вебінарів є різноплановою: це контентні рішення, медицина та хімія, управління дослідженнями, робочі процеси науковців, у тому числі – електронні книги, підготовка публікацій, менеджери посилань, дослідницька мережа, репозитарії, видавнича діяльність, інструменти віддаленого доступу тощо.

Зокрема, українською мовою будуть доступні такі вебінари:

– знайомство зі Scopus (30 квітня) ;

– пошук інформації у Scopus (7 травня); 

– профіль автора у Scopus (15 травня);

– бібліометричні інструменти Scopus (22 травня);

– бібліографічний менеджер Mendeley (29 травня).

Детальніше: https://www.elsevier.com/pl-pl/promo/elsevier-training-and-demo-webinars, https://www.brighttalk.com/webcast/10439/400203, https://www.brighttalk.com/webcast/10439/400205, https://www.brighttalk.com/webcast/10439/400209, https://www.brighttalk.com/webcast/10439/400214, https://www.brighttalk.com/webcast/10439/400215

2020-04-29
Share
Вебінар «Університетська система дотримання академічної доброчесності: нормативна база or/and/versus дієві механізми»

Вебінар «Університетська система дотримання академічної доброчесності: нормативна база or/and/versus дієві механізми»

29 квітня 2020 року проект сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) запрошує на вебінар «Університетська система дотримання академічної доброчесності: нормативна база or/and/versus дієві механізми».

29 квітня 2020 року проект сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) запрошує на вебінар «Університетська система дотримання академічної доброчесності: нормативна база or/and/versus дієві механізми».

Це – черговий із серії “карантинних” вебінарів SAIUP, який проводитиме Артем Артюхов, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівник групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету.

На вебінарі будуть обговорюватись такі питання:

– досвід Сумського державного університету; 

– досвід акредитаційної експертизи; 

– рекомендації Нацагентства;

– інструменти популяризації: запобігти краще ніж боротися з наслідками.

Для участі у вебінарі необхідна попередня реєстрація.

Відео заходу буде доступне усім бажаючим на каналі SAIUP.

Детальніше: https://saiup.org.ua/novyny/vebinar-universytetska-systema-dotrymannya-akademichnoyi-dobrochesnosti-normatyvna-baza-or-and-versus-diyevi-mehanizmyy/ 

2020-04-28
Share
IІI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін».

IІI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін».

14-15 травня 2020 року у м. Кропивницький відбудеться IІI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін».

14-15 травня 2020 року у м. Кропивницький відбудеться IІI Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін».

Будуть обговорюватись наступні питання: 

– світовий досвід та перспективи розвитку викладання природничо-наукових дисциплін в контексті засад STEM-освіти;

– теоретико-методологічні аспекти формування STEM-компетентностей у процесі навчання студентів;

– нормативно-правове забезпечення засад STEM-освіти в Україні;

– використання освітніх платформ для організації міжнародної проектно-дослідницької STEM-діяльності;

– фізико-математичні та інженерно-технічні дисципліни як фундаментальний складник розвитку STEM-освіти в закладах вищої освіти;

– застосування інформаційно-комунікаційних технологій та програмно-педагогічного забезпечення у навчанні природничо-наукових дисциплін за STEM-напрямами.

Зареєструватись можна  до 30 квітня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/35loB9N

2020-04-28
Share
Фіналісти OPEN DATA CHALLENGE

Фіналісти OPEN DATA CHALLENGE

Визначені фіналісти конкурсу OPEN DATA CHALLENGE 2020 року. 

Визначені фіналісти конкурсу OPEN DATA CHALLENGE 2020 року. 

Фіналістами стали:

– Agroplace — вебсервіс, який допомагає аналізувати інформацію про земельні ділянки в Україні;

– CityScaleBot — чатбот, що надає інформацію про законність будівництва та оцінку житла за наявністю умов та розташування;

– Data Ocean — вебсервіс візуалізації даних, який надає доступ до статистичної інформації, необхідної бізнесу для прийняття рішень;

– Deep Green Ukraine — геопортал моніторингу лісових природоохоронних зон та виявлення дій незаконного характеру на основі відкритих супутникових, кадастрових даних та результатів моніторингу лісу Мінагрополітики;

– FreeLandUa — маркет-плейс з інформацією про земельні ділянки, сільськогосподарські угіддя та їх оцінку;

– Gidno. Estate — онлайн мапа державного та комунального майна в Україні;

– Opendatarailway(ODR) — вебсервіс аналізу залізничних вантажних перевезень;

– OpenMedUa Bot — чатбот, який інформує про місцезнаходження найближчого медичного закладу, надає інформацію про лікарів, розклад роботи та допомагає обрати сімейного лікаря;

– PravoSud — вебсервіс аналізу та прогнозування судових рішень у вигляді візуалізації судової практики та оцінки факторів ризику;

– Traffic-maps — онлайн мапа візуалізації даних про організацію дорожнього руху, аналізу проблем та прогнозування ефективних інфраструктурних рішень;

– URBANDATA — вебсервіс, телеграмбот та мобільний додаток для пошуку і аналізу даних у сфері містобудування (швидкий пошук документів, виявлення підозрілих та незаконних об’єктів);

– Медбот Марта — чатбот для швидкої комунікації між пацієнтом, лікарем та медзакладом;

– Приховані інтереси — інструмент для виявлення конфлікту інтересів серед депутатів;

– ProkladkaNet — вебсервіс аналізу та пошуку підозрілих компаній-одноденок серед контрагентів.

У вересні відбудеться фінал, за результатами якого найкращі проєкти отримають фінансову підтримку на розвиток із загального призового фонду у розмірі 3,5 млн грн.

Детальніше: https://bit.ly/2VIBZl2 

2020-04-28
Share
Формування нового складу Громадської ради при МОН

Формування нового складу Громадської ради при МОН

25 червня 2020 року у Міністерства освіти і науки України відбудуться  установчі збори з формування нового складу Громадської ради при МОН у зв’язку із завершенням терміну діяльності попереднього складу ради.

25 червня 2020 року у Міністерства освіти і науки України відбудуться  установчі збори з формування нового складу Громадської ради при МОН у зв’язку із завершенням терміну діяльності попереднього складу ради.

До Громадської ради можуть бути обрані представники громадських об’єднань, релігійних, благодійних організацій, творчих спілок, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів масової інформації, які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України та у сфері, що пов’язана з діяльністю Міністерства освіти і науки України, про що в їх статуті (положенні) повинно бути зазначено.

Метою діяльності Громадської ради є забезпечення участі широкої громадськості у формуванні та реалізації державної політики у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, інноваційної діяльності, трансферу (передачі) технологій  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики». 

Подати заявку можна подати до 25 травня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/35do5dT

2020-04-28
Share
Свіжі статистичні матеріали ОЕСР

Свіжі статистичні матеріали ОЕСР

Дані ОЕСР демонструють найбільше зниження виробництва у більшості крупних економік, сильне зростання безробіття, а також відслідковують зміни цін.

Дані ОЕСР демонструють найбільше зниження виробництва у більшості крупних економік, сильне зростання безробіття, а також відслідковують зміни цін.

Зокрема, за березень 2020 року зафіксовано найбільше падіння у більшості великих економік світу. Це пов’язано зі значним економічним шоком, викликаним пандемією COVID-19, а також його безпосереднім впливом на виробництво, споживання і впевненість у результатах вжитих заходів.

 Безробіття різко зросло у більшості країн, які оновили дані за березень 2020 року, хоча офіційна статистика безробіття у ряді країн ОЕСР все ще не повна. У березні у Сполучених Штатах рівень безробіття (на основі даних за тиждень, що закінчується 14 березня) зріс на 0,9 процентного пункту (до 4,4%), при цьому різке зростання (з 7,7% до 10,3%) серед молоді (людей у ​​віці від 16 до 24 років). За минулі тижні ситуація ще більше погіршилася: кількість нових заявок на допомогу з безробіття виросла до 6,6 млн. У тиждень, що закінчився 28 березня, кількість заявок була вищою більш ніж у двадцять разів, ніж за тиждень, що закінчився 14 березня. В Австрії кількість осіб, що реєструються у державній службі зайнятості, збільшилася на дві третини у березні. У Норвегії кількість безробітних, зареєстрованих у бюро з працевлаштування, збільшився у п’ять разів.

Річна інфляція в ОЕСР у лютому 2020 року знизилася до 2,2%, попередні дані за березень показують значне подальше уповільнення у зоні євро.

Детальніше: https://bit.ly/2VEY6ZB, https://bit.ly/2KCCXJp, https://bit.ly/3eTYD1A 

2020-04-27
Share
Громадське обговорення проєкту урядової постанови щодо іспиту на рівень володіння державною мовою

Громадське обговорення проєкту урядової постанови щодо іспиту на рівень володіння державною мовою

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт урядової постанови «Про затвердження порядку проведення іспиту на рівень володіння державною мовою».

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт урядової постанови «Про затвердження порядку проведення іспиту на рівень володіння державною мовою».

Документ розроблено Національною комісією зі стандартів державної мови на виконання пункту одинадцятого частини першої статті 44 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Він визначає правові та організаційні засади проведення іспиту на рівень володіння державною мовою осіб, які претендують на зайняття посад, визначених частиною першою статті 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Зауваження та пропозиції можна  подати до 25 травня 2020 року.  

Детальніше: https://bit.ly/3aIblNJ 

Фото: МОН

2020-04-27
Share
Кібербезпека під час дистанційного навчання

Кібербезпека під час дистанційного навчання

Під час карантину одним із найпопулярніших інструментів для освіти стали онлайн-конференції, організовані за допомогою Zoom.

Під час карантину одним із найпопулярніших інструментів для освіти стали онлайн-конференції, організовані за допомогою Zoom.

Разом із тим була виявлена проблема, пов’язана із небажаним втручанням до онлайн-конференцій, що супроводжується додаванням зайвого контенту, дезорганізацією роботи тощо.

Щоб запобігти таким ситуаціям і зробити онлайн-навчання у Zoom безпечним, МОН радить дотримуватись таких заходів:

 – не поширювати посилання на онлайн-конференції у відкритому доступі;

 – використовувати можливість доступу до конференції за спеціальним паролем, який надсилається учасникам;

 – використовувати функцію “кімната очікування”, за допомогою якої організатор може долучати учасників, здійснюючи відсів;

 – оновити програмне забезпечення до останньої версії.

Детальніше: https://bit.ly/3bJxyMD  

Фото: МОН

2020-04-27
Share
Платформа дистанційного навчання

Платформа дистанційного навчання

Фахівці НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» створили окрему платформу для дистанційного навчання, на якій студенти та викладачі вищого навчального закладу можуть працювати з різними завданнями.

Фахівці НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» створили окрему платформу для дистанційного навчання, на якій студенти та викладачі вищого навчального закладу можуть працювати з різними завданнями.

Платформа – це новий сервіс, який дозволяє формувати та генерувати електронні відомості, зокрема:

– у дистанційному режимі приймати заліки та іспити;

– підключати студентів та викладачів для опанування навчальних дисциплін;

– виставляти оцінки; 

– викладачам – керувати відомостями про навчальний процес;

– створювати персональні кабінети студентів;

– розміщувати відеокурси. 

Базовим технологічним середовищем стали платформи Moodle, пакет хмарних додатків Google – G Suite for Education. 

На платформі вже викладено 356 курсів у межах навчальних планів та майже 120 – у вільному доступі. Це – лекції, тести та завдання, семінари, відеоконференції, форуми, чати, анкети тощо.

Детальніше: https://bit.ly/358HBs0 

2020-04-27
Share
Результати Національного конкурсу #HackCorona in Ukraine 2020

Результати Національного конкурсу #HackCorona in Ukraine 2020

24 квітня 2020 року визначено переможців конкурсу «HackCorona in Ukraine 2020». За головний приз змагалися 24 фіналісти, які представили перспективні та суспільно важливі проєкти.

24 квітня 2020 року визначено переможців конкурсу «HackCorona in Ukraine 2020». За головний приз змагалися 24 фіналісти, які представили перспективні та суспільно важливі проєкти.

Переможцями стали п’ять проєктів:

– Слухай – бібліотека аудіокниг українською мовою;

– KAZKOZVUK – аудіопроєкт для діток з особливостями зору;

– SkillAR – мобільна платформа для дистанційного інтерактивного навчання за допомогою доповненої реальності;

– Digital Women 2020 – підтримка розвитку малого та середнього бізнесу в Україні в умовах кризи та карантину;

– VUIKO – маркетплейс для локальних виробників крафтової фермерської продукції.

Спеціальним призом відзначений проєкт «Підтримка заради життя». 

Детальніше: https://bit.ly/2xdwP7p,   https://bit.ly/2y4nrDh

2020-04-27
Share