Search results found:

posts - 3445

pages - 345

DESIGNEUROPA TALKS 2022

DESIGNEUROPA TALKS 2022

20 жовтня 2022 року відбудеться «DesignEuropa Talks» – обговорення конкурсу «DesignEuropa Awards», його презентація широкій спільноті, інформування про співтовариство учасників конкурсу і його призначення щодо підтримки ефективного використання дизайну для економічного, соціального, культурного та екологічного розвитку.

20 жовтня 2022 року відбудеться «DesignEuropa Talks» – обговорення конкурсу «DesignEuropa Awards», його презентація широкій спільноті, інформування про співтовариство учасників конкурсу і його призначення щодо підтримки ефективного використання дизайну для економічного, соціального, культурного та екологічного розвитку.

Планується обговорити широкий спектр тем, серед яких – освіта у сфері дизайну та захист інтелектуальної власності; виклики та можливості в індустрії дизайну; вплив дизайну на вартість бізнесу; успішні історії управління дизайном. Дизайн є важливим двигуном економічного зростання та створення робочих місць. Дизайн та його захист – це стратегічний інструмент для створення цінності, підвищення конкурентоспроможності та успіху на ринку. Організатор – EUIPO.

Детальніше: https://bit.ly/3EAdMV6, https://bit.ly/3rMy8CG, https://bit.ly/3yypJqw

2022-10-13
Share
ЗАХІД З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ЗАХІД З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

18 жовтня 2022 року відбудеться вебінар «Цілісний підхід до можливих академічних порушень».

18 жовтня 2022 року відбудеться вебінар «Цілісний підхід до можливих академічних порушень».

Захід покликаний підтримати зацікавлені сторони до застосовування проактивного позитивного освітнього та підтримуючого підходу щодо академічної етики. Планується обговорити, що можна і потрібно робити у разі виявлення моделей неправомірної поведінки, практичні приклади з досвіду ряду коледжів та університетів. Також учасники заходу розглянуть способи впливу науково-педагогічних працівників на формування політики академічної доброчесності, оцінювання ситуації з академічної доброчесності й створення ефективних партнерств. Організатор – ICAI, Learning Commons.

Детальніше: https://bit.ly/3ViaYlk, https://bit.ly/3T2546w

2022-10-13
Share
РІШЕННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ МОН

РІШЕННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ МОН

10 вересня 2022 року відбулось чергове засідання Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України.

10 вересня 2022 року відбулось чергове засідання Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України.

За його результатами ухвалено низку рішень у сфері атестації кадрів вищої кваліфікації, які, зокрема, стосуються утворення спеціалізованих учених рад із присудження наукового ступеня та формування Переліку наукових фахових видань України. Відповідний наказ від 10.10.2022 № 894 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства» оприлюднено на порталі МОН.

Детальніше: https://bit.ly/3Cuc84r, https://bit.ly/3EEcVCH

2022-10-13
Share
ЗВІТ ОЕСР: ЦИФРОВІ ПОСЛУГИ МСП

ЗВІТ ОЕСР: ЦИФРОВІ ПОСЛУГИ МСП

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифрові послуги: підтримка малого та середнього бізнесу в отриманні права на оподаткування» із серії «Форум ОЕСР з податкового адміністрування».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифрові послуги: підтримка малого та середнього бізнесу в отриманні права на оподаткування» із серії «Форум ОЕСР з податкового адміністрування».

У ньому представлена актуальна інформація про сектор малого та середнього бізнесу (МСП), практику розроблення цифрових послуг для підтримки сектору МСП та послуг, які допомагають МСП продовж усього їхнього життєвого циклу. Надано огляд розвитку такого роду послуг упродовж останнього десятиліття, вказується на настання нового етапу змін, коли податки дедалі більше інтегруються в екосистеми МСП. Пропонується дорожня карта інтеграції цифрових послуг у системи оподаткування та адміністрування. Вказується на те, що надання МСП можливості адаптуватися до відкритого цифрового середовища та брати участь у розвитку цифрових технологій сприятиме економічному зростанню. Звіт підготовлений Канадським агентством з доходів за підтримки Форуму податкової адміністрації.

Детальніше: https://bit.ly/3ERfKkb, https://bit.ly/3MqS3AP, https://doi.org/10.1787/7bd95d83-en

2022-10-13
Share
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЛАН ВІДКРИТОЇ НАУКИ ЗАТВЕРДЖЕНИЙ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЛАН ВІДКРИТОЇ НАУКИ ЗАТВЕРДЖЕНИЙ

Кабінет Міністрів України схвалив Національний план відкритої науки.

Кабінет Міністрів України схвалив Національний план відкритої науки.

Відповідне розпорядження прийняте на урядовому засіданні 8 вересня 2022 року. Документ покликаний сприяти інтеграції України до Європейського дослідницького простору, забезпечити реалізацію Угоди між Україною, з одного боку, і Європейським Союзом та Європейським співтовариством з атомної енергії, з іншого, про участь України у Рамковій програмі з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» та Програмі з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021 – 2025), комплементарній до Рамкової програми з досліджень та інновацій «Горизонт Європа». Стаття 6 Угоди визначає необхідність підтримки практик відкритої науки відповідно до правил програми «Горизонт Європа» та «Євратом». Реалізація заходів Національного плану створить нормативно-правові передумови для формування державної політики відкритої науки; надасть заінтересованим сторонам відкритий доступ до приладів, інструментів та інших засобів отримання наукового результату; забезпечить опрацювання наукових даних з урахуванням принципів FAIR (сукупність принципів щодо видимості, доступності, сумісності, і багаторазового використання наукових даних); сприятиме прискоренню обігу наукової інформації, забезпечить доступ до актуальної наукової інформації без будь-якої дискримінації; створить умови для більш ефективного використання результатів досліджень та розробок, виконаних із залученням бюджетних коштів; зробить більш прозорим науковий та освітній простір.

Детальніше: https://bit.ly/3S0779S, https://bit.ly/3yy5UPX

2022-10-12
Share
НОВІ ГОРИЗОНТИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОСТОРУ

НОВІ ГОРИЗОНТИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОСТОРУ

Європейське об’єднання академій наук ALLEA ухвалило заяву щодо Європейського дослідницького простору (ERA), яка опублікована на офіційному сайті ALLEA – об’єднання понад 50-ти академій наук з майже 40 країн ЄС та країн, що не входять до ЄС.

Європейське об’єднання академій наук ALLEA ухвалило заяву щодо Європейського дослідницького простору (ERA), яка опублікована на офіційному сайті ALLEA – об’єднання понад 50-ти академій наук з майже 40 країн ЄС та країн, що не входять до ЄС.

У заяві визначаються пріоритети створення нового європейського дослідницького простору для реалізації політичних рішень, прийнятих на перехідному форумі ERA. Наголошується на необхідності наукового співробітництва, особливо у період криз. Така співпраця має відбуватись у надійному інституційному середовищі, сприятливому та побудованому на передових дослідницьких практиках, зокрема – академічної свободи, доброчесності та етики, досконалості, надійності, інклюзивності, відкритості, стабільності, співпраці, мобільності, рівності, різноманітності та справедливості. Особлива увага приділяється необхідності захисту академічної свободи. Інші пріоритети політичного порядку денного ERA: постійна увага до наукової досконалості як керівного принципу оцінки досліджень, а також фінансування; потреба у фундаментальних дослідженнях для підтримки наукової бази у довгостроковій перспективі; розвиток міждисциплінарного партнерства та міжнародного наукового співробітництва; усвідомлення зростаючої важливості та складності відносин між наукою та суспільством і наукою та політикою; розвиток потенціалу та покращення доступу до існуючої дослідницької інфраструктури у країнах ЄС-13.

Детальніше: https://bit.ly/3yAnnHx, https://bit.ly/3CmiZwR, https://bit.ly/3rO2Vz2, https://bit.ly/3MjUXax

2022-10-12
Share
КОНКУРС «ERC CONSOLIDATOR GRANT 2023»

КОНКУРС «ERC CONSOLIDATOR GRANT 2023»

ERC, провідна європейська організація, яка фінансує передові дослідження, оголосила конкурс «ERC CONSOLIDATOR GRANT 2023».

ERC, провідна європейська організація, яка фінансує передові дослідження, оголосила конкурс «ERC CONSOLIDATOR GRANT 2023».

Заявниками можуть бути дослідники будь-якої країни, що мають 7-12-річний досвід роботи після здобуття докторського ступеня та перспективні наукові пропозиції без обмеження галузі знань. Заявки на отримання гранту ERC мають бути подані командою або навіть одним головним дослідником спільно з приймаючою установою та від її імені. Остання має бути розташована в одній з держав-членів ЄС або в одній з асоційованих країн. Грант ERC може покривати до 100% прямих витрат на дослідження плюс кошти на покриття непрямих витрат у розмірі 25% загальних витрат. Максимальний розмір гранту, який може бути призначений, становить 2 млн євро на термін до п’яти років. Також може бути наданий додатковий 1 млн євро для покриття прийнятних «початкових» витрат для дослідників, які переїжджають з третьої країни до ЄС або асоційованої країни, для закупівлі основного обладнання, доступу до інфраструктурних об’єктів або на інші крупні витрати для проведення експериментальних та польових робіт.

Заявку на участь можна подати до 2 лютого 2023 року.

2022-10-12
Share
ЗВІТ ОЕСР: ПІДГОТОВКА ПРОФЕСІЙНИХ ВЧИТЕЛІВ ТА ІНСТРУКТОРІВ

ЗВІТ ОЕСР: ПІДГОТОВКА ПРОФЕСІЙНИХ ВЧИТЕЛІВ ТА ІНСТРУКТОРІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підготовка професійних вчителів та інструкторів: тематичні дослідження з вступних вимог та початкового навчання» із серії «Огляди професійної освіти та навчання ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підготовка професійних вчителів та інструкторів: тематичні дослідження з вступних вимог та початкового навчання» із серії «Огляди професійної освіти та навчання ОЕСР».

У ньому наголошується, що вчителі та інструктори відіграють центральну роль у професійній освіті та навчанні, оскільки підтримують перехід від школи до роботи, розвивають навички учнів і підтримують учнів під час навчання на робочому місці. Країни використовують різні стратегії для забезпечення достатньої кількості підготовлених викладачів та інструкторів. У документі основна увага зосереджена на вимогах до вступників на професію викладача, навчанні викладачів та інструкторів, описані практичні приклади з політики та практики підготовки кваліфікованих кадрів для викладання та навчання Канади, Данії, Німеччини, Нідерландів, Норвегії.

Детальніше: https://bit.ly/3VdgOV9, https://bit.ly/3VfS0eZ, https://bit.ly/3MlNlnP, https://doi.org/10.1787/c44f2715-en

2022-10-12
Share
10 РОКІВ СТРАТЕГІЧНОМУ ПАРТНЕРСТВУ ЮНЕСКО ТА ЄС

10 РОКІВ СТРАТЕГІЧНОМУ ПАРТНЕРСТВУ ЮНЕСКО ТА ЄС

На офіційному сайті ЮНЕСКО опубліковано інформацію з оглядом результатів партнерства ЮНЕСКО та Європейського Союзу, якому наразі виповнюється 10 років.

На офіційному сайті ЮНЕСКО опубліковано інформацію з оглядом результатів партнерства ЮНЕСКО та Європейського Союзу, якому наразі виповнюється 10 років.

Наголошується, що це партнерство дозволило об’єднати зусилля на глобальному, регіональному та національному рівнях для якісної освіти, пом’якшення кліматичних змін, збереження культурної спадщини та реагування на кризи. За цей період реалізувано 109 проектів у всьому світі, які охоплюють культуру, освіту, свободу вираження поглядів, рівний доступ до інформації, науку та спільні пріоритети на загальну суму понад 311 млрд дол. США. Головним у партнерстві є зобов’язання просувати фундаментальні права людини, інклюзивні та різноманітні суспільства, зокрема: захист журналістів, які знаходяться в зоні ризику; підтримка цифрової трансформації, орієнтовану на людину, яка підтримує свободу вираження думок, доступ до інформації для всіх, культурне розмаїття, сталий розвиток.

Детальніше: https://bit.ly/3fN09ay, https://bit.ly/3rOTM9D, https://bit.ly/3et3tr3, https://bit.ly/2lSz4Xq, https://bit.ly/3EBFNvl, https://bit.ly/3S74XoZ

2022-10-12
Share
РЕАЛЬНИЙ ВПЛИВ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ВІДКРИТИЙ ДОСТУП: СПАДЩИНА СУЇНІ

РЕАЛЬНИЙ ВПЛИВ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ВІДКРИТИЙ ДОСТУП: СПАДЩИНА СУЇНІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Заключні титри шоу Суїні у дослідницькій політиці Великобританії».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Заключні титри шоу Суїні у дослідницькій політиці Великобританії».

У ній містяться міркування щодо спадщини Девіда Суїні – виконавчого керівника Research England, – органу, який розподіляє більшу частину свого річного бюджету у 2,5 млрд фунтів стерлінгів на основі незалежно визначених результатів Research Excellence Framework. Саме Суїні наполягав на тому, щоб практичний вплив досліджень обов’язково враховувався у процесі оцінювання, вказував на те, що багато результатів, визнаних видатними експертами REF, не були застосовані за межами академічних кіл. Використання тематичних досліджень впливу досліджень мало вирішальне значення для аргументації на користь університетів. «Він пролив світло на університети та їх дослідження так, як це було б неможливо без нього». Це дивно для фахівця зі статистики, але Суїні чинив опір закликам використовувати більше бібліометрії в оцінюванні досліджень, що суперечить позиції експертів, які вважають це найкращим рішенням при виборі грантоотримувача, оскільки, на їх думку, спрощує процедуру у разі відмови від експертної оцінки. Суїні зробив надзвичайно багато, щоб спрямувати британський сектор у бік досліджень з відкритим доступом. Він допоміг підготувати звіт Фінча у 2011 році, завдяки якому було сформульовано «незаперечний» принцип про те, що «результати досліджень, які були профінансовані громадськими коштами, мають бути у вільному/відкритому доступі». Будучи керівником відділу досліджень та інновацій Великобританії в галузі відкритого доступу, Суїні підтримав прихильників плану S – загальноєвропейського руху за відкритий доступ. Важко назвати аспект британських досліджень, в який Суїні не зробив би свого внеску: у грудні 2021 року він передав університетам близько 30 млн фунтів стерлінгів для поліпшення дослідницької культури, в 2020 році виділив 3 млн фунтів стерлінгів на допомогу 30 тис. освітніх закладів та 5 млн фунтів стерлінгів для взаємодії досліджень й промисловості.

Детальніше: https://bit.ly/3EsZ8io, https://bit.ly/3RMXc7k

2022-10-11
Share