Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вразливість споживачів у цифрову епоху».
Наголошується, що процеси цифровізації можуть спричиняти нові вразливості споживачів. Захист споживачів, коли вони є найбільш вразливими, вже давно є основним напрямком політики, яку реалізують у сфері захисту прав споживачів виробники та органи влади. Слід визнати, що вразливість споживачів – складна багатовимірна концепція, яка не має загальноприйнятого визначення. Відповідно до традиційних підходів окремі групи споживачів розглядаються як такі, що є вразливими за своєю суттю через певні характеристики (наприклад, вік або рівень освіти). У звіті по суті уперше так детально обговорюється широкий комплекс питань природи та масштабів вразливості споживачів у цифрову епоху, – загальна концепція, роль нових цифрових тенденцій та наслідки для споживчої політики. Під час дослідження встановлено, що в епоху цифрових технологій вразливість може охопити не певні групи споживачів, а й усю їх сукупність. Відповідно до цього пропонуються заходи, які необхідно реалізувати для усунення вразливості споживачів, а також визначаються напрямки подальших досліджень на цю тему.
Детальніше: http://surl.li/xlzqlr, http://surl.li/ciguyg
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECР