Search results found:

posts - 3441

pages - 345

ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ВІДКРИТІ ЛЕКЦІЇ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

У листопаді 2022 року відбудеться серія відкритих лекцій з економіки охорони здоров’я.

У листопаді 2022 року відбудеться серія відкритих лекцій з економіки охорони здоров’я.

Планується обговорити основи економіки та фінансування системи охорони здоров’я, зокрема – наукові концепції та практичний досвід оцінювання та управління людським капіталом, визначення поведінки людей у питаннях здоров’я, побудову систем охорони здоров’я і медичного страхування у розвинених країнах та країнах, що розвиваються, систему оплати медичної допомоги. Мова заходу – англійська. Організатор – Київська школа економіки.

Детальніше: https://bit.ly/3EeTJd0, http://bit.ly/3fUVfJ4

2022-11-18
Share
КОАЛІЦІЯ З РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

КОАЛІЦІЯ З РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Європейська комісія закликала організації, які працюють у галузі науки, створити коаліцію з метою реформування оцінювання.

Європейська комісія закликала організації, які працюють у галузі науки, створити коаліцію з метою реформування оцінювання.

Процес підготовки Угоди про реформування оцінювання досліджень було розпочато у січні 2022 року. Понад 350 організацій з 40 країн, які виявили зацікавленість, були залучені до процесу розроблення проєкту Угоди. Сформована Коаліція CoARA об’єднує організації, що фінансують і виконують дослідження, національні/регіональні органи та агенції з оцінювання, асоціації грантонадавачів і виконавців досліджень, а також наукові товариства тощо. Після широкого обговорення основних засад Угоди та проведення відповідних консультацій відбулось її підписання. Це дозволило визначити напрямки змін у практиці оцінювання досліджень, дослідників і організацій, які виконують дослідження, з метою максимально повного урахування якості та впливу досліджень. Документ містить принципи і часові рамки реформи, а також зобов’язання учасників, які бажають працювати над упровадженням змін. Від України Угоду підписав Національний Фонд досліджень України.

Детальніше: https://coara.eu/about/, https://bit.ly/3Oaxole, https://bit.ly/3GjBR3l

2022-11-18
Share
ЗВІТ ОЕСР: СПРИЯННЯ ТВОРЧОСТІ ТА КРИТИЧНОМУ МИСЛЕННЮ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ В УНІВЕРСИТЕТІ

ЗВІТ ОЕСР: СПРИЯННЯ ТВОРЧОСТІ ТА КРИТИЧНОМУ МИСЛЕННЮ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ В УНІВЕРСИТЕТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння творчості та критичному мисленню при викладанні та навчанні в університеті» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння творчості та критичному мисленню при викладанні та навчанні в університеті» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Документ підготовлений у рамках проекту ОЕСР «Сприяння та оцінка навичок творчого та критичного мислення студентів у системі вищої освіти». Він фокусується на питаннях розвитку креативності та критичного мислення у контексті підготовки та професійного навчання дослідників. Спирається на публікації щодо відповідних практик, наукову літературу, метааналізи, профільні звіти, інституційні веб-сайти та експертизу учасників проекту. Містить опис типових моделей та приклади передового досвіду, охоплює інституційні та індивідуальні чинники, які роблять затребуваним, цінним та ефективним професійне навчання науковців, рекомендації закладам освіти щодо впровадження й посилення тих складових у навчанні, які сприяють розвитку креативності та критичного мислення.

Детальніше: https://bit.ly/3TACloN, https://bit.ly/3AjJdQi, https://doi.org/10.1787/09b1cb3b-en

2022-11-18
Share
ПЛАТФОРМА «НАУКА І БІЗНЕС»

ПЛАТФОРМА «НАУКА І БІЗНЕС»

Міністерство освіти і науки України оприлюднило актуальну інформацію про платформу «Наука і бізнес», створену з метою розвитку інноваційної економіки та формування привабливого, конкурентоспроможного та якісного бізнес-середовища, орієнтованого на практичне використання наукових досліджень і розробок вітчизняних науковців.

Міністерство освіти і науки України оприлюднило актуальну інформацію про платформу «Наука і бізнес», створену з метою розвитку інноваційної економіки та формування привабливого, конкурентоспроможного та якісного бізнес-середовища, орієнтованого на практичне використання наукових досліджень і розробок вітчизняних науковців.

Наразі на платформі зареєстровано біля 100 наукових напрацювань та 30 пропозицій щодо співпраці у сфері інноваційної медицини (6), оборонно-промислового комплексу (2), енергоефективності (4), паливно-енергетичного комплексу (4), легкої (2) та аграрної промисловості, а також ІТ, авіаційно-космічної галузі. Платформу створено в межах проєкту «Консультаційний фонд підтримки асоціації Україна-ЄС», що реалізується в Україні GIZ GmbH за дорученням Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку ФРН.

Детальніше: https://bit.ly/3GhwFNf, https://s2b.nauka.gov.ua/, https://bit.ly/3Gkg63s

2022-11-17
Share
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

На платформі «CourseLoop» опубліковано статтю Еллени Онг «Будувати чи купувати? Ваші варіанти системи управління навчальними програмами».

У ній зазначається, що «управління навчальною програмою» означає складний набір завдань та процесів, що охоплюють майже всі основні операції університетської навчальної програми, у т.ч. курси, предмети, модулі, основні, додаткові та спеціалізовані пропозиції. У Керівництві Gartner® з ринку каталогів вищої освіти та рішень для управління навчальними програмами за 2021 рік наголошується: «Необхідні зручні та адаптовані системи як для оптимізації викладання у ЗВО, так і для забезпечення гнучкості та вибору для студентів… деякі установи продовжують перешкоджати змінам та нести витрати, користуючись власними системами та/або вручну керуючи процесами для підтримки функцій управління каталогами та навчальними програмами». Існує потреба у більш сучасних та надійних системах управління навчальними програмами. Розглядаються переваги та недоліки протилежних підходів до систем керування (обрати на ринку чи створити власноруч). Автор робить висновок, що інновації в управлінні навчальними програмами дозволяють університету робити необхідні нововведення та покращувати свою навчальну програму і, таким чином, підвищувати досвід та успішність студентів.

Детальніше: https://bit.ly/3g7Un3Q, https://bit.ly/3TEGxUk, https://gtnr.it/3Oa9Vkg

2022-11-17
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ МОН УКРАЇНИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА 2023 РІК

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Орієнтовного плану Міністерства освіти і науки України щодо проведення консультацій з громадськістю на 2023 рік.

Документ розроблений на виконання Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики». Зауваження та пропозиції можна надати до 1 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3g5BOxc, https://bit.ly/3XgxtZ5

2022-11-17
Share
ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE УКРАЇНСЬКОЮ

17 листопада 2022 року відбудеться вебінар «Додаткові можливості Web of Science Core Collection».

17 листопада 2022 року відбудеться вебінар «Додаткові можливості Web of Science Core Collection».

Планується розглянути питання розширеного пошуку інформації на платформі WoS, а також пошуку у пристатейній бібліографії, зокрема: як побудувати пошуковий запит, які можливості надає складна комбінація пошуків, у т.ч. за окремими науковцями та установами, визначення кількості проіндексованих матеріалів певного журналу, аналіз цитування документів, які не проіндексовані у Web of Science Core Collection. Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3g7uYr6, https://bit.ly/3CVQir5, https://bit.ly/3TC4Eni

2022-11-17
Share
ІНІЦІАТИВА MSCA4UKRAINE

ІНІЦІАТИВА MSCA4UKRAINE

Іспанський Університет Ровіра і Віргілі у рамках ініціативи MSCA4Ukraine пропонує підтримку українським вченим – аспірантам і постдокам.

Іспанський Університет Ровіра і Віргілі у рамках ініціативи MSCA4Ukraine пропонує підтримку українським вченим – аспірантам і постдокам.

Йдеться про надання допомоги переміщеним дослідникам, які бажають продовжити свою роботу в Європі. Стипендії MSCA4Ukraine відкриті для усіх галузей досліджень та інновацій, надаються на термін від 6 до 24 місяців і передбачають попереднє узгодження з програмою діяльності приймаючої організації. Бюджет MSCA4Ukraine – 25 млн євро. Ініціатива фінансується ЄС у рамках програми «Дії Марії Склодовської-Кюрі». Заявки приймаються та розглядаються на постійній основі.

Детальніше: https://bit.ly/3Od0PDh, https://bit.ly/3UWK3ur, https://bit.ly/3AioegN, https://bit.ly/3Xgy8cW

2022-11-17
Share
КНИГА «ЗЕЛЕНИХ» ТЕХНОЛОГІЙ WIPO

КНИГА «ЗЕЛЕНИХ» ТЕХНОЛОГІЙ WIPO

Всесвітня організація інтелектуальної власності випустила перше видання «Книги «зелених» технологій», присвяченої адаптації до зміни клімату та заходам щодо пом’якшення її наслідків.

Всесвітня організація інтелектуальної власності випустила перше видання «Книги «зелених» технологій», присвяченої адаптації до зміни клімату та заходам щодо пом’якшення її наслідків.

Ця публікація є результатом багаторічних напрацювань у галузі інновацій, технологій та інтелектуальної власності. Книга створена ВОІВ у співпраці з Центром і мережею кліматичних технологій (CTCN) та Єгипетською академією наукових досліджень і технологій (ASTR). Її було презентовано на Конференції ООН зі зміни клімату COP 27. Вона охоплює технології адаптації до зміни клімату, спрямовані на зменшення вразливості та підвищення стійкості до кліматичних впливів у трьох сферах – сільському та лісовому господарстві, водних та прибережних регіонах та містах. Це практичний посібник, який демонструє 200 доступних технологій, а також містить інформацію про технології, що знаходяться у стадії розробки. Джерелом даних про них стала платформа WIPO GREEN, яка об’єднує постачальників «зелених» технологій з усього світу з людьми, які шукають екологічні рішення.

Детальніше: https://bit.ly/3X2x4Jk, https://bit.ly/3AixhP3, https://bit.ly/3UYFRu5, https://bit.ly/3GekQaN

2022-11-17
Share
ЗВІТ ОЕСР: ГЛОБАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ ФІНАНСУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 2023

ЗВІТ ОЕСР: ГЛОБАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ ФІНАНСУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 2023

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Глобальні перспективи фінансування сталого розвитку 2023: немає сталого розвитку без капіталу».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Глобальні перспективи фінансування сталого розвитку 2023: немає сталого розвитку без капіталу».

У ньому наголошується, що такі кризи, як COVID-19 та надзвичайна кліматична ситуація, поглиблюють нерівність між країнами і всередині них, гальмують прогрес у досягненні Цілей сталого розвитку (ЦСР) та Паризької угоди. Розвинені країни прийняли пакети стимулів для відновлення, тоді як країнам, що розвиваються, не вистачає фінансових ресурсів для реалізації ЦСР. Найбідніші країни постають перед необхідністю компромісу між короткостроковими заходами з порятунку та довгостроковим фінансуванням сталого відновлення. Дефіцит фінансування ЦСР у таких країнах збільшився через скорочення наявних ресурсів, передбачених Аддис-Абебською програмою дій. Офіційна допомога у цілях розвитку може лише допомогти у скороченні цього розриву, але не покрити його цілком. Необхідно вжити термінових заходів для усунення «вузьких місць» сталого фінансування для розподілу, який буде більш справедливим і заснованим на потребах.

Детальніше: https://bit.ly/3hyBAPy, https://bit.ly/3WXh3od, https://doi.org/10.1787/fcbe6ce9-en

2022-11-17
Share