Search results found:

posts - 3445

pages - 345

ПОРАДИ ДЛЯ УСПІШНОГО ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

ПОРАДИ ДЛЯ УСПІШНОГО ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опубліковано збірник порад для успішного онлайн-навчання.

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опубліковано збірник порад для успішного онлайн-навчання.

Онлайн-навчання – це спосіб розширити свої знання та навички в унікальному гнучкому середовищі зі своїми сильними сторонами та можливостями. Незалежно від того, чи проводиться онлайн-заняття вперше, чи йде пошук способів та підходів зміцнення вже набутих знань, є декілька важливих моментів, які слід враховувати, щоб налаштувати себе на успіх та повною мірою скористатися усіма перевагами онлайн-навчання. У публікації наведені поради з онлайн-навчання та представлений кращий досвід дизайнерів освітніх курсів, галузевих експертів та учнів. Описані стратегії, які допоможуть досягти успіху в навчанні. Наголошується, що слухач має бути націлений на отримання максимуму від навчання; підтримувати власне здоров’я; ефективно керувати своїм часом; мінімізувати чинники, що відволікають від навчання; підтримувати зв’язки з віртуальною навчальною спільнотою. Адже успіх у навчанні залежить від гарних звичок, ефективних методів, а також загальної налаштованості на прогрес.

Детальніше: https://bit.ly/3D8tHsP, https://bit.ly/3x9UBNp, https://bit.ly/3BoeBhD

2022-09-13
Share
КОНКУРС СТАРТАПІВ «SIKORSKY CHALLENGE 2022»

КОНКУРС СТАРТАПІВ «SIKORSKY CHALLENGE 2022»

У жовтні 2022 року в межах Міжнародного фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2022» відбудеться конкурс стартапів «Sikorsky Challenge 2022».

У жовтні 2022 року в межах Міжнародного фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2022» відбудеться конкурс стартапів «Sikorsky Challenge 2022».

Захід покликаний сприяти швидкому та ефективному впровадженню інноваційних технологій і напрацювань за всіма напрямами безпеки, оборони та економіки країни. Команди-фіналісти конкурсу зможуть презентувати свої проєкти (презентація, стендова доповідь) міжнародному журі та потенційним інвесторам у форматі «живих» виступів. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 10 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/2MSMhwt, https://bit.ly/3eCVLdT, https://bit.ly/3qmOh0X

2022-09-13
Share
ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано матеріал «Підтримка української вищої освіти.

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано матеріал «Підтримка української вищої освіти.

Огляд національних конференцій ректорів». У ньому представлені результати опитування колективних членів EUА щодо національних підходів до підтримки українських студентів та науковців, а також відповідних партнерських відносин із українськими університетами. Розглядаються механізми прийому та підтримки українських студентів і науковців, а також співпраця з університетами та партнерства, між українськими та європейськими закладами вищої освіти, приклади фінансової допомоги, інші інструменти підтримки та заходи з боку європейських ЗВО, надається статистика прийому українських студентів. Усі дані актуальні станом на 4 липня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3QyZXse, https://bit.ly/3d3w2ur

2022-09-13
Share
INTERNATIONAL EXCELLENCE AWARD 2022

INTERNATIONAL EXCELLENCE AWARD 2022

Всесвітня організація інтелектуальної власності та Консорціум доступних книг ВОІВ (ABC) запрошують номінувати претендентів на здобуття міжнародної нагороди ABC Excellence Award for Accessible Publishing.

Всесвітня організація інтелектуальної власності та Консорціум доступних книг ВОІВ (ABC) запрошують номінувати претендентів на здобуття міжнародної нагороди ABC Excellence Award for Accessible Publishing.

Премія відзначає видавців та проєктні ініціативи, які продемонстрували лідерство і значні досягнення у забезпеченні доступності електронних книг або інших цифрових видань для сліпих, людей із вадами зору та іншими проблемами сприйняття друкованого тексту. Критерії для відбору проєктів: декларований організацією намір підтримувати доступні формати книг; використовувати передові стандарти доступності, інтегруючи їх у власні виробничі системи; робити книги доступними для людей, які є сліпими, з вадами зору або іншими обмеженнями у читанні у дату основної публікації або близько до неї; співпрацювати з партнерами для забезпечення доступності для користувачів з обмеженими можливостями; реалізовувати інноваційні практики для підвищення доступності електронних книг і цифрових публікацій. Заявку на участь можна подати до 30 вересня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3d7MI3Y, https://bit.ly/3qo0wub

2022-09-13
Share
ХАКАТОН SMARTF

ХАКАТОН SMARTF

10-15 жовтня 2022 року в онлайн-форматі відбудеться перший етап всеукраїнського інженерного хакатону «SmaRTF», цьогорічна тема якого – «Розумна військова електроніка».

10-15 жовтня 2022 року в онлайн-форматі відбудеться перший етап всеукраїнського інженерного хакатону «SmaRTF», цьогорічна тема якого – «Розумна військова електроніка».

Учасники в представлятимуть свої ідеї, п’ять кращих з яких потраплять до другого етапу. Організатори зобов’язуються профінансувати створення прототипу пристрою/системи в межах визначеного бюджету для команд-переможців. Організатори – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», корпорация Renesas Electronics, компанія ASAP DEMO. Подати заявку на участь у заході можна до 7 жовтня 2022 року.

Детальніше: https://smartf.kpi.ua/, https://bit.ly/3qAmvyq, https://bit.ly/3QIcCJs

2022-09-13
Share
ОСВІТНІЙ САМІТ ООН

ОСВІТНІЙ САМІТ ООН

З 16 по 19 вересня 2022 року відбудеться саміт «Трансформація освіти».

З 16 по 19 вересня 2022 року відбудеться саміт «Трансформація освіти».

Захід стане відповіддю на глобальну кризу справедливості, інклюзивності та якості в сучасній освіті. Він має амбітну мету – визначити шляхи виведення освіти на перше місце у глобальному політичному порядку денному та мобілізувати усі зацікавлені сторони для трансформації освіти у світі, що швидко змінюється. Планується проведення сесій, присвячених діалогу з молодими людьми та політичними лідерами щодо трансформації освіти; презентації коаліцій для дій та інших багатосторонніх ініціатив із трансформації освіти); оголошенню національних заяв про політику у цій сфері; проведення круглих столів. Організатор – Організація об’єднаних націй.

Детальніше: https://bit.ly/3S1lQ4r, https://bit.ly/3d8E6u1, https://bit.ly/3REiLrz

2022-09-13
Share
АНГЛОМОВНА ПЛАТФОРМА «UKRAÏNICA»

АНГЛОМОВНА ПЛАТФОРМА «UKRAÏNICA»

Створено англомовну платформу для освітян та дослідників України «Ukraïnica: Основна українознавча база» (Ukraïnica: The Primary Database of Ukrainian Studies).

Створено англомовну платформу для освітян та дослідників України «Ukraïnica: Основна українознавча база» (Ukraïnica: The Primary Database of Ukrainian Studies).

Вона забезпечує доступ до постійно оновлюваної бази українських літературних творів, історичних документів та фільмів у високоякісному перекладі англійською. Це, на думку розробників платформи, дозволить викладачам та дослідникам інтегрувати Україну у свої навчальні програми та створювати нові курси, адже усім бажаючим доступні понад 200 первинних і вторинних джерел. Платформу створено за ініціативи Ukrainian Research Institute, Harvard University, у партнерстві з Ukrainian Institute – Український інститут.

Детальніше: https://bit.ly/3RCOJUR, https://bit.ly/3RGhGPY

2022-09-13
Share
ЗВІТ ОЕСР: ТРИВАЛІСТЬ ЖИТТЯ ЗАЛЕЖНО ВІД РІВНЯ ОСВІТИ

ЗВІТ ОЕСР: ТРИВАЛІСТЬ ЖИТТЯ ЗАЛЕЖНО ВІД РІВНЯ ОСВІТИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Освітня нерівність у тривалості життя серед країн ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Освітня нерівність у тривалості життя серед країн ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

У дослідженні вивчається нерівність у контексті очікуваної тривалості життя та рівня освіти, стандартизованих за віком показників смертності та віку смерті з використанням даних 25 країн ОЕСР у 2013–2019 роках. Абсолютні розриви в очікуваній тривалості життя у віці 25 років між групами з високим та низьким рівнем освіти в середньому становлять 5,2 року для жінок і 8,2 року для чоловіків. Смерті з психологічних причин серед жінок та чоловіків віком 25-64 років становлять у середньому 7% та 11% загального розриву в очікуваній тривалості життя між групами з високим та низьким рівнем освіти відповідно. Для відповідних даних окремих країн абсолютний розрив у очікуваній тривалості життя у віці 25 років збільшився у середньому на 0,5 роки для жінок та 0,4 роки для чоловіків у період з 2011 по 2016 рік.

Детальніше: https://bit.ly/3BBhrQI, https://bit.ly/3RF6SBF, https://doi.org/10.1787/5faaa751-en

2022-09-13
Share
УДОСКОНАЛЕНО РЕЖИМ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕПОЗИТАРІЮ АКАДЕМІЧНИХ ТЕКСТІВ

УДОСКОНАЛЕНО РЕЖИМ РОБОТИ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕПОЗИТАРІЮ АКАДЕМІЧНИХ ТЕКСТІВ

Офіційно опубліковано текст Наказу Міністерства освіти і науки України від 15 червня 2022 р.

Офіційно опубліковано текст Наказу Міністерства освіти і науки України від 15 червня 2022 р.

№ 554 «Про зміни до Регламенту роботи Національного репозитарію академічних текстів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 липня 2022 р. за N 777/38113). Зміни, внесені до Регламенту НРАТ, надають більш широкі можливості для відвідувачів та користувачів НРАТ щодо необмеженого ознайомлення із повними текстами, розміщеними на умовах відкритого доступу. Це знімає раніше встановленні ліміти щодо кількості доступних для перегляду та скачування академічних текстів і робить необов’язковою реєстрацію/авторизацію на порталі. Також з моменту введення в дію цього наказу Розпорядник НРАТ має забезпечити доступ до відкритих ресурсів репозитарію спеціальних програмних комплексів (роботів) з метою індексації та аналізу цих текстів, включаючи антиплагіатну перевірку. Крім того, рішенням МОН уточнено окремі аспекти процедури подання академічних текстів до НРАТ, встановлення режиму доступу до них, їх відкликання/вилучення, внесення змін до опису й метаданих. З документом можна ознайомитись на порталі Верхової ради України, е-сторінці Офіційного вісника або на платформі «Liga:Закон».

Детальніше: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0777-22#Text, https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/z0777-22, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0858-18#n13, https://bit.ly/3S2V8JM, https://bit.ly/3cKBBh2, https://bit.ly/3ze45aq

2022-09-12
Share
СПІВРОБІТНИЦВО У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

СПІВРОБІТНИЦВО У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Герда Гигеренцера «Адвокат диявола у кожній лабораторії сприятиме розвитку науки».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Герда Гигеренцера «Адвокат диявола у кожній лабораторії сприятиме розвитку науки».

Автор розмірковує про співробітництво між дослідниками, яке стає дедалі більше нормою. Така співпраця переважно здійснюється у рамках окремих дослідницьких груп і завданням керівників таких груп є підтримка середовища, сприятливого для проведення успішних досліджень. Надмірна упевненість у правильності власних переконань є одним із найсильніших когнітивних спотворень, які перешкоджають успіху. Саме наявність у групі людей, які наважуються сумніватися в тому, що інші вважають зрозумілим, може дратувати колег, але надає величезну послугу усій групі. Наполягаючи на більшій кількості доказів, вони збільшують шанси виявити те, що ніхто не шукав. На думку автора, саме такі «суперечливці» формують інтелектуальний та соціальний клімат групи, а у кінцевому рахунку – саме вони і визначають якість та прогрес науки.

Детальніше: https://bit.ly/3B9eQMa, https://bit.ly/3db6g7A

2022-09-12
Share