Search results found:

posts - 3655

pages - 366

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ З УРБАНІСТИКИ

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ З УРБАНІСТИКИ

26 січня 2023 року відбудеться відкрита онлайн-лекція «Створення додатків для творців архітектури».

26 січня 2023 року відбудеться відкрита онлайн-лекція «Створення додатків для творців архітектури».

Під час заходу планується обговорити питання розроблення зручних інтерактивних застосунків, завдяки яким митці можуть ділитися власними роботами, обмінюватися знаннями та спілкуватися зі своєю аудиторією. Освітній курс з урбаністики втілюється у рамках програми «Мріємо та діємо», яка реалізується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з «Будуємо Україну разом» (БУР), центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (CSR Ukraine), «Making Cents International» (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та «Zinc Network». Організатор – ГО «».

Детальніше: https://bit.ly/3R4o18n, https://bit.ly/3ww12cO

2023-01-26
Share
НОВІ ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ ВІД GOOGLE CLOUD

НОВІ ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ ВІД GOOGLE CLOUD

З 1 лютого 2023 року Google відкриває другий потік навчання за програмою «Розвивайте кар’єру з Google Cloud» для вивчення технологій машинного навчання (Machine Learning) та роботи з даними.

З 1 лютого 2023 року Google відкриває другий потік навчання за програмою «Розвивайте кар’єру з Google Cloud» для вивчення технологій машинного навчання (Machine Learning) та роботи з даними.

Онлайн курси поєднані із практичним навчанням, передбачені зустрічі із фахівцями з хмарних технологій, є перспективи долучитись у майбутньому до міжнародної сертифікації Google Cloud та отримати карʼєрні консультації. Участь можуть взяти ІТ-фахівці та розробники, які мають бажання розвивати свої навички та кар’єру у сфері хмарних технологій, студенти, нетехнічні фахівці, які працюють з даними (економісти, фінансисти, бізнес-аналітики, продуктові менеджери, маркетологи тощо). Під час навчання учасники отримають 60 днів безкоштовного доступу до всіх курсів на платформі Google Cloud Skills Boost, а також практичний досвід світового рівня. Ті, хто успішно засвоять матеріали, матимуть підтвердження знань та практичних навичок роботи у хмарному середовищі. Організатор: Google.

Детальніше: https://bit.ly/3H0Wn7m, https://bit.ly/3wvZTlC, https://bit.ly/2Eu9z6n, https://bit.ly/3WCCN7p

2023-01-26
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПРОГРАМИ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 274 «АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПРОГРАМИ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 274 «АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ»

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт програми єдиного державного кваліфікаційного іспиту зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт програми єдиного державного кваліфікаційного іспиту зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.

Метою ЄДКІ є вимірювання та оцінювання результатів навчання, досягнутих здобувачем вищої освіти відповідно до вимог стандарту вищої освіти зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» галузі знань 27 «Транспорт» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.10.2020 № 1293. Його запровадження забезпечить підтвердження достатності рівня кваліфікації випускника критичної професії для присвоєння ступеня вищої освіти. Зауваження та пропозиції можна подати до 8 лютого 2023.

Детальніше: https://bit.ly/3JeeiKy, https://bit.ly/3R50Vyi

2023-01-26
Share
УНІВЕРСИТЕТСЬКІ КУРСИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

УНІВЕРСИТЕТСЬКІ КУРСИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Терези Айронсайд «Основні пропозиції університетських курсів для підвищення кваліфікації робочої сили».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Терези Айронсайд «Основні пропозиції університетських курсів для підвищення кваліфікації робочої сили».

У ній автор пропонує розглянути, як саме університети можуть розвивати портфоліо своїх курсів, щоб задовольнити мінливі вимоги до навичок на робочому місці та надавати освіту ширшому колу зацікавлених у навчанні. Наразі зростає попит на університетські курси, які допомагають працюючим дорослим підвищити власну кваліфікацію або перекваліфікуватися, щоб забезпечити свій професійний розвиток. Единбурзький університет зосередився на розробленні курсів у таких сферах, як навички роботи з даними. Ці навички можуть бути корисним будь-кому: від працівників, які прагнуть здобути знання для розвитку своєї кар’єри, до тих, хто перебуває під загрозою скорочення або є безробітним. Для того, щоб зробити зміст курсу доступним для різних слухачів, а також найкращим чином використати успішний досвід подібних курсів, в університеті було розширено пропозицію курсів для працюючих професіоналів. У статті надаються поради, як стосуються фокусування на портфоліо, вивчення економічного середовища, забезпечення оригінальності курсу, розширення способів надання матеріалів, диверсифікації за структурою та тривалістю, переходу до гібридного та онлайн-навчання.

Детальніше: https://bit.ly/3R3xVH4, https://bit.ly/3H0LAKy

2023-01-25
Share
ЗАПИСИ ВІД ЕКСПЕРТІВ SOFTSERVE

ЗАПИСИ ВІД ЕКСПЕРТІВ SOFTSERVE

Команда навчального центру провідної ІТ-компанії SoftServe, що надає послуги у сфері цифрових технологій та займається консалтингом, оприлюднила добірку відеозаписів зустрічей з експертами.

Команда навчального центру провідної ІТ-компанії SoftServe, що надає послуги у сфері цифрових технологій та займається консалтингом, оприлюднила добірку відеозаписів зустрічей з експертами.

Вони стосуються таких актуальних питань розвитку ІТ-сфери та профільної освіти в Україні, як визнання результатів навчання, здобутих неформальним шляхом, мікрокредити у контексті сучасних трендів розвитку неформальної освіти, перспективні напрями розвитку освітніх програм в ІТ, побудова співпраці освіти та бізнесу, розроблення й упровадження програм з елементами дуальної освіти (кейс IT СТЕП Університету та SoftServe Academy).

Детальніше: https://youtu.be/0hd-PStVTys, https://youtu.be/7UMD5RTo_DA, https://youtu.be/LMqADnY4vAo, https://youtu.be/w_Z597vXyg4,

2023-01-25
Share
КОНКУРС НАН УКРАЇНИ

КОНКУРС НАН УКРАЇНИ

Національна академія наук України оголосила конкурс науково-технічних проектів за Програмою інформатизації на 2023 рік.

Національна академія наук України оголосила конкурс науково-технічних проектів за Програмою інформатизації на 2023 рік.

Конкурс спрямований на виконання завдань Програми інформатизації НАН України на 2020-2024 роки за наступними напрямами: підтримка та розвиток інфраструктури інформатизації НАН України; розвиток інтегрованої системи науково-інформаційних ресурсів НАН України; розвиток засобів і технологій підтримки наукових досліджень з застосуванням хмарних та Грід-технологій в НАН України; розвиток засобів підтримки науково-організаційної та господарської діяльності НАН України. Пріоритетними роботами на 2023 рік є такі: супроводження та доопрацювання згідно зі змінами законодавства функціонуючих систем, розроблених у рамках Програми інформатизації НАН України; перенесення баз даних та обробку даних систем, розроблених у рамках Програми інформатизації, до хмарного середовища НАН України; проекти, спрямовані на розробку та впровадження хмарних та грід сервісів для забезпечення наукових досліджень, які по завершенню проекту мають бути внесені в каталог сервісів національної хмари відкритої науки, яка будується та буде інтегрована в Європейську хмару відкритої науки; проекти щодо підвищення інформаційної безпеки баз даних функціонуючих систем, розроблених в рамках Програми інформатизації НАН України. Фінансування проекту визначається замовником Програми інформатизації НАН України (Президія НАН України) лише на поточний рік. У конкурсі можуть брати участь проекти, виконавцями яких є установи НАН України. Установи, не підпорядковані НАНУ, можуть виступати лише у якості співвиконавців. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 3 лютого 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3wuVQpq, https://bit.ly/3wrqYpV

2023-01-25
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПЕРЕЛІКУ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПЕРЕЛІКУ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р.

№ 1392». Документом передбачається затвердження таблиці відповідності окремих спеціальностей переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 (у редакції від 7 липня 2021 р.), спеціальностям, код та/або найменування яких були змінені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. № 1392. Дія наказу поширюватиметься на здобувачів та заклади вищої освіти. Прийняття документу має сприяти оновленню освітніх програм ЗВО та фахової передвищої освіти. Зауваження та пропозиції можна подати до 7 лютого 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3kEfwVs, https://bit.ly/402zERl, https://bit.ly/3H5dWDp

2023-01-25
Share
ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧІ ITEACHERS MEET-UPS

ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧІ ITEACHERS MEET-UPS

26 січня 2023 року відбудеться черговий вебінар з серії ITeacher’s Meet-ups на тему «Роль внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗВО у побудові сучасних ОП в IT-галузі».

26 січня 2023 року відбудеться черговий вебінар з серії ITeacher’s Meet-ups на тему «Роль внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗВО у побудові сучасних ОП в IT-галузі».

Захід покликаний сприяти спільному пошуку рішень та впровадженню нових проектів, що підвищують ефективність освіти в Україні. Під час зустрічі планується обговорити використання інструментів внутрішньої системи якості при формуванні та реалізації якісної освітньої програми, cталі традиції викладання у поєднанні з вимогами стейкголдерів, витрати часу на формування й запровадження таких програм, розглянути успішний та невдалий досвід, а також способи демонстрації сильних сторін ОП у контексті акредитації. Організатор – Softserve.

Детальніше: https://hubs.ly/Q01xPhK40

2023-01-25
Share
ОЕСР: ПАНДЕМІЯ COVID-19 І МАЙБУТНЄ ТЕЛЕМЕДИЦИНИ

ОЕСР: ПАНДЕМІЯ COVID-19 І МАЙБУТНЄ ТЕЛЕМЕДИЦИНИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Пандемія COVID-19 і майбутнє телемедицини» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Пандемія COVID-19 і майбутнє телемедицини» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

У ньому наголошується, що у допандемійний період використання телемедицини було досить обмеженим у більшості країн ОЕСР через регуляторні бар’єри та нерішучість пацієнтів і лікарів. На початку 2020 року, коли COVID-19 спричинив нагальну потребу у масовому доступі до медичної допомоги, уряди швидко почали зорієнтувались й стали надавати сприяння використанню телемедицини. Кількість телеконсультацій стрімко зросла, відіграючи життєво важливу роль у підтриманні доступу до медичної допомоги, але це лише частково компенсувало скорочення особистої медичної допомоги. У звіті представлено огляд використання телемедицини в країнах ОЕСР, описано масштаб дистанційної допомоги під час пандемії, оцінено вплив, який масовий перехід до дистанційної допомоги мав на ефективність системи охорони здоров’я. Телемедицина буде розвиватись і надалі. Разом із тим, залишаються питання її регулювання, оплати, інтеграції з особистою допомогою. Зосереджено увагу на питаннях політичних пріоритетів задля кращому використанню послуг дистанційного медичного догляду.

Детальніше: https://bit.ly/3RiZ4WZ, https://bit.ly/3j0C6XI, https://doi.org/10.1787/ac8b0a27-en

2023-01-25
Share
УГОДА ПРО ВІДКРИТИЙ ДОСТУП

УГОДА ПРО ВІДКРИТИЙ ДОСТУП

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Угода про відкритий доступ послабить позиції видавців під час переговорів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Угода про відкритий доступ послабить позиції видавців під час переговорів».

У ній наголошується, що Угода про утримання прав спрямована на те, щоб покласти край «безкорисній» моделі, згідно з якою університети «віддають інтелектуальну власність видавцям і натомість купують доступ до неї». Йдеться про нові зобов’язання, узгоджені членами Дослідницького партнерства N8, до якого входять університети Манчестера і Шеффілда. Їхнім дослідникам запропоновано розміщувати прийняті рукописи у вільних для читання доменах щоб на практиці підтримувати публікації у відкритому доступі. Таким чином науковці зможуть вільно розміщувати остаточні версії наукових статей в інституційних репозиторіях після отримання ліцензії CC- BY. Автор припускає, що це може призвести до протистояння між науковцями та видавцями, оскільки деякі журнали відмовлятимуться публікувати рукописи під ліцензією CC-BY (у ній дослідник заявляє, що він є власником отриманих результатів). Заява N8 має на меті підтримати шлях до публікації у відкритому доступі, що відповідає вимогам UKRI, коли автори розміщують прийняті рукописи в інституційних репозиторіях і роблять результати своєї роботи доступними без ембарго. Крістофер Пресслер, університетський бібліотекар Манчестерської бібліотеки Джона Райлендса вважає, що нова заява про збереження прав допоможе нарешті покласти край усталеній хибній практиці, згідно з якою дослідники безкоштовно передають свої права видавцям.

Детальніше: https://bit.ly/3ZTd7WW, https://bit.ly/3XNIYqb

2023-01-24
Share